Good Luck!
woensdag 8 oktober 2008 om 21:07
woensdag 8 oktober 2008 om 21:08
Delen jullie die vibrator?????
Doet me denken aan een klein feestje waar ik was met M en wij allemaal in de olie, en toen liet een vriendin van mij haar vieb zien (volgens haar ongebruikt) en M een beetje lollig dat ding in zijn mond stoppen enzo, en toen hoorden we later dat hij wel gebruikt was. In beide kanten zeg maar.
Doet me denken aan een klein feestje waar ik was met M en wij allemaal in de olie, en toen liet een vriendin van mij haar vieb zien (volgens haar ongebruikt) en M een beetje lollig dat ding in zijn mond stoppen enzo, en toen hoorden we later dat hij wel gebruikt was. In beide kanten zeg maar.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 8 oktober 2008 om 21:10
quote:Maleficent schreef op 08 oktober 2008 @ 21:06:
[...]
jaja, dat was een topic naar mijn hart!Ken je deze nog? http://www.youtube.com/watch?v=0ROBt1U8T-c
[...]
jaja, dat was een topic naar mijn hart!Ken je deze nog? http://www.youtube.com/watch?v=0ROBt1U8T-c
woensdag 8 oktober 2008 om 21:11
quote:Maleficent schreef op 08 oktober 2008 @ 21:08:
Whahahahahahahahahaahahahahahahaha arme M!
Ja wij delen de vieb van Erwt, zo hip.
Ik zie ook Tinkerbell. Al sinds gisteren geloof ik.
Whahahahahahahahahaahahahahahahaha arme M!
Ja wij delen de vieb van Erwt, zo hip.
Ik zie ook Tinkerbell. Al sinds gisteren geloof ik.
woensdag 8 oktober 2008 om 21:12