Zwanger van neef

25-11-2015 18:43 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Ik zit met een probleem

Ik heb namelijk al een jaar een geheime relatie met mijn jongere neefje van 27 ik zelf ben 31, onlangs zijn we erachter gekomen dat ik zwanger ben. om het even uit te leggen hij is de zoon van mijn tante haar zwager. Dus niet meteen gerelateerd Wij kennen elkaar al jaren en wanneer we samen zijn voel ik me zo gelukkig en blij. Doordeweeks is hij er nooit in verband met zijn baan bij de landmacht en we wonen ook nog niet samen Hij heeft me 2 jaar geleden bij mijn ex weggehaald die mij mishandelde zowel psychisch als lichamelijk. Maar hier is mijn probleem hoe kan ik dit aan mijn ouders vertellen. Ik ben bang dat de familie straks niks meer van ons wil weten. Ook al zijn we niet echt gerelateerd er rust toch een soort taboe op dit soort relaties maar wij zijn toch erg gelukkig samen en met de aankomende baby. Is er iemand die een gelijksoort probleem heeft of gehad heeft? En hoe hebben jullie dit dan opgelost

Liefs Anna
Denk niet dat je ouders erg blij zullen zijn dat je een jaar je relatie hebt verzwegen en nu komt melden dat je zwanger bent

Ik gun jou, je vriend en de baby veel geluk!
quote:annavanandelle schreef op 25 november 2015 @ 18:50:

Masr als de zager van de tante getrouwd es met zus van tante is er wel een familie band.

Ik snap de familie relatie geloof ik nietDe zus van haar tante is ook haar tante, dus dan zou ze hem gewoon de zoon van mijn tante noemen, lijkt mij. Tenzij tante aangetrouwd is, maar dan is het weer geen familie.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Waarom al een jaar stiekem een relatie? Dat lijkt mij ingewikkelder dan het neef verhaal.
Before you assume, there is this thing called asking.
Gefeliciteerd!!!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hij is geen neef maar een aangetrouwd familielid, ik zie het probleem niet, tenzij je je zwangerschap als probleem ziet.

Zoon van zwager van je tante = geen familie in de zin van bloedverwantschap.
verba volant, scripta manent.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 november 2015 @ 19:06:

Zomkan je iedereen wel een neef noemen, zeg. Jullie zijn " niks van elkaar " .Dit! Ik snap niet waarom je dit neef noemt. Ik noem de zus van mijn zwager ook geen tante hoor! Die noem ik gewoon bij haar naam. Ik ben namelijk in geen enkel opzicht familie van haar. Haar broer is toevallig getrouwd met mijn schoonzus. Het enige wat we gezamelijk hebben is een nichtje en een aantal verjaardagen 😉
https://www.youtube.com/watch?v=PAkkLQr2Kjc
Ik snap het ook niet, hij is inderdaad helemaal geen neef, hij is helemaal geen familie. Het zou wat moois zijn dat jullie niks met elkaar mogen beginnen omdat familieleden van jullie toevallig al iets met elkaar zijn begonnen.

En het leeftijdsverschil is ook ech peanuts. Jongere neefje, mens, ik dacht dat hij 17 was of zo. 27 en 31 kan meer dan prima.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
.
himalaya wijzigde dit bericht op 25-11-2015 19:24
Reden: Bril poetsen
% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
https://www.rijksoverheid ... tschap-en-aanverwantschap

Aanverwanten zijn schoonvader, schoonmoeder, schoonzoon, schoondochter, schoonbroer (zwager), schoonzus, aangetrouwde oom, aangetrouwde tante, aangetrouwde neef en aangetrouwde nicht

-------

geen familiebanden, laat dit maar aan je familie zien
quote:aquamarijne schreef op 25 november 2015 @ 19:13:

Waarom al een jaar stiekem een relatie? Dat lijkt mij ingewikkelder dan het neef verhaal.Inderdaad. En dan ook nog in dezelfde adem vertellen dat je zwanger bent.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
De familie band is als volgt zijn vader is een broer van zijn oom zijn oom is weer getrouwd met mijn moeders zus

Liefs anna
Maar wij zijn er heel erg blij mee en heb mijn moeder gebeld dat ik iets met haar wil bespreken dit weekend
quote:Annah84 schreef op 25 november 2015 @ 19:57:

Maar wij zijn er heel erg blij mee en heb mijn moeder gebeld dat ik iets met haar wil bespreken dit weekend succes in de toekomst
quote:Annah84 schreef op 25 november 2015 @ 19:55:

De familie band is als volgt zijn vader is een broer van zijn oom zijn oom is weer getrouwd met mijn moeders zus

Liefs annaJij noemt het wel familie maar dat is het niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

De familie band is als volgt zijn vader is een broer van zijn oom

Dat lijkt me logisch

quote:zijn oom is weer getrouwd met mijn moeders zus

Dit is echt op geen enkele manier je neef.

Dit is gewoom schoonfamilie van je tante.

Het is dus een kennis via familie en daar ben je verliefd op geworden.

Niks geks aan.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Zijn moeder is de zus van jouw moeder ? Dan is het wel een neef toch

Liefs annaHet is dus een neef(je) van je aangetrouwde oom. Geen bloedband en geen familieconnectie. Ik zie het probleem niet. Ik ken de neefjes en nichtjes van mijn aangetrouwde ooms en tantes niet eens. Voor hetzelfde geld was je een relatie begonnen zonder dat je wist wie hij was.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Familie_%28verwanten%29
quote:-RoseRed- schreef op 25 november 2015 @ 20:02:

[afbeelding]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Familie_%28verwanten%29De "neef" van TO staat niet eens op dit plaatje
Binnen de Islam en in gereformeerde kringen wordt regelmatig binnen de familie getrouwd. In veel kleine gemeentes van de bible belt zie je niet voor niets dat een kwart van het dorp dezelfde achternaam heeft. In jouw geval telt dat niet.
verba volant, scripta manent.
quote:Pretzel66 schreef op 25 november 2015 @ 19:59:

Zijn moeder is de zus van jouw moeder ? Dan is het wel een neef tochNee. Haar moeder heeft een zus. Tante Zus. Tante Zus heeft een man, ome Piet. Aangetrouwde oom, dus geen bloedband. Ome Piet heeft een broer, laten we zeggen Kees. En Kees heeft een zoon en daar is TO zwanger van.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik ken en neef en nicht die een relatie hebben. Zij is geadopteerd en dus geen bloedband, maar emotioneel gezien al vanaf kleins af aan neef en nicht. Niemand die dat raar vindt in de familie.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 november 2015 @ 20:08:

[...]

Nee. Haar moeder heeft een zus. Tante Zus. Tante Zus heeft een man, ome Piet. Aangetrouwde oom, dus geen bloedband. Ome Piet heeft een broer, laten we zeggen Kees. En Kees heeft een zoon en daar is TO zwanger van.Oh ik dacht een kind van tante zus en ome piet ja sorry was een lange dag vandaag ;)
Ach en er is zelfs een gezegde neef en nicht dat vrijt allicht ,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven