Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 28 november 2015 @ 08:20:

Ja zoiets moet ze wel bedoelen.. Geen idee wat anders.

Maar dat kan ze toch gewoon typen

Ja misschien even een haperend toetsenbord?

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Gooije morge

Lekker ontbijt MV

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
quote:bankje schreef op 28 november 2015 @ 08:26:

Gooije morge

Lekker ontbijt MV

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

Jij ook een Gooije morge

Ik weet nog niet wat ik ga doen vandaag. Even mijn humeur resetten doordat ik beetje chagrijnig was geworden na het wakker worden.

Moet iig gaan koken en wat maken dat ik volgende week kan eten.

Ben gister niet naar de fietsenmaker geweest dus moet dat eigenlijk ook doen, eerst maar even bellen. En de andere fietsenmaker kan het niet op zaterdag maken dus alleen het onderdeel halen. Misschien dan even naar de markt want ik heb vrijdag geen brood gehad dus kom anders van de week in de knoei.

En dit weekend vervelende admistratieve dingen regelen, oh wat haat ik dat.

Heb jij leukere plannen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Gister belde een vriendin van mij, ze was verliefd op een zwerfkat uit Spanje. En na ons gesprek heeft ze de persoon gebeld die regelt dat honden en katten naar NL komen. Ze heeft hem genomen. En mooi dat hij is, een raskat, helemaal wit met hel blauwe ogen. Zal haar vandaag vragen of ik de foto mag plaaten.

Mijn stiefzus heeft laatst een hondje uit Spanje genomen, wat een schatje. Weet niet of het via dezelfde organisatie is gegaan hoor.

Moet wel zeggen, voordat ik reacties krijg dat er al genoeg katten in een asiel zitten, zij haalt al 20 jaar katten uit het asiel die niet meer gewild zijn. Oudere katten neemt ze vaak om ze nog een mooi leven te geven de laatste paar jaar. Haar hele salaris gaat gewoon op aan dierenartskosten. Ze doet alles om ze nog echt een fijn en pijnloze jaren te geven.

Zeg het er maar bij want anders zou je echt een verkeerd beeld van haar krijgen.

Ze heeft een account hier op Viva door mij maar ze vindt het hier denk ik niet zo leuk, ze post iig niet.
Aahh wat een gezelligheid hier, gezellig.

Ik had ff een gezonde bui dus zit aan een meergranenbol met geitenkaas en een zelfgemaakte bosbessen-spinaziesmoothie, joepie... 😬😬. (Fijn, die buien van mij...)

Fijne dag allemaal!
Ik heb ook wel zin in een lekker ontbijtje, maar zonder champagne graag
Idem, zit mn gezonde smoothie inmiddels te compenseren met een croissantje met hagelslag , je mot tenslotte niet gaan overdrijven.
Hahaha, toch nog 2 uur gezond volgehouden Zelatrice
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 november 2015 @ 08:53:

Gister belde een vriendin van mij, ze was verliefd op een zwerfkat uit Spanje. En na ons gesprek heeft ze de persoon gebeld die regelt dat honden en katten naar NL komen. Ze heeft hem genomen. En mooi dat hij is, een raskat, helemaal wit met hel blauwe ogen. Zal haar vandaag vragen of ik de foto mag plaaten.

Mijn stiefzus heeft laatst een hondje uit Spanje genomen, wat een schatje. Weet niet of het via dezelfde organisatie is gegaan hoor.

Moet wel zeggen, voordat ik reacties krijg dat er al genoeg katten in een asiel zitten, zij haalt al 20 jaar katten uit het asiel die niet meer gewild zijn. Oudere katten neemt ze vaak om ze nog een mooi leven te geven de laatste paar jaar. Haar hele salaris gaat gewoon op aan dierenartskosten. Ze doet alles om ze nog echt een fijn en pijnloze jaren te geven.

Zeg het er maar bij want anders zou je echt een verkeerd beeld van haar krijgen.

Ze heeft een account hier op Viva door mij maar ze vindt het hier denk ik niet zo leuk, ze post iig niet.*smelt* ik dacht dat witte katten met blauwe ogen altijd doof waren maar las net op internet dat dat dus niet altijd hoeft. Wel goed van je zus, ik twijfel al of ik genoeg verdien om 1 huisdier aan te schaffen.
quote:DorothyParker schreef op 28 november 2015 @ 02:42:

[...]

Ook zo stoer van je dat je dan wel weer commentaar geeft voor god weet welke reden. Maar dan niet meer antwoordt.

Tja sommige mensen slapen wel eens. En wat jij als grap bedoelde heb ik anders opgevat. Gênante foto's gebruiken vind ik niet grappig.

En op de complottheorieën die daarna uit je toetsenbord kwamen ga ik niet eens in.

Sorry voor de rest. Maar hier moest ik nog even op reageren.

Ik heb letterlijk buikpijn van het lachen. Gaat mijn telefoon af, is het Passie, `ik ben bij je, mag ik naar het toilet want ik kan het niet meer ophouden`. Maar had haast dus kon niet blijven. Ze rent letterlijk naar binnen, naar het toilet en zegt `oh dit is net zo lekker als klaarkomen`

En rent weer naar buiten met de woorden `ik bel je vanavond`.

Denk dat dit een momentje was van `daar had je bij moeten zijn` om de lolligheid ervan te zien.
quote:Aemateur schreef op 28 november 2015 @ 11:47:

[...]

*smelt* ik dacht dat witte katten met blauwe ogen altijd doof waren maar las net op internet dat dat dus niet altijd hoeft. Wel goed van je zus, ik twijfel al of ik genoeg verdien om 1 huisdier aan te schaffen.Nee klopt, en het is geen albino he. Maar niet alle witte katten zijn doof, ze kunnen het wel testen. Voor zover we weten is het een gezonde lieve kat.
Dit is hem;

Wat een schatje, kan me voorstellen dat je daarvoor valt. Leuk
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 november 2015 @ 12:38:

Dit is hem;

[IMG]http://i576.photobucket.com/albums/ss21 ... plg3od.jpg[/IMG]Wat een plaatje!
quote:Aemateur schreef op 28 november 2015 @ 12:39:

Wat een schatje, kan me voorstellen dat je daarvoor valt. Leuk

Ja ik ook.

Ik ben niet zo van de siamezen en balinezen maar mijn vriendin wel. Er is ook nog een siamees kitten die een huisje zoekt, zou mij niet verbazen als ze die ook laat overkomen.

Haar net overleden Balinees was echt heel mooi. Dat was zo`n kroelkat, ze zoekt eigenlijk een heerlijke schootkat dus hoop voor haar dat deze daar ook van houdt.

Edit, ik vind ze echt PRACHTIG maar ze praten zoveel en hard. Ik heb met 1 straatkat die praat wel genoeg
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 november 2015 @ 12:38:

Dit is hem;

[afbeelding]Wat een mooie kat.
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 november 2015 @ 08:22:

[...]

Ja misschien even een haperend toetsenbord?

Denk dat dat het is inderdaad :-)
Wie hier meeleest, laatst heb ik het zielige verhaal vertelt over haar lievelings kat die ziek werd en doordat ze niet konden vinden wat die had, is hij gestorven. Heel zielig verhaal maar dit is Nocy en die nick heeft ze hier op het forum aangemaakt maar ze post nooit.

Dit was echt een lieve schootkat, wat was die mooi he;

Wow, wat een prachtbeest inderdaad. Ik zie ook voor me dat ze vast heel mooi en gracieus zou lopen, moet wel. (en dat terwijl ik echt een hondenmens ben haha!)
quote:Aemateur schreef op 28 november 2015 @ 12:48:

Wow, wat een prachtbeest inderdaad. Ik zie ook voor me dat ze vast heel mooi en gracieus zou lopen, moet wel. (en dat terwijl ik echt een hondenmens ben haha!)

Ja verschrikkelijk mooi was die. Ze had ook zijn broertje maar die is met 7 jaar overleden, konden ze ook niet vinden wat die had.

Wat heb jij voor hond?
Ik heb nog geen hond, werk onregelmatig en erg veel, dus ben bezig met het opzetten van een hondennetwerk om me heen zodat ik het wel kan doen. Mijn ouders wonen in de buurt en we gaan het in een soort co-ouderschap doen. Wanneer ik werk de hond naar hun, (bijna met pensioen dus er is altijd wel iemand thuis), en ik haal de hond weer op na mijn werk. Ik neig heel erg naar een Laplandse Herder, vind dat zulke mooie beesten. Moet je wel echt mee werken maar dat vind ik juist leuk.
quote:Aemateur schreef op 28 november 2015 @ 12:53:

Ik heb nog geen hond, werk onregelmatig en erg veel, dus ben bezig met het opzetten van een hondennetwerk om me heen zodat ik het wel kan doen. Mijn ouders wonen in de buurt en we gaan het in een soort co-ouderschap doen. Wanneer ik werk de hond naar hun, (bijna met pensioen dus er is altijd wel iemand thuis), en ik haal de hond weer op na mijn werk. Ik neig heel erg naar een Laplandse Herder, vind dat zulke mooie beesten. Moet je wel echt mee werken maar dat vind ik juist leuk.

Even gegoogled maar wat een mooie honden, die langhaar vind ik ook heel mooi. Zijn wel werkhonden he, dus hoop dat je de mogelijkheid hebt om veel en lang te lopen of lekker los te laten op strand of bossen.

Goed dat je zo`n netwerk aan het opzetten bent, je bereidt je iig wel goed voor. Dat zie je wel anders.

Ja, geweldig toch! (al is het wel een rib uit je lijf om het aan te schaffen, prijzen liggen gemiddeld rond 1300)

Ben inderdaad van plan om er intensief mee te werken. Ik woon naast een bos, 500 meter verderop is de hondenclub met 7 verschillende sporten. En ik houd er van om in de natuur te zijn dus we zullen ook regelmatig naar het strand gaan. Daarbij is mijn moeder echt van het wandelen, die loopt gerust 15 km op een dag, zal de hond ook geen bezwaar tegen hebben gok ik zo maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven