Masterchef Australië
vrijdag 27 november 2015 om 18:53
Hier ook eindelijk bij.
Voor het eerst het hele seizoen om 18.30h een uitzending kunnen kijken, krijgen ze een masterclass; jammer, maar oke.
Vraag; heeft iemand enig idee of de jury steeds koud eten proeft of hoe ze dat spul warm houden in de tussentijd? Zal vast al eens eerder gevraagd zijn, maar toch; ben benieuwd.
Matt heeft voor het eerst geen sjiek pakje aan
Voor het eerst het hele seizoen om 18.30h een uitzending kunnen kijken, krijgen ze een masterclass; jammer, maar oke.
Vraag; heeft iemand enig idee of de jury steeds koud eten proeft of hoe ze dat spul warm houden in de tussentijd? Zal vast al eens eerder gevraagd zijn, maar toch; ben benieuwd.
Matt heeft voor het eerst geen sjiek pakje aan
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
vrijdag 27 november 2015 om 19:03
Ingelke, ik vraag mij dat ook altijd af. Sommige gerechten zijn koud gewoon niet lekker en opwarmen in de magnetron kan ook niet want alles wat knisperig was, dat wordt zacht dus heb het ook een aantal x hier gevraagd.
Of met ijs, die warme lampen doen ijs zo smelten maar sommige gerechten zijn nog niet hard genoeg dus als ze in de wacht staan in de vriezer, dan hebben zij weer een voordeel.
Het antwoord weet ik dus ook niet.
Of met ijs, die warme lampen doen ijs zo smelten maar sommige gerechten zijn nog niet hard genoeg dus als ze in de wacht staan in de vriezer, dan hebben zij weer een voordeel.
Het antwoord weet ik dus ook niet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 27 november 2015 om 19:14
Google geeft aan dat de jury veelal koud eten proeft.
Dit is ook wel een leuke link http://www.notquitenigell ... /18/masterchef-australia/
Dit is ook wel een leuke link http://www.notquitenigell ... /18/masterchef-australia/
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
vrijdag 27 november 2015 om 19:49
Toch wel apart dat de groene pasta verkozen werd boven de lasagne.
Even terugdenkend wat ik 2 erg mooie (na)gerechten vond dan kom ik toch wel uit bij die 2 halve roze bollen die zo naadloos mogelijk verbonden moesten worden en het toetje waar de warme saus de witte chocoladebladeren 'openbloeiden.
Reynold is het minst allround vind ik maar gun 't hem zo.
Even terugdenkend wat ik 2 erg mooie (na)gerechten vond dan kom ik toch wel uit bij die 2 halve roze bollen die zo naadloos mogelijk verbonden moesten worden en het toetje waar de warme saus de witte chocoladebladeren 'openbloeiden.
Reynold is het minst allround vind ik maar gun 't hem zo.