Uitgerekend eind juli 2016!

23-11-2015 06:06 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer dames die net ontdekt hebben dat ze zwanger zijn, eind juli zijn uitgerekend en het leuk vinden ervaringen met elkaar te delen?
Gegeliciteerd meid! Ben dan niet in juli uitgerekend maar wilde je feleiciteren geniet ervan! Alhoewel... Hopelijk krijg je geen last van nare kwaaltjes want dan geniet je toch echt minder haha! Ik ben in mei uitgerekend en heb er al 1 rondhuppelen. Succes met de echo!
Be happy and smile..
Gefeliciteerd Carpincho!

Ik schrijf graag mee, volgens berekening uitgerekend op 24 juli! Morgen ga ik de dokter bellen. Fijn dat je al zo snel voor een echo mag zeg!

Hoe voel je je?
Jij ook van harte bloempje!

Ik voel me opzich prima. Gaan wel honderd dingen door mijn hoofd en kan daardoor nergens mijn aandacht bij houden. Vind het erg spannend allemaal

Verder wat gespannen borsten, rommelende darmen en voelde vorige week duidelijk mijn baarmoeder oprekken. En ik ben erg vroeg wakker elke dag.

Hoe voel jij je?
Hoi Hoi,

Allereerst gefeliciteerd natuurlijk,

Afgelopen vrijdag ook positief getest.

Volgens berekening dan eind juli uitgerekend.

Dus zou graag willen meeschrijven.

Ik loop al een tijdje bij de gynaecoloog vanwege PCOS, maar toch erg onverwacht een positieve test in handen. Geloof het nog steeds niet helemaal.

Vandaag gebeld en kan 10 december terecht.

Groetjes
Ik voeg me ook graag bij jullie toe. Of het nu echt Juli is of begin augustus dat moet ik nog even afwachten. Mijn eigen berekening zegt 31 Juli dus.

Mijn vriend en ik zijn beide 25jaar. In augustus besloten om voor een kindje te gaan. Eerste maand was het meteen raak maar dat is helaas niet goed afgelopen. Op verzoek van de gynaecoloog hebben we de eerste maand even rustig aangedaan en dit weekend had ik alweer een positieve test in handen .

Vind het nog erg moelijk om echt blij te zijn. Heb het er hier thuis bewust niet veel over omdat ik ons wil beschermen tegen een eventuele tegenvaller. Daarom vind ik dit forum ook zo fijn.
Hoi allemaal,

Hier ook net getest (zaterdag) volgens berekeningen ben ik nu 5 weken en 3 dagen! Dan zou het ongeveer 26 juli komen

Ik zou ook graag met jullie mee willen schrijven! Ik ben 21 en mijn vriend 24. Dit was ronde 7 voor mij. Ik ben al sinds maart bezig en ben hele erg blij dat het eindelijk gelukt ik! Nu hoop ik dat het blijft plakken hihi

Verder hele gevoelige borsten, last van menstruatie achtige krampen. En wat bruine afscheiding. Waar ik me soms wel zorgen om maak, maar het is nog niet erger geworden. Dus dat is een goed ding denk ik haha
En natuurlijk.... HARTELIJK GEFELICITEERD allemaal
Jaa haha inderdaad!! Ik moet het nog steeds bevatten. Het voelt nl nog niet zo. Hebben jullie dat ook?
.
De vorige x kon ik al met 4 weken niet meer de trap afrennen zonder bh. Zo een pijn in mijn borsten. En nu voel ik helemaal niks. Heb nergens last van. Het is dat de test het zegt en dat ik niet ongesteld wordt. Anders had ik het niet gelooft.
Wat spannend allemaal...

Hopen dat het voor iedereen allemaal goed gaat.

ik vind het ook niet te bevatten, het voelt allemaal zo apart.

Heb zelf niet zoveel symptomen, behalve de borsten en nog wat dingetjes.

Ik herken het ook erg dat je bang bent voor dat het eventueel mis kan lopen.

Wanneer mag iedereen voor de eerste echo?
Gefeliciteerd allemaal!!!!

Jinthe wat spannend wat je mee hebt gemaakt, ook dubbel nu dat je nergens last van hebt?

KB en Mutsje, ook zo fijn voor jullie!

Hopen dat alles goed mag blijven gaan meiden!

Ik heb ook last van gespannen borsten, rommelende darmen en mn buik lijkt wat op te zetten doordat ik minder goed naar de wc toe kan. Ik vind het zo spannend maar voel me heel gelukkig!

Bij ons was het de 1e ronde raak, van te voren niet verwacht dat het zo snel zou gaan!

Super fijn dat we lekker in een groepje ons verhaal kwijt kunnen!
Ja mijn darmen heb ik ook erg veel last van! Helaas xD en indd hard rennen of trap af lopen. Ik herkende het aan dat mijn linker borst altijd zeer en gespannen was en nu begon de rechter ook mee te doen.

Bij mij zijn mijn tepels ook al iets groter geworden en begin ik meer aderen te zien! Ze doen bij mij bij vlagen pijn. Verschillende momenten op een dag. En af en toe veel honger maar dan toch ineens geen honger meer hebben haha.
Beetje wel. Hopelijk krijg ik snel een echo. Had straks naar de verloskundige gebeld zegt ze 'ik bel je zo terug want heb nu een consult'.

Nu zijn we 2,5u verder en heb ik nog niks van haar vernomen. Dat ze zo maar belt dan kan ik een afspraak vast zetten. Hihi
.
Haha borsten en darmen lijken we dus gemeen te hebben!

Zit nu op mijn werk en heb al zooo de neiging het nieuws eruit te flappen.... Maar heb mezelf voorgenomen in ieder geval de echo af te wachten
Ik voeg me compleet aan bij de symptomen van jullie haaha.

En hebben jullie het de aanstaande opa's en oma's al verteld??
Ik wacht voorlopig nog. Alleen jammer dat mijn broer dit jaar met sinterklaas in Nederland is. Dat vind ik echt te vroeg. Normaal is hij met kerst hier. Dus kan het hem dan niet persoonlijk vertellen. Denk dat we het dan bekend maken.
.
Bij mij ook!

14 december de eerste echo! Ik zou dat 7,5 week moeten zijn. Is dat erg vroeg?
Geïrriteerd?!?! Ik ben niet te genieten .

Mijn vriend zei vorig weekend al.. 'volgens mij is het weer zo ver, want je doet net zo lastig als een paar weken geleden'
Ze moeten maar even doorbijten niet 😅

Volgens mij is het standaard Mutsje94, rond de 7 à 8 weken de eerste echo...

Wat ik allemaal zo'n beetje lees.

Hoe eerder hoe beter voor mijn gemoedstoestand 🙈
Jaaa de opa's en oma's hebben wij het van de week verteld. Die waren helemaal happy.

Mijn klachten komen en gaan een beetje. Dat vind ik wel lastig want maak me dan gelijk zorgen als ik me een dag niet echt zwanger voel. Hoop dat het snel 15 dec. Is want dan heb ik een echo.

Jullie ook last van allerlei onzekerheden?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven