Napraattopic deel 43
dinsdag 17 november 2015 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 25 november 2015 om 16:02
quote:Eleonora-1 schreef op 25 november 2015 @ 16:00:
[...]
Neuh, geen behoefte aan. Zeker niet op commando.
Google is je vriend.
Calimero is een bekend fenomeen en het bijbehorende gedrag ook.Zeg dan ook niks als je niks te melden hebt. Want jij maakt er nu een grotere issue van. En geeft er een negatieve wending aan.
[...]
Neuh, geen behoefte aan. Zeker niet op commando.
Google is je vriend.
Calimero is een bekend fenomeen en het bijbehorende gedrag ook.Zeg dan ook niks als je niks te melden hebt. Want jij maakt er nu een grotere issue van. En geeft er een negatieve wending aan.
woensdag 25 november 2015 om 16:07
quote:Kia-Ora schreef op 25 november 2015 @ 15:02:
[...]
Ik oordeel niet op nieuw zijn (ik ben ook nieuw geweest en met open armen ontvangen, wat doe je dan fout als dat niet zo ís? Het zou in feite niet moeten uitmaken of je hier nieuw bent of niet, omdat dit een algemeen topic is vlgs de omschrijving.
[...]
Ik oordeel niet op nieuw zijn (ik ben ook nieuw geweest en met open armen ontvangen, wat doe je dan fout als dat niet zo ís? Het zou in feite niet moeten uitmaken of je hier nieuw bent of niet, omdat dit een algemeen topic is vlgs de omschrijving.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 25 november 2015 om 16:08
quote:EmmaSwan86 schreef op 25 november 2015 @ 16:02:
[...]
Zeg dan ook niks als je niks te melden hebt. Want jij maakt er nu een grotere issue van. En geeft er een negatieve wending aan.
Dat bepaal jij niet.
Ik heb namelijk wél iets te melden. Je snijdt het onderwerp zelf aan namelijk.
Jij begint over hoe je behandeld wordt hier etc. Niet ik.
[...]
Zeg dan ook niks als je niks te melden hebt. Want jij maakt er nu een grotere issue van. En geeft er een negatieve wending aan.
Dat bepaal jij niet.
Ik heb namelijk wél iets te melden. Je snijdt het onderwerp zelf aan namelijk.
Jij begint over hoe je behandeld wordt hier etc. Niet ik.
woensdag 25 november 2015 om 16:10
quote:EmmaSwan86 schreef op 25 november 2015 @ 16:08:
Jammer dat je geen discussie aan kan gaan zonder verwijten je wordt gewoon monddood gemaakt. Het lijkt of ik jullie iets aangedaan heb.
Een discussie voer je met argumenten. Zaken waar je het niet mee eens bent, mag jij met andere argumenten weerleggen.
Dat heeft niets met monddood maken van doen, dat is onderdeel van een discussie.
Wat jij nu doet noemen ze Calimero-gedrag.
Jammer dat je geen discussie aan kan gaan zonder verwijten je wordt gewoon monddood gemaakt. Het lijkt of ik jullie iets aangedaan heb.
Een discussie voer je met argumenten. Zaken waar je het niet mee eens bent, mag jij met andere argumenten weerleggen.
Dat heeft niets met monddood maken van doen, dat is onderdeel van een discussie.
Wat jij nu doet noemen ze Calimero-gedrag.