Napraattopic deel 43

17-11-2015 09:03 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:EmmaSwan86 schreef op 25 november 2015 @ 16:08:

Jammer dat je geen discussie aan kan gaan zonder verwijten je wordt gewoon monddood gemaakt. Het lijkt of ik jullie iets aangedaan heb.

Nou ja zeg! Ik schrijf hier notabene een hele lap over expertise delen op het forum, maar wordt genegeerd.

Blijkbaar ben je hier vooral om op 'verwijten' te reageren!
quote:iemand_anders schreef op 25 november 2015 @ 15:53:

[...]

Trouwens, ook niet erg sociaal om in gezelschap te gaan bomen over hele vakspecifieke onderwerpen terwijl je weet dat er mensen bijzitten die daar niets vanaf weten. Beetje wederzijdse interesse is de basis van prettig sociaal contact, dunkt me.

En al gaat ze studeren, begrijpt ze er nog geen bal van. Ik wil het niet eens begrijpen, ik heb er niets aan.
Ben ik nou echt de enige bij wie het forum kl*te werkt? Of ligt het aan de koorts dat ik verkeerde knopjes indruk of zo.

Kan geen emoticons plaatsen ook.
anoniem_65e729deb0f24 wijzigde dit bericht op 25-11-2015 16:15
Reden: Letters verkeerd om
% gewijzigd
quote:Goede-Fee schreef op 25 november 2015 @ 16:03:

[...]

Ja dat zou je denken he? Maar ergens geloof ik echt dat zulke mensen bestaan.Daar heb je gelijk in. Denk ik ook hoor, maar het ligt er bijna dik bovenop. Alles wat je maar kunt bedenken, lijkt haar te "overkomen".
quote:iemand_anders schreef op 25 november 2015 @ 16:10:

[...]

Een discussie voer je met argumenten. Zaken waar je het niet mee eens bent, mag jij met andere argumenten weerleggen.

Dat heeft niets met monddood maken van doen, dat is onderdeel van een discussie.

Wat jij nu doet noemen ze Calimero-gedrag.

Precies.

Eerst iets aanzwengelen, eventueel uithalen en als de discussie dan de verkeerde kant op gaat óf kwaad worden, of in de slachtofferrol.
quote:Anyco schreef op 25 november 2015 @ 16:14:

Ben ik nou echt de enige bij wie het forum kl*te werkt? Of ligt het aan de koorst dat ik verkeerde knopjes indruk of zo.

Heb je de virus doorgeven op je pc?

beterschap

Ben ik nou echt de enige bij wie het forum kl*te werkt? Of ligt het aan de koorts dat ik verkeerde knopjes indruk of zo.

Werkt vooralsnog prima.

En beterschap

Ik heb geen problemen met het forum.

Beterschap!
Life is short. Eat dessert first.

Beterschap babe!

Het forum werkt vooralsnog als een trein hier eigenlijk.

Misschien ben je een beetje bibberig?
quote:EmmaSwan86 schreef op 25 november 2015 @ 16:12:

Laat maar zitten het heeft toch geen zinOp jouw manier niet nee.

Vervelend...

Beterschap!

Kan geen emoticons plaatsen ook.Nee ik heb ook veel foutmeldingen als ik wat wil posten maar het staat er dan wel.
quote:Corona67 schreef op 25 november 2015 @ 16:18:

[...]

Vervelend...

En...??????
quote:ana_isabel schreef op 25 november 2015 @ 16:20:

[...]

En...??????En wat?
quote:Star schreef op 25 november 2015 @ 16:12:

[...]

Ja daar had je het gisteren ook al over volgens mij, heb je een recept/link?

Oh dat recept is lachen ... begon met een niet kloppend internetrecept en daar heb ik vanalles bij verzonnen. Voor zover ik nog weet:

1 cup mayo, 1/4e cup mosterd, 1/4e cup ketchup, drie gehakte pepers uit een pot, zak geraspte belegen kaas, twee pakjes cheddar, kuipje smeerkaas, bakje zure room, pakje slagroom, eetlepel chilivlokken in wat water koken en met water en al erbij, 1 1/2 eetlepel knoflookpoeder, flink glas witte wijn, schepje zout.

En dan de staafmixer erin tot je spierpijn hebt.

Dat was dus 2 liter dressing En vandaag was-ie zó stijf dat ik bij het deel voor vanavond nog +/- 1:1 yoghurt heb gedaan.

Ben benieuwd of de rest de vriezer overleeft.

Verder een salade met ijsbergsla, maïs, zwarte bonen, geroosterde groene paprika, geroosterde knoflookpulp, peperringen, tomaat, bosuitjes, avocado, gerookte kip en tortillachips.
quote:doornroosje9 schreef op 25 november 2015 @ 16:16:

[...]

Ik heb geen problemen met het forum.

Beterschap!Dat ligt er maar aan hoe je die zin intepr.. inturperte.. interupee... opvat

Kan geen emoticons plaatsen ook.En beterschap
Mijn God wat een machtig gebeuren lijkt me dat Yette.

quote:Corona67 schreef op 25 november 2015 @ 16:23:

[...]

En wat?Je zei het al , zag ik
quote:yette schreef op 25 november 2015 @ 16:23:

[...]

Oh dat recept is lachen ... begon met een niet kloppend internetrecept en daar heb ik vanalles bij verzonnen. Voor zover ik nog weet:

1 cup mayo, 1/4e cup mosterd, 1/4e cup ketchup, drie gehakte pepers uit een pot, zak geraspte belegen kaas, twee pakjes cheddar, kuipje smeerkaas, bakje zure room, pakje slagroom, eetlepel chilivlokken in wat water koken en met water en al erbij, 1 1/2 eetlepel knoflookpoeder, flink glas witte wijn, schepje zout.

En dan de staafmixer erin tot je spierpijn hebt.

Dat was dus 2 liter dressing En vandaag was-ie zó stijf dat ik bij het deel voor vanavond nog +/- 1:1 yoghurt heb gedaan.

Ben benieuwd of de rest de vriezer overleeft.

Verder een salade met ijsbergsla, maïs, zwarte bonen, geroosterde groene paprika, geroosterde knoflookpulp, peperringen, tomaat, bosuitjes, avocado, gerookte kip en tortillachips.Oef... maar wel lekkah!!
quote:Corona67 schreef op 25 november 2015 @ 16:24:

[...]

Dat ligt er maar aan hoe je die zin intepr.. inturperte.. interupee... opvatDaar heb je een punt. Was de rijstevlaai lekker?
Life is short. Eat dessert first.
quote:ana_isabel schreef op 25 november 2015 @ 16:27:

[...]

Je zei het al , zag ik Owwwww... beterschap ;)
quote:Eleonora-1 schreef op 25 november 2015 @ 16:25:

Mijn God wat een machtig gebeuren lijkt me dat Yette.

Mijn idee was om een koude variant op de 'nacho grande' te maken.
quote:doornroosje9 schreef op 25 november 2015 @ 16:29:

[...]

Daar heb je een punt. Was de rijstevlaai lekker?Ik heb geen rijstevlaai op hoor...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven