hoe 3 uur overbruggen?
woensdag 25 november 2015 om 19:52
Ik heb volgende week 2 afspraken in stad T, op 45min. rijden van mijn woonplaats.
De eerste afspraak is om 8.30u, de tweede om 11.40u.
Beide afspraken zijn muurvast, ik kan ze niet dichter bij elkaar krijgen.
De eerste afspraak verwacht ik op een half uur klaar te zijn.
Tussen de afspraken in naar huis rijden gaat 'm niet worden.
Maar wat doe ik tussen die afspraken in?
Bioscoop is in de voormiddag niet open, vriendinnen/familie wonen allemaal minstens een uur rijden van T of moeten werken.
Een uur kan ik wel overbruggen door ergens een koffie te gaan drinken, maar wat zouden jullie doen op 3 uur?
De eerste afspraak is om 8.30u, de tweede om 11.40u.
Beide afspraken zijn muurvast, ik kan ze niet dichter bij elkaar krijgen.
De eerste afspraak verwacht ik op een half uur klaar te zijn.
Tussen de afspraken in naar huis rijden gaat 'm niet worden.
Maar wat doe ik tussen die afspraken in?
Bioscoop is in de voormiddag niet open, vriendinnen/familie wonen allemaal minstens een uur rijden van T of moeten werken.
Een uur kan ik wel overbruggen door ergens een koffie te gaan drinken, maar wat zouden jullie doen op 3 uur?
woensdag 25 november 2015 om 19:56
woensdag 25 november 2015 om 20:02
quote:nephthys schreef op 25 november 2015 @ 20:01:
[...]
Kapper vind ik wel riskant. Als dat uitloopt kan je niet zomaar weg terwijl ze bezig zijn.
Er zit in T een goeie kapper zonder afspraak, daar ben ik nog wel binnen gelopen 'ik moet hier over een uur weg, lukt dat?'
Vind het iig wel een goeie optie
[...]
Kapper vind ik wel riskant. Als dat uitloopt kan je niet zomaar weg terwijl ze bezig zijn.
Er zit in T een goeie kapper zonder afspraak, daar ben ik nog wel binnen gelopen 'ik moet hier over een uur weg, lukt dat?'
Vind het iig wel een goeie optie
woensdag 25 november 2015 om 20:05
quote:nephthys schreef op 25 november 2015 @ 20:01:
[...]
Kapper vind ik wel riskant. Als dat uitloopt kan je niet zomaar weg terwijl ze bezig zijn.Als je tien mensen voor je hebt ga je meteen weer weg. Ben je snel aan de beurt moet dat toch wel lukken in een uur of drie?
[...]
Kapper vind ik wel riskant. Als dat uitloopt kan je niet zomaar weg terwijl ze bezig zijn.Als je tien mensen voor je hebt ga je meteen weer weg. Ben je snel aan de beurt moet dat toch wel lukken in een uur of drie?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 25 november 2015 om 20:05