Zwanger van neef

25-11-2015 18:43 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Ik zit met een probleem

Ik heb namelijk al een jaar een geheime relatie met mijn jongere neefje van 27 ik zelf ben 31, onlangs zijn we erachter gekomen dat ik zwanger ben. om het even uit te leggen hij is de zoon van mijn tante haar zwager. Dus niet meteen gerelateerd Wij kennen elkaar al jaren en wanneer we samen zijn voel ik me zo gelukkig en blij. Doordeweeks is hij er nooit in verband met zijn baan bij de landmacht en we wonen ook nog niet samen Hij heeft me 2 jaar geleden bij mijn ex weggehaald die mij mishandelde zowel psychisch als lichamelijk. Maar hier is mijn probleem hoe kan ik dit aan mijn ouders vertellen. Ik ben bang dat de familie straks niks meer van ons wil weten. Ook al zijn we niet echt gerelateerd er rust toch een soort taboe op dit soort relaties maar wij zijn toch erg gelukkig samen en met de aankomende baby. Is er iemand die een gelijksoort probleem heeft of gehad heeft? En hoe hebben jullie dit dan opgelost

Liefs Anna
En ze vroegen zich niet af waarom je al een jaar je relatie verborgen houdt?
Dan wordt het tijd voor een felicitatie, van harte en veel geluk.
verba volant, scripta manent.
quote:minnimouse schreef op 28 november 2015 @ 13:57:

En ze vroegen zich niet af waarom je al een jaar je relatie verborgen houdt?Waarom zou dat een groot probleem zijn?
Verhuis naar V.olendam of Urk, dan is je hele probleem opgelost...
quote:Annah84 schreef op 28 november 2015 @ 13:46:

Even een update

Heb het mijn ouders verteld en ze zijn erg blij voor ons en zijn heel trots dat ze nu opa en oma worden heb me dus om niets druk gemaaktDat is heel fijn. Gefeliciteerd! Ook met je zwangerschap natuurlijk. Geniet ervan.
Nou meid van je forum genoten moet je het hebben..

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en wat fijn dat jullie nu zonder geheimen voor de familie aan jullie leven samen kunnen beginnen.

Alle geluk gewenst!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven