Napraattopic deel 43
dinsdag 17 november 2015 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 22 november 2015 om 21:19
quote:Nicotientje schreef op 22 november 2015 @ 21:15:
Ja en bleek niet voor to maar wie dan wel en toch sorry sorry......not a clueVoor Amand.. En ik ken hem niet, maar ik heb wel een idee wat het voor steek onder water was (en de mods hebben het ook gewist zie ik.. Mogelijk heeft hij dat bericht gestaft)
Ja en bleek niet voor to maar wie dan wel en toch sorry sorry......not a clueVoor Amand.. En ik ken hem niet, maar ik heb wel een idee wat het voor steek onder water was (en de mods hebben het ook gewist zie ik.. Mogelijk heeft hij dat bericht gestaft)
zondag 22 november 2015 om 21:22
zondag 22 november 2015 om 21:26
quote:Corona67 schreef op 22 november 2015 @ 21:19:
[...]
Voor Amand.. En ik ken hem niet, maar ik heb wel een idee wat het voor steek onder water was (en de mods hebben het ook gewist zie ik.. Mogelijk heeft hij dat bericht gestaft)Welke steek onder water? Die twee knokken steeds toch, ( oh water omdat ze hem in het kanaal gedumpt heeft???) dacht dat ze niet zo subtiel waren naar elkaar.
[...]
Voor Amand.. En ik ken hem niet, maar ik heb wel een idee wat het voor steek onder water was (en de mods hebben het ook gewist zie ik.. Mogelijk heeft hij dat bericht gestaft)Welke steek onder water? Die twee knokken steeds toch, ( oh water omdat ze hem in het kanaal gedumpt heeft???) dacht dat ze niet zo subtiel waren naar elkaar.
zondag 22 november 2015 om 21:35
quote:Nicotientje schreef op 22 november 2015 @ 21:26:
[...]
Welke steek onder water? Die twee knokken steeds toch, ( oh water omdat ze hem in het kanaal gedumpt heeft???) dacht dat ze niet zo subtiel waren naar elkaar.In één of ander topic een paar dagen geleden heeft Elle Jolly en Amand in het kanaal gedumpt. Dus blijkbaar kan ze dan niet meer met hen discussiëren.
[...]
Welke steek onder water? Die twee knokken steeds toch, ( oh water omdat ze hem in het kanaal gedumpt heeft???) dacht dat ze niet zo subtiel waren naar elkaar.In één of ander topic een paar dagen geleden heeft Elle Jolly en Amand in het kanaal gedumpt. Dus blijkbaar kan ze dan niet meer met hen discussiëren.
Life is short. Eat dessert first.