Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolol schreef op 27 november 2015 @ 17:21:

[...]

Herkenbaar; je vindt altijd weer zooi terug waarvan je vergeten was dat je het had.En belangrijke papieren terug gevonden. Ook altijd prettig
quote:vivalimegroen schreef op 27 november 2015 @ 17:56:

[...]

Wat gezellig Marjo.

Ja ik ben flink geweest vandaag. Zit nu weer in een huis dat netjes en schoon is. En een bijna lege wasmand Ik heb nog wel wat was hoor!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 november 2015 @ 17:58:

[...]

Ik heb nog wel wat was hoor! Haha kom maar brengen. Wel zelf ophangen en opvouwen. Want daar heb ik een hekel aan.
quote:vivalimegroen schreef op 27 november 2015 @ 18:03:

[...]

Haha kom maar brengen. Wel zelf ophangen en opvouwen. Want daar heb ik een hekel aan.Ja daar heb ik ook een hekel aan. Als eerste de kattenbak en daarna een gedeelde plaats voor was en afwas.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Vaatwasser uitruimen staat hier op 1. Wat een k..klus.
quote:vivalimegroen schreef op 27 november 2015 @ 18:12:

Vaatwasser uitruimen staat hier op 1. Wat een k..klus.Oh ik heb geen vaatwasser, zou het verschrikkelijk graag willen hebben, maar in en uitruimen van de vaatwasser vind ik geen probleem.
Ik wil ook een vaatwasser.

Mijn aanrecht staat vol met afwas, ik zit moed te verzamelen om er aan te beginnen.
Ja balen Mar. Misschien een tweedehands kopen en via Buuv kijken of iemand het kan installeren?
Ik ga geen vaatwasser nemen Mylene.

Meestal helpt een van de kinderen en dan is het best gezellig.

Maar die vlogen na het eten meteen allebei de deur uit.

Nou het is afgewassen, nu nog afdrogen
quote:Marjo41 schreef op 27 november 2015 @ 18:30:

Ik wil ook een vaatwasser.

Mijn aanrecht staat vol met afwas, ik zit moed te verzamelen om er aan te beginnen.Afwassen vind ik wel gezellig.
Badkamer poetsen is by far het meest vervelende huishoudelijke klusje

Was ophangen en vouwen vind ik een vd leukste klusjes eigenlijk. Tis al schoon, hoeft dan alleen nog maar opgeruimd.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Als ik moet kiezen doe dan maar even afstoffen of boodschappen doen, dat vind ik niet erg.
Afstoffen doe ik nooit want dat is stof verplaatsen. Ik poets altijd met nat. Ik vind huishoudelijk werk leuk zo lang het bij mezelf is. Een grote hekel heb ik aan boodschappen doen. Dat staat op nummer 1 van rotklusjes.
Ach ik heb van die doekjes die stof aantrekken. Met nat afnemen hoef ik niet eens wat te doen en alle kattenharen dwarrelen er weer op.

Boodschappen kan ik als het moet in 10 min doen.
meisjes, valt hier nog wat te wakkeren?
Hier nog wakker.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Hé Dory, eindelijk nog een wakkere.
En hoe gaat het met jou?
Over het algemeen best goed. En met jou?
Druk, vooral met vriend's bedrijf.

En veel zieke familieleden. Familieleden = oud, en ziek = kanker.

Langs de ene kant ben ik er razend om. 4 in 2 maanden is veel te veel. Langs de andere kant zijn ze natuurlijk ook al oud en kan ik niet verwachten/eisen dat ze eeuwig leven.

Maar vind het niet leuk. En probeer al mijn vrije tijd met ze door te brengen. Daarmee ben ik vaak pas thuis wanneer Meneer Parker alweer in bed ligt.

Rollercoaster qua emoties voor mij
Klinkt ook weer allemaal negatief deed gewoon ook goed om het even op te schrijven.

Het gaat hier ook wel goed.

Ik heb uiteindelijk mijn uren aangehouden op het werk die ik tijdens mijn studie had, en ben nu ook bezig op freelance basis (de uren die ik normaal aan mijn studie spendeerde). Ik heb een basis om op terug te vallen, en ik kan nu toch een (klein deel van) mijn droom verwezenlijken.
quote:MocyMoos schreef op 27 november 2015 @ 23:43:

meisjes, valt hier nog wat te wakkeren?Wakker
Hey Lime
quote:DorothyParker schreef op 28 november 2015 @ 01:42:

Hey Lime DP
Hoe gaat het met jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven