Zwanger van neef
woensdag 25 november 2015 om 18:43
Hallo allemaal
Ik zit met een probleem
Ik heb namelijk al een jaar een geheime relatie met mijn jongere neefje van 27 ik zelf ben 31, onlangs zijn we erachter gekomen dat ik zwanger ben. om het even uit te leggen hij is de zoon van mijn tante haar zwager. Dus niet meteen gerelateerd Wij kennen elkaar al jaren en wanneer we samen zijn voel ik me zo gelukkig en blij. Doordeweeks is hij er nooit in verband met zijn baan bij de landmacht en we wonen ook nog niet samen Hij heeft me 2 jaar geleden bij mijn ex weggehaald die mij mishandelde zowel psychisch als lichamelijk. Maar hier is mijn probleem hoe kan ik dit aan mijn ouders vertellen. Ik ben bang dat de familie straks niks meer van ons wil weten. Ook al zijn we niet echt gerelateerd er rust toch een soort taboe op dit soort relaties maar wij zijn toch erg gelukkig samen en met de aankomende baby. Is er iemand die een gelijksoort probleem heeft of gehad heeft? En hoe hebben jullie dit dan opgelost
Liefs Anna
Ik zit met een probleem
Ik heb namelijk al een jaar een geheime relatie met mijn jongere neefje van 27 ik zelf ben 31, onlangs zijn we erachter gekomen dat ik zwanger ben. om het even uit te leggen hij is de zoon van mijn tante haar zwager. Dus niet meteen gerelateerd Wij kennen elkaar al jaren en wanneer we samen zijn voel ik me zo gelukkig en blij. Doordeweeks is hij er nooit in verband met zijn baan bij de landmacht en we wonen ook nog niet samen Hij heeft me 2 jaar geleden bij mijn ex weggehaald die mij mishandelde zowel psychisch als lichamelijk. Maar hier is mijn probleem hoe kan ik dit aan mijn ouders vertellen. Ik ben bang dat de familie straks niks meer van ons wil weten. Ook al zijn we niet echt gerelateerd er rust toch een soort taboe op dit soort relaties maar wij zijn toch erg gelukkig samen en met de aankomende baby. Is er iemand die een gelijksoort probleem heeft of gehad heeft? En hoe hebben jullie dit dan opgelost
Liefs Anna
woensdag 25 november 2015 om 18:48
woensdag 25 november 2015 om 18:48
Als hij je zo gelukkig maakt, ga er dan voor!
Als familie moeilijk gaat doen, verhuis dan samen naar een plek een uur rijden verder op en start samen jullie eigen gezinnetje.
Uiteindelijk, wanneer het kleinkind er is, draaien de ouders toch wel bij
Leve de liefde.
Als familie moeilijk gaat doen, verhuis dan samen naar een plek een uur rijden verder op en start samen jullie eigen gezinnetje.
Uiteindelijk, wanneer het kleinkind er is, draaien de ouders toch wel bij
Leve de liefde.
The rain wil eventually stop and if not, we will learn to row.
woensdag 25 november 2015 om 18:49
woensdag 25 november 2015 om 18:58
quote:Sabeltandcavia schreef op 25 november 2015 @ 18:53:
En al was het wel je neef. Dat mag gewoon hoor, in Nederland.
Echt?
Mijn buurmeisje is getrouwd en zwanger van haar achterneef. Blijkbaar ben ik vrij bekrompen maar ik had er toch een vreemd gevoel bij.
Ontopic: Gewoon genieten van je zwangerschap. Gefeliciteerd!
En al was het wel je neef. Dat mag gewoon hoor, in Nederland.
Echt?
Mijn buurmeisje is getrouwd en zwanger van haar achterneef. Blijkbaar ben ik vrij bekrompen maar ik had er toch een vreemd gevoel bij.
Ontopic: Gewoon genieten van je zwangerschap. Gefeliciteerd!
woensdag 25 november 2015 om 19:01
Wat idioot om er al zo lang geheimzinnig over te doen! Hij is niet eens een echte neef van je. Waarom hebben jullie het je zo moeilijk gemaakt? Ik begrijp er niks van! Jullie leven, jullie kindje, jullie toekomst, dus lekker van genieten en lange neus naar iedereen! Zal wel een shock zijn voor de familie als jullie er mee voor de dag te komen dat jullie een relatie hebben en ook nog eens een kindje krijgen. 
Gefeliciteerd, geniet er van!
Gefeliciteerd, geniet er van!
woensdag 25 november 2015 om 19:02
quote:annavanandelle schreef op 25 november 2015 @ 18:50:
Masr als de zager van de tante getrouwd es met zus van tante is er wel een familie band.
Ik snap de familie relatie geloof ik niet
Volgens mij hebben ze 1 gezamenlijk oom-tante stel (en evt neefjes en nichtjes).
Dus als jouw neef van je moederskant wat zou krijgen met je nicht van je moederskant, dan krijg je de situatie van TO (en dan ben jij dus de gezamenlijke nicht).
Masr als de zager van de tante getrouwd es met zus van tante is er wel een familie band.
Ik snap de familie relatie geloof ik niet
Volgens mij hebben ze 1 gezamenlijk oom-tante stel (en evt neefjes en nichtjes).
Dus als jouw neef van je moederskant wat zou krijgen met je nicht van je moederskant, dan krijg je de situatie van TO (en dan ben jij dus de gezamenlijke nicht).