Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Door waar wilde je nog een antwoord op hebben?
quote:MocyMoos schreef op 28 november 2015 @ 04:20:

Meisjes, ik ben even terug van beneden en lees dit alles.

Als jullie op Fb ''vrienden" zijn, kunnen jullie via de chat-mogelijkheid met elkaar communiceren en dingen uit praten of duidelijkheid scheppen naar elkaar. Zonder dat anderen zich hier en daardoor ongewild in voor hen zo voelende vervelende posities belanden.

Als ik even voor mezelf spreek, ik kom hier om gewoon even lekker te forummen, tinto te drinken, beetje (on)gein te maken zonder in een soort ''wespennest'' te belanden.

Het probleem is dus dat we het niet prive kunnen uit echten

En we allemaal steeds dezelfde pbs van prada krijgen.

Ik wilde dit gezeik ook niet (sorry. Ik vroeg of ze nog langs gekomen was)

Maar me laf noemen? Zeggen dat alles al opgelost is?

Serieus?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
En wanneer en waarom heb je het avonden lang voor mij opgenomen want ik heb nooit eerder met iemand ruzie gehad. En dat heb je nu al een keer of vijf geschreven. Behalve met Thee ooit, maar toen was ik ladderzat.
Ik heb je na die avond nooit laf genoemd (heb ik dat die avond wel gedaan)? En ik heb ook nergens gezegd dat het opgelost is. Buiten dat heb ik jullie al even geen pb gestuurd, enkel na die avond 2x om mijn ecxuses aan te bieden.
quote:prada schreef op 28 november 2015 @ 04:28:

En wanneer en waarom heb je het avonden lang voor mij opgenomen want ik heb nooit eerder met iemand ruzie gehad. En dat heb je nu al een keer of vijf geschreven. Behalve met Thee ooit, maar toen was ik ladderzat.

Zora2015 oid (een van de wenige)

Als je zo hypocriet gaat doen, wil ik het heus wel eens voor je opzoeken hoor.
Ik heb nog nooit een pb van Prada hieromtrent gekregen. En wil dat trouwens ook niet. Word gewoon ''vrienden'' op Fb en praat het daar ff uit en kom beiden gewoon weer gezellig hier forummen zonder al dat gedoe.
Moos, eerst negeer je me en lach je een bericht over mij uit en nu zeg je dat ik gezellig kan meeforummen.
quote:prada schreef op 28 november 2015 @ 04:31:

Ik heb je na die avond nooit laf genoemd (heb ik dat die avond wel gedaan)? En ik heb ook nergens gezegd dat het opgelost is. Buiten dat heb ik jullie al even geen pb gestuurd, enkel na die avond 2x om mijn ecxuses aan te bieden.

Praad, andere mensen hebben ook meer dan drie hersencellen.

Het valt echt wel op! Doe niet zo onschuldig.

En je hebt gezegd "dat je een mail(of pb) gestuurd had en dat je dus verwachte dat het nu opgelost was (dat gebruikte je tegen kia en ik heb toen heel duidelijk gezegd dat er niets opgelost was. Want dat is het blijkbaar nog altijd niet. Nu heb je weer redenen om rot te doen, terwijl je een maand geleden vertelde dat je je gewoon liet opjagen en dat mijn posts niet zo erg waren en dat je gewoon meeging in X wazrna X zich kenbazar maakte en jij verdween)
Graag Door, want heel die naam klinkt mij onbekend in de oren dus als je het terug kunt vinden, graag. Ik heb het net even nagekeken en Kia, MV en jij hebben een PB van mij gehad. De laatste was 2/11. Niet dat mensen denken dat ik ook nog een stalker ben.
quote:MocyMoos schreef op 28 november 2015 @ 04:33:

Ik heb nog nooit een pb van Prada hieromtrent gekregen. En wil dat trouwens ook niet. Word gewoon ''vrienden'' op Fb en praat het daar ff uit en kom beiden gewoon weer gezellig hier forummen zonder al dat gedoe.

Waren we maar prada heeft me geblokkeerd. En weigert het via pb te doen.

En ja sorry, maar werd hier ook al door lime aangevallen. Dus het is blijkbaar niet prada alleen (duh, waarom zou ze anders nu reageren).
quote:MocyMoos schreef op 28 november 2015 @ 04:33:

Het spijt me ook heel hard. Maar het is dit of zwijgen blijkbaar.

En ik was heel blij met het zwijgen, tot het gezeik van lime (wie had dat verwacht) en de spontane herrijzing van prada.

Ik was oprecht benieuwd of prada haar verontschuldiging aangeboden had. (Gek genoeg hoopte ik dat)
quote:prada schreef op 28 november 2015 @ 04:38:

Graag Door, want heel die naam klinkt mij onbekend in de oren dus als je het terug kunt vinden, graag. Ik heb het net even nagekeken en Kia, MV en jij hebben een PB van mij gehad. De laatste was 2/11. Niet dat mensen denken dat ik ook nog een stalker ben.

Je hebt dezelfde mail naar ons allen gestuurd

(Rot he, als andere mensen met elkaar praatten)
Waarom niet hier, iedereen hier heeft er toch een mening over? Dan mogen jullie ook wel weten hoe het zit hoor Moos.

Hopelijk keert de rust snel terug al zal het een tijdje duren voordat het vertrouwen in mij weer terug is.

Dit is de originele zin uit de pb die ik naar jullie heb gestuurd. Er staat nergens dat het opgelost is. Dat kan ik ook niet beslissen want daar zijn twee partijen voor nodig.

Maar ik ga nu slapen; welterusten allen.
quote:prada schreef op 28 november 2015 @ 04:36:

Moos, eerst negeer je me en lach je een bericht over mij uit en nu zeg je dat ik gezellig kan meeforummen.

Prada, je kent me al een hele tijd en weet dat ik, als mensen in mijn ogen ''moeilijk'' gaan doen, negeer. Ik ga me er absoluut niet mee bemoeien.

En uitlachen? Daar ben ik me niet van bewust. Zoals ik al zei, ik kom hier om gezellig te forummen, beetje te (on)geinen. Niets meer en niets minder.
quote:DorothyParker schreef op 28 november 2015 @ 04:44:

[...]

Je hebt dezelfde mail naar ons allen gestuurd

(Rot he, als andere mensen met elkaar praatten)Nee hoor, zo onnozel ben ik niet dat ik dat niet begrijp dat pb's gedeeld worden. Maar in een van je posts liet je het overkomen alsof ik jullie dagenlang bestookte met mails en dat wilde ik even ophelderen.
quote:prada schreef op 28 november 2015 @ 04:38:

Graag Door, want heel die naam klinkt mij onbekend in de oren dus als je het terug kunt vinden, graag. Ik heb het net even nagekeken en Kia, MV en jij hebben een PB van mij gehad. De laatste was 2/11. Niet dat mensen denken dat ik ook nog een stalker ben.Zorra2015 in "Ook nog wakker? Klets hier mee in Café W..."

Hier

Haar laatste bericht. Kun jezelf terug zoeken

Nog iets?
Dat uitlachen ging over dat berichtje van iemand die mij niet kon verwijderen van FB.

Maar goed, ik wil het alleen even hier houden zodat diegene hier ook mijn kant kunnen lezen, al is die niet fraai. Maar ik denk dat het meeste wel gezegd is nu.

Slaap lekker.
quote:prada schreef op 28 november 2015 @ 04:46:

[...]

Nee hoor, zo onnozel ben ik niet dat ik dat niet begrijp dat pb's gedeeld worden. Maar in een van je posts liet je het overkomen alsof ik jullie dagenlang bestookte met mails en dat wilde ik even ophelderen.

Lezen is blijkbaar niet jouw sterkste kant.

Ik word bestookt door PB's OVER JOUW GEZEIK.

Niet door jou, wel door jouw waanbeelden.
En weet je wat me ook stoort?

Dat jij altijd met "geheime bronnen" komt en dan zegt dat mensen liegen.
Jeetje Door, dat was geeneens een ruzie, laat staan hele avonden. Ik dat topic heb je een aantal berichtjes geplaatst om mij te steunen, maar de ruzie zie ik verder niet hoor. Ja dat ik zei dat ik boos zou worden als ze door bleef gaan met het naar beneden trappen van oudste en jij die het voor me opnam, maar niets wereldschokkends in mijn ogen.

Dat ik je niet meer herkende in je postings heb ik wel duidelijk gemaakt, dat jij tot nog toe bestookt wordt met Pb's daar kan ik niet veel aan doen. Wat wil je daar trouwens mee zeggen?
Omdat jullie er niet uit komen hier en dus ook niet op de chat op Fb willen uitpraten, lijkt mij het beste dat jullie elkaar maar negeren hier.Dan kan het gewoon weer zo worden als waarvoor het bedoeld was, wakker in de nacht/avond en een beetje kletsen.
quote:prada schreef op 28 november 2015 @ 04:48:

Dat uitlachen ging over dat berichtje van iemand die mij niet kon verwijderen van FB.

Maar goed, ik wil het alleen even hier houden zodat diegene hier ook mijn kant kunnen lezen, al is die niet fraai. Maar ik denk dat het meeste wel gezegd is nu.

Slaap lekker.

Ik ben degene die jou niet van facebook kan verwijderen.

Vind ik kut, want "de roddels over mij waren toch niet de waarheid", maar ik kan je nu zelf niet meer blokkeren.

En lach je me nu nog uit?
Door, volgens mij ben je er al eens eerder op gewezen dat je soms heel erg aan het zuigen bent en dat doe je nu weer. Met elk antwoord kom je weer met iets anders. Ik vind het wel genoeg geweest, want anders beginnen we weer van voren af aan.

Moos, ik stop ermee.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-11-2015 17:23
Reden: Op de man
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-11-2015 17:23
Reden: Op de man
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven