Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja klote, heb ze gesproken. Ik moet interactieve tv hebben en dat kan nog niet op mijn adres. En ik zit aan dit abonnement vast tot sept. 2017. Het zal wel een keer meezitten zeg. Moet nu weer een andere kabel kopen.

En 4 uur gaan slapen en vanochtend vroeg opstaan en de hele ochtend aan de lijn hangen met Online maakt me ook niet blijer. Heb bij 3 afdelingen het hele verhaal moeten doen en was verkeerd voorgelicht. Dus ben weer bij af.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
wat vervelend Mylene, je zou zeggen dat ze allerlei maniertjes hebben om er voor te zorgen dat iedereen het kan hebben, anders zou niet iedereen ermee adverteren dat ze nu interactieve tv aanbieden.
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 november 2015 @ 04:12:

Ohhhh wat zal deze maandag moeilijk gaan worden. Ik zeg het je.

Die van jou moeilijker vrees ík .

He wat klote van online zeg... konden ze helemaal niets voor je doen?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
MV volgens mij klopt dit niet, wat je hebt is een smart tv deze kan je via wifi of rechtstreeks met het internetkabeltje aansluiten op je tv. Dan heb je internet op de TV. Voor interactive tv heb je inderdaad een ander abonnement nodig van je provider. Maar dat is niet hetzelfde als internet op je tv.
mijn tv doet het niet. Hij herkent mijn kaartje niet. Ik heb wel Ned 1, 2 en 3 maar het digitennekastje herkent hij niet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 november 2015 @ 14:04:

mijn tv doet het niet. Hij herkent mijn kaartje niet. Ik heb wel Ned 1, 2 en 3 maar het digitennekastje herkent hij niet.

Even op digi vragen om hulp?

komt vast goed.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Kia-Ora schreef op 30 november 2015 @ 14:08:

[...]

Even op digi vragen om hulp?

komt vast goed.

Oh voel me zo klote. Ben al vanaf 10 uur bezig en vanaf 11 uur ook met TZ erbij en ook samen lukte het ons niet.

Nou ik ga eerst even uitjanken , dan bel ik Online op en daarna de Mediamarkt waar mijn moeder de tv gekocht heeft.

En dan open ik anders een topic bij Digi.
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 november 2015 @ 14:22:

[...]

Oh voel me zo klote. Ben al vanaf 10 uur bezig en vanaf 11 uur ook met TZ erbij en ook samen lukte het ons niet.

Nou ik ga eerst even uitjanken , dan bel ik Online op en daarna de Mediamarkt waar mijn moeder de tv gekocht heeft.

En dan open ik anders een topic bij Digi.
Nou wat ik toch weer had.

Ik had Online gebeld en ik kreeg te horen dat ik over 3 dagen terug gebeld zou worden door de TD. Dus ik mopperen dat ik het zo lang vond duren dus ze vroeg, ok een momentje.

Maar het ene momentje was inmiddels al langer dan 5 minuten dus ik zat een beetje te spelen met die afstandsbediening. Aan uit aan uit en standbij. Ach en opeens heb ik ergens op gedrukt en komt er een vraag in het scherm. Geen idee wat er stond, ik had het niet gelezen dus klik alleen op de knop OK. En voila, ik heb alle kanalen opeens in beeld.

Ben ik toch technischer dan ik dacht

(ik ben vanaf nu in te huren als technisch medewerkster tegen een gereduceerd tarief )
Meiden wat een schijtweer... moest werken vanmorgen toen het nog droog was, d8 dat ik het wel zou redden dus ging op de brommer (zonder regenpak )

Nou dat is dus niet gelukt maar goed dat is niet zo'n drama.

Ik heb echter geen auto en bovendien ook zin om te spijbelen dus ik heb de sport vanavond lekker afgezegd, de verwarming hoog gezet, joggingbroek aan en warme choco gemaakt . Ik vind het wel best, morgen nog een dag hoor..
Jeeej wat fijn Myv . Ik ben blij voor je! Toch nog iets .

Heb je Internet al voor elkaar gekregen? Zou gewoon via wifi moeten lukken.
quote:Kia-Ora schreef op 30 november 2015 @ 15:38:

Jeeej wat fijn Myv . Ik ben blij voor je! Toch nog iets .

Heb je Internet al voor elkaar gekregen? Zou gewoon via wifi moeten lukken.

Nou ik heb even pauze hahahahaha. Niet van die enge dingen zeggen.

ben zo blij dat ik weer tv heb. En echt mooie tv. Wow. Echt wat ben ik er blij mee. Zo`n mooi beeld en geluid. En het kan nog mooier, ik moet even een td-winkel Handiman bellen voor een tussenstuk en dan is het beeld nog beter, mijn moeder heeft een kabel gekocht waarmee het nog mooier is.

Hoe voel jij je vandaag Kia? Ik was wel brak hoor toen ik vanochtend wakker werd. Half 5 sliep ik denk ik. Rond 4 uur hebben we opgehangen? Pfffffff.
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 november 2015 @ 15:44:

[...]

Nou ik heb even pauze hahahahaha. Niet van die enge dingen zeggen.

ben zo blij dat ik weer tv heb. En echt mooie tv. Wow. Echt wat ben ik er blij mee. Zo`n mooi beeld en geluid. En het kan nog mooier, ik moet even een td-winkel Handiman bellen voor een tussenstuk en dan is het beeld nog beter, mijn moeder heeft een kabel gekocht waarmee het nog mooier is.

Hoe voel jij je vandaag Kia? Ik was wel brak hoor toen ik vanochtend wakker werd. Half 5 sliep ik denk ik. Rond 4 uur hebben we opgehangen? Pfffffff.

Ik was rond 11 uur wakker... ben echt brak nu . Maar het was wel super gezellig dus daar heb ik wel wat brakheid voor over .

Ik ben ook heel blij voor je dat je nu iig tv hebt. Dat ís toch wel het belangrijkste voor het moment. De rest komt wel :blob: .
Zeg dat `blob`
quote:Zelatrice schreef op 30 november 2015 @ 15:37:

Meiden wat een schijtweer... moest werken vanmorgen toen het nog droog was, d8 dat ik het wel zou redden dus ging op de brommer (zonder regenpak )

Nou dat is dus niet gelukt maar goed dat is niet zo'n drama.

Ik heb echter geen auto en bovendien ook zin om te spijbelen dus ik heb de sport vanavond lekker afgezegd, de verwarming hoog gezet, joggingbroek aan en warme choco gemaakt . Ik vind het wel best, morgen nog een dag hoor..Ik weiger vandaag naar buiten te gaan. Ja alleen als het donker is wat vuilnis weggooien maar dat is het wel zo`n beetje.
Moest deze zijn . Zo te zien een dubbele punt teveel getikt.
quote:Kia-Ora schreef op 30 november 2015 @ 15:56:

Moest deze zijn . Zo te zien een dubbele punt teveel getikt.
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 november 2015 @ 15:56:

[...]

Ik weiger vandaag naar buiten te gaan. Ja alleen als het donker is wat vuilnis weggooien maar dat is het wel zo`n beetje.

Nou ja ik moest wel ivm werk, maar nu ik thuis ben ga ik ook lekker de deur niet meer uit. Ik vind het wel best, ajuu paraplu .

Ok het prutweer is een beetje een smoes, wist vanmorgen al dat ik geen zin zou hebben...

Ik spijbel echt nooit maar nu mag het van mezelf aangezien ik smelt van een beetje regen...
Ik begrijp dat Kia last heeft van een acute blob-bui?

Gaan liggen tot het overgaat ?
quote:Zelatrice schreef op 30 november 2015 @ 16:06:

Ik begrijp dat Kia last heeft van een acute blob-bui?

Gaan liggen tot het overgaat ?Blob-blob probleempje, hebben we allemaal wel eens last van
Meid, hou op schij uit...

Oww oww oww wat ben ik blij dat ik niet door de regen hoef maar lekker mag spijbelen... het hoost hier al uren behoorlijk...

Ik ga zelf pizza maken, deeg staat te rijzen....

(Ik ga erop smijten: zongedroogde tomaat, spinazie, feta of geitenkaas en een beetje gerookte zalm als mijn kat daar met haar klauwen vanaf blijft... zo niet dan maak ik sateetjes van haar... 😈)

Kia heeft helemaal nergens last van .
quote:Zelatrice schreef op 30 november 2015 @ 17:26:

Meid, hou op schij uit...

Oww oww oww wat ben ik blij dat ik niet door de regen hoef maar lekker mag spijbelen... het hoost hier al uren behoorlijk...

Ik ga zelf pizza maken, deeg staat te rijzen....

(Ik ga erop smijten: zongedroogde tomaat, spinazie, feta of geitenkaas en een beetje gerookte zalm als mijn kat daar met haar klauwen vanaf blijft... zo niet dan maak ik sateetjes van haar... 😈)Oh kan je de pizza-boy even langs sturen? Ik ben zooo gek op pizza.
quote:Kia-Ora schreef op 30 november 2015 @ 17:34:

Kia heeft helemaal nergens last van .He Blobber, heb je ook zin in een stukje pizza?
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 november 2015 @ 17:44:

[...]

He Blobber, heb je ook zin in een stukje pizza?Zeker, stuur maar door .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven