Napraattopic deel 43

17-11-2015 09:03 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Corona67 schreef op 25 november 2015 @ 16:31:

[...]

Ik heb geen rijstevlaai op hoor...Vanavond pas? Of heb je gelogen? Dat mag niet hoor.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Corona67 schreef op 25 november 2015 @ 16:31:

[...]

Owwwww... beterschap ;) goed zo!!
quote:doornroosje9 schreef op 25 november 2015 @ 16:35:

[...]

Vanavond pas? Of heb je gelogen? Dat mag niet hoor. Ik mag toch gewoon rijstevlaai typen? Tijdens de BIG BATTLE typte ik wel meer dingen zomaar
Omg word er nu ook al op sociale vaardigheden forummers aangesproken?
quote:Corona67 schreef op 25 november 2015 @ 16:37:

[...]

Ik mag toch gewoon rijstevlaai typen? Tijdens de BIG BATTLE typte ik wel meer dingen zomaarTssss.
quote:Eleonora-1 schreef op 25 november 2015 @ 16:15:

[...]

Precies.

Eerst iets aanzwengelen, eventueel uithalen en als de discussie dan de verkeerde kant op gaat óf kwaad worden, of in de slachtofferrol.

JIJ hebt hier een negatieve wending aangegeven mevrouw. Ik antwoorde normaal naar kia toe. En ik vondt het opmerkelijk dat ze zo begaan was laag opgeleiden mensen wat not a long a go had ze mij daarop aangesproken en dat had ik even te melden. En toen kwam jij uit de hoek.

Precies wat missie bedoeldt schijnheiligheid viert hoogtij.

Met z'n allen tegen iemand aantrappen zonder ook bij na te denken waarom? Eigenlijk. Of is dat normaal om mee te lopen en dan klagen over de negatieve sfeer en spanning terwijl hier zat mensen zijn die de sfeer creëren. Steek ook hand in eigen boezem hou die spiegel voor jezelf. ja de mensen die mij constant aanvallen ja hou die ook voor je. Het is nooit goed wat Tas28 Ttas28 EmmaSwan86 zegt nooit goed. Terwijl ik ook maar een mens ben met gevoelens Ik mag niks tegen haar of anderen zeggen anders heb ik een handvol mensen op mijn dak terwijl zij zo vaak steken onder water geven naar mij toe.

Voor kinderen vinden we het erg als ze elkaar pesten. Maar voor volwassen is het doodnormaal hier om een persoon die een andere mening deelt te kleineren voor gek weg te zetten of voor iemand die zijn leven anders inkleurt of zijn kind anders opvoedt dan zijn de rapen gaar hier wat dan heb je de forumpolitie die erg actief is hier op napraat op je dak!

Oo dat is tas die heeft een plaat voor de kop niet met haar praten. Is dit veel anders dan de pestende kindjes?
Emma, even heel serieus nu. Lees eens een paar pagina's terug en kijk naar je eigen aandeel. Als bijna iedereen jou hierop wijst, zou er dan niet een kern van waarheid in kunnen zitten?
*zet een doos met zakdoekjes neer*

EmmaSwan86 in "Centraal Moderatortopic"
Ik weet niet of ik giga achter de feiten aan loop maar zijn Twee forummers en familie?

Edit: namen weggehaald, ik heb mijn antwoord

Doe mij maar een stukje rijstevlaai. De popcorn is op.
Ow ja, nog een keer.
quote:EmmaSwan86 schreef op 25 november 2015 @ 16:41:

[...]

JIJ hebt hier een negatieve wending aangegeven mevrouw. Ik antwoorde normaal naar kia toe. En ik vondt het opmerkelijk dat ze zo begaan was laag opgeleiden mensen wat not a long a go had ze mij daarop aangesproken en dat had ik even te melden. En toen kwam jij uit de hoek.

Precies wat missie bedoeldt schijnheiligheid viert hoogtij.

Met z'n allen tegen iemand aantrappen zonder ook bij na te denken waarom? Eigenlijk. Of is dat normaal om mee te lopen en dan klagen over de negatieve sfeer en spanning terwijl hier zat mensen zijn die de sfeer creëren. Steek ook hand in eigen boezem hou die spiegel voor jezelf. ja de mensen die mij constant aanvallen ja hou die ook voor je. Het is nooit goed wat Tas28 Ttas28 EmmaSwan86 zegt nooit goed. Terwijl ik ook maar een mens ben met gevoelens Ik mag niks tegen haar of anderen zeggen anders heb ik een handvol mensen op mijn dak terwijl zij zo vaak steken onder water geven naar mij toe.

Voor kinderen vinden we het erg als ze elkaar pesten. Maar voor volwassen is het doodnormaal hier om een persoon die een andere mening deelt te kleineren voor gek weg te zetten of voor iemand die zijn leven anders inkleurt of zijn kind anders opvoedt dan zijn de rapen gaar hier wat dan heb je de forumpolitie die erg actief is hier op napraat op je dak!

Oo dat is tas die heeft een plaat voor de kop niet met haar praten. Is dit veel anders dan de pestende kindjes?

Hou zelf toch op mevrouw.

Jij denkt dat alles om jou gaat blijkbaar.

Ga mij lekker de schuld geven van je eigen gedrag.

Kom nou zeg.
[quote]Aemateur schreef op 25 november 2015 @ 16:46:

/quote]

[quote]Aemateur schreef op 25 november 2015 @ 16:46:

Pompiedom.
Jammer dat de negeer niet werkt bij quotes, daar zouden ze echt wat aan moeten doen.
quote:Moiren_ schreef op 25 november 2015 @ 16:45:

*zet een doos met zakdoekjes neer*

EmmaSwan86 in "Centraal Moderatortopic"

Calimero ten voeten uit.

quote:yette schreef op 25 november 2015 @ 16:46:

Doe mij maar een stukje rijstevlaai. De popcorn is op.Is er nog een plekje vrij?
quote:Eleonora-1 schreef op 25 november 2015 @ 16:48:

[...]

Calimero ten voeten uit.

Scheelt weer uitleggen.
Symbiose.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Goede-Fee schreef op 25 november 2015 @ 16:47:

[...]

Je mag niet hinten naar ouwe nicks, ik zou dit even weghalen.Het was een oprechte vraag, geen hint, maar bedankt voor je waarschuwing! Heb het aangepast, kan jij de quote aanpassen?
En ik maar denken dat we voor vandaag goede adviezen hadden gegeven over studeren etc.
quote:Moiren_ schreef op 25 november 2015 @ 16:49:

[...]

Scheelt weer uitleggen.Het is zelfs een complex zie ik.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Calimerocomplex
Dit is precies wat ik bedoel

Ik zal niet de eerste zijn die hier overvalt en zeker niet de laatste

Tot ziens
quote:EmmaSwan86 schreef op 25 november 2015 @ 16:41:

Steek ook hand in eigen boezem hou die spiegel voor jezelf.

Dit wil ik wel even van je quoten, om voor het nageslacht te behouden.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven