Zwanger van neef

25-11-2015 18:43 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Ik zit met een probleem

Ik heb namelijk al een jaar een geheime relatie met mijn jongere neefje van 27 ik zelf ben 31, onlangs zijn we erachter gekomen dat ik zwanger ben. om het even uit te leggen hij is de zoon van mijn tante haar zwager. Dus niet meteen gerelateerd Wij kennen elkaar al jaren en wanneer we samen zijn voel ik me zo gelukkig en blij. Doordeweeks is hij er nooit in verband met zijn baan bij de landmacht en we wonen ook nog niet samen Hij heeft me 2 jaar geleden bij mijn ex weggehaald die mij mishandelde zowel psychisch als lichamelijk. Maar hier is mijn probleem hoe kan ik dit aan mijn ouders vertellen. Ik ben bang dat de familie straks niks meer van ons wil weten. Ook al zijn we niet echt gerelateerd er rust toch een soort taboe op dit soort relaties maar wij zijn toch erg gelukkig samen en met de aankomende baby. Is er iemand die een gelijksoort probleem heeft of gehad heeft? En hoe hebben jullie dit dan opgelost

Liefs Anna
er is geen groot leeftijdsverschil en niemand is minderjarig.

hij is helemaal niet je neef, je noemt hem alleen zo.

wat is nu precies het probleem?
Hij is je neef toch helemaal niet? Ik zou me er niet druk om maken hoor, lijkt me dat anderen dat ook niet doen.
De zoon van de zwager van je tante......is niet meteen een bloedverwant. Helemaal niet zelfs.

Waarom zou daar kritiek van je ouders op komen?
Hij is immers helemaal niet je neef. Dus snap niet waarom jullie zo geheimzinnig doen. Geniet ervan!
Er is toch helemaal geen bloedband. Waarom gaat hij niet 100% voor jou?

Waarom kies jij steeds mannen die zo raar met je omgaan?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Het is toch niet je neef?

Ik ken 2 stellen met een zelfde 'familierelatie' de gezamenlijke ooms en tantes vinden het juist heel leuk.
Jouw tante heeft een zwager (die dus getrouwd is met de zus van je tante?)

En dan daar een zoon van?
Het is geen neef, het is geen inteelt, niks aan de hand.

Gewoon bespreekbaar maken.
Hij is niet je neef. Waarom zou je familie hier iets tegen hebben?
Als hij je zo gelukkig maakt, ga er dan voor!

Als familie moeilijk gaat doen, verhuis dan samen naar een plek een uur rijden verder op en start samen jullie eigen gezinnetje.

Uiteindelijk, wanneer het kleinkind er is, draaien de ouders toch wel bij 😉

Leve de liefde.
The rain wil eventually stop and if not, we will learn to row.
Hij is alleen in naam een neef.

De zoon van de zwager van je tante. Jij hebt dus een tante, die heeft een schoonbroer en daar de zoon van.

Dat is helemaal niets van jou dus. En kunnen jullie je relatie gewoon openbaar maken en meteen de zwangerschap bekend maken. Veel geluk samen!
Masr als de zager van de tante getrouwd es met zus van tante is er wel een familie band.

Ik snap de familie relatie geloof ik niet
Persoonlijk zou het mij niet kunnen schelen mocht er toch evt kritiek komen (van oudere familieleden bv).

Geniet van jullie relatie en proficiat met je zwangerschap.

Toch nog een vraagje: waarom hebben jullie een "geheime" relatie?
quote:annavanandelle schreef op 25 november 2015 @ 18:48:

Jouw tante heeft een zwager (die dus getrouwd is met de zus van je tante?)

En dan daar een zoon van?Ik denk eerder een broer van de (ex)man van tante. Daar de zoon van.
quote:annavanandelle schreef op 25 november 2015 @ 18:50:

Masr als de zager van de tante getrouwd es met zus van tante is er wel een familie band.

Ik snap de familie relatie geloof ik nietMaar als tante aangetrouwd is, is het niets van TO.
En zelfs al is het wel je neef.. Vaag om het geheim te houden. Als ze er wat van vinden, dan is dat maar zo. Jouw leven! Gefeliciteerd met je zwangerschap, gaan jullie nu samenwonen?
En al was het wel je neef. Dat mag gewoon hoor, in Nederland.
Ik vind hier dingen van.
Ja wij gaan samenwonen en we hebben al een woning op het oog denk dat we het dit weekend gewoon gaan vertellen het is mijn leven en mijn geluk
quote:Sabeltandcavia schreef op 25 november 2015 @ 18:53:

En al was het wel je neef. Dat mag gewoon hoor, in Nederland.

Echt?

Mijn buurmeisje is getrouwd en zwanger van haar achterneef. Blijkbaar ben ik vrij bekrompen maar ik had er toch een vreemd gevoel bij.

Ontopic: Gewoon genieten van je zwangerschap. Gefeliciteerd!
To, kan je de neef relatie nog verduidelijken?
Wat idioot om er al zo lang geheimzinnig over te doen! Hij is niet eens een echte neef van je. Waarom hebben jullie het je zo moeilijk gemaakt? Ik begrijp er niks van! Jullie leven, jullie kindje, jullie toekomst, dus lekker van genieten en lange neus naar iedereen! Zal wel een shock zijn voor de familie als jullie er mee voor de dag te komen dat jullie een relatie hebben en ook nog eens een kindje krijgen. ;)

Gefeliciteerd, geniet er van!
quote:annavanandelle schreef op 25 november 2015 @ 18:50:

Ik snap de familie relatie geloof ik niet

Volgens mij hebben ze 1 gezamenlijk oom-tante stel (en evt neefjes en nichtjes).

Dus als jouw neef van je moederskant wat zou krijgen met je nicht van je moederskant, dan krijg je de situatie van TO (en dan ben jij dus de gezamenlijke nicht).
Met je neef mag je trouwen hoor. Ken een neef en nicht samen. Zelfs dezelfde achternaam! Zou je ook met je oom mogen trouwen eigenlijk?
Zomkan je iedereen wel een neef noemen, zeg. Jullie zijn " niks van elkaar " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven