Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Kia-Ora schreef op 30 november 2015 @ 17:47:

[...]

Zeker, stuur maar door .

Ik ben gek op kaas. Mijn favoriete pizza is een calzone, gevuld met 4 kazen (quotro formaggi) en champignons en erbij een bolognesesaus.

Hoe lekker wil je hem hebben?

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 november 2015 @ 17:55:

[...]

Ik ben gek op kaas. Mijn favoriete pizza is een calzone, gevuld met 4 kazen (quotro formaggi) en champignons en erbij een bolognesesaus.

Hoe lekker wil je hem hebben?

[afbeelding]Nomnomnom .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 november 2015 @ 17:43:

[...]

Oh kan je de pizza-boy even langs sturen? Ik ben zooo gek op pizza.

Done! Check je mail

Kia: ernstige zaak, kan ik maar 1 antwoord op geven:

quote:Zelatrice schreef op 30 november 2015 @ 19:37:

[...]

Done! Check je mail

Omg, wat ziet dat er lekker uit. Binnenkort ga ik weer door met gerechten zetten op mijn niet commerciele website, gewoon alleen recepten. Wil je er ook met dit gerecht erop? Dus niets commercieels maar alleen lekkere recepten met een foto. (en uiteraard als je wilt je naam erbij)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ja dat wil ik wel, vind het best wel een compliment dat je dat vraagt/voorstelt..

Als je zin hebt om de mede forummers/topicers te laten watertanden mag je hem van mij hier neer zetten..
quote:Zelatrice schreef op 30 november 2015 @ 20:21:

ja dat wil ik wel, vind het best wel een compliment dat je dat vraagt/voorstelt..

Als je zin hebt om de mede forummers/topicers te laten watertanden mag je hem van mij hier neer zetten..

Ja doe ik, geef jij mij nog het recept?

Ik knip er een klein randje af en dan komt jouw heerlijke pizza hier.
Pizza van Z;

Ja is goed, zet het hier ff neer:

(Ik heb de hoeveelheden door de helft gedaan)

Deeg maken van 300 g bloem, zakje gist, beetje zout, 150 ml water en 2 el olijfolie, een bal maken 45/60 minuten laten rijzen.

Dan uitrollen (beetje bloem gebruiken als het plakt), tomatensaus of tomatenblokjes uit blik, spinazie, ui, zongedroogde tomaten, geitenkaas of mozzarella. (ik had geitenkaas). En ik had er ook nog gerookte zalm op. (Ik houd me zelden aan recepten)

Dan zo'n 20 minuten in de oven, het recept zegt 220 graden maar ik deed 180 graden. (Ex was kok en heb geleerd dat je beter lager en wat langer kan doen)

Moet zeggen dat dit wel mn beste pizza tot nu toe was.. .

Ben ik wel trots op!
Hoi allemaal!

Ben een tijdje van de radar verdwenen, maar alle puntjes in mijn agenda zijn afgewerkt dus lekker weer alle tijd om mee te kletsen! Ik heb de hele discussie van dit weekend gemist, het was dat ik een berichtje kreeg van een andere forumster.

maar die oude koe laat ik nu maar lekker even in de sloot zitten. Heeft iedereen een fijn weekend gehad?
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Ik wil graag een winterslaap, maar dat mag niet van mijn baas

Sintvoorbereidingen kabbelen rustig door, dichten zal wel traditiegetrouw last-minute worden...

Zodra Sint weg is mag het de volgende dag kerst zijn en na de top2000 mag de tijd weer verder vliegen...
Myv wil je even op mijn handjes komen zitten?

Ik snap dat je in winterslaap wilt Watertje. Het ís ook echt rotweer. Wij houden je wel wakker
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Mij houden jullie lekker niet wakker, ik duik zo mn mand in...

Kia uitgeblobd of toch maar een ambu bellen voor de zekerheid?
Goedemorgen!

Iedereen goed geslapen met dat rotweer?

Ik in ieder geval wel, al was ik wat vroeg wakker (5.00h), maar goed.

Hopelijk word het vandaag iets droger dan gister. Heb nog een poging tot wandelen gedaan maar zag alleen maar mijn paraplu en de voeten voor me.

Fijne dag allemaal!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Moge allemaal.

Ik heb heerlijk geslapen maar werd wakker toen er keihard een grote antenne op mijn hoofd viel. Djees wat doet dat pijn pfffff.

He Cat , gezellig dat je er weer bent.
Ook ik heb lekker liggen pitten, al was ik wel een beetje vroeg wakker.

Jee MV, dat is niet heel gezellig wakker worden...

Lekker vrij vandaag, jeej!!

Fijne dag lady's!
quote:Watervrouw2 schreef op 30 november 2015 @ 21:34:

Ik wil graag een winterslaap, maar dat mag niet van mijn baas

Sintvoorbereidingen kabbelen rustig door, dichten zal wel traditiegetrouw last-minute worden...

Zodra Sint weg is mag het de volgende dag kerst zijn en na de top2000 mag de tijd weer verder vliegen...Hee die winterslaap was ik ook al aan het overwegen . Met mijn nieuwe baan zou ik thuis kunnen werken dus ik speel al met het idee om een fort in mijn bed te bouwen met dikke fluffy dekens, warme chocolademelk, katten, dikke sokken en chocoladekoekjes en daar dan de rest van de winter in te bivakkeren
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 december 2015 @ 08:04:

Moge allemaal.

Ik heb heerlijk geslapen maar werd wakker toen er keihard een grote antenne op mijn hoofd viel. Djees wat doet dat pijn pfffff.

He Cat , gezellig dat je er weer bent.Huh? Dat lijkt me inderdaad niet heel lekker wakker worden. Hoe krijg je dat precies voor elkaar?
quote:Crazycatlady schreef op 01 december 2015 @ 09:15:

[...]

Huh? Dat lijkt me inderdaad niet heel lekker wakker worden. Hoe krijg je dat precies voor elkaar?Die antenne lag los op een doos en die lag weer los op de ijzeren spijlen van mijn bed, boven mijn hoofd. Per ongeluk de draad van de antenne geraakt en toen kwam de antenne naar beneden, bovenop mijn hoofd. Ja best nog wel knap hoor om hem zo te raken dat die op mijn hoofd viel maar het lukte mij toch maar.
quote:Crazycatlady schreef op 01 december 2015 @ 09:11:

[...]

Hee die winterslaap was ik ook al aan het overwegen . Met mijn nieuwe baan zou ik thuis kunnen werken dus ik speel al met het idee om een fort in mijn bed te bouwen met dikke fluffy dekens, warme chocolademelk, katten, dikke sokken en chocoladekoekjes en daar dan de rest van de winter in te bivakkeren Ik stem voor, evenals mijn katten.. .
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 december 2015 @ 09:20:

[...]

Die antenne lag los op een doos en die lag weer los op de ijzeren spijlen van mijn bed, boven mijn hoofd. Per ongeluk de draad van de antenne geraakt en toen kwam de antenne naar beneden, bovenop mijn hoofd. Ja best nog wel knap hoor om hem zo te raken dat die op mijn hoofd viel maar het lukte mij toch maar.Ik zou een carriere als antennewerper zeker overwegen MV!
Indd erg knap, de antenne precies op je hoofd laten vallen....

Ik stem, net als CC, voor een cariereswitch
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:Zelatrice schreef op 01 december 2015 @ 09:31:

[...]

Ik stem voor, evenals mijn katten.. .

Mijn katten vinden het meestal maar een paar uurtjes leuk. Dus dat zou betekenen dat ik er zomaar ineens helemaal uit zou moeten klimmen omdat meneer een mevrouw naar buiten willen.

Katermeneer slaapt nu het wat kouder wordt als een babytje bij mij en vriend tussenin. Half onder de dekens en het liefst met een pootje op mijn schouder. Jammer dat ik meestal slaap als ie het doet, maar volgens vriend ziet het er kei schattig uit.
Ja dat probleem ken ik maar daar verzin ik wel wat op.

Freule hier is net als vorige week hier de boel weer aan het afbreken. Geen idee wat dat beest heeft....
quote:ingelke_kepringelke schreef op 01 december 2015 @ 09:47:

Indd erg knap, de antenne precies op je hoofd laten vallen....

Ik stem, net als CC, voor een cariereswitch Ja ik neem het in overweging
quote:Crazycatlady schreef op 01 december 2015 @ 09:55:

[...]

Mijn katten vinden het meestal maar een paar uurtjes leuk. Dus dat zou betekenen dat ik er zomaar ineens helemaal uit zou moeten klimmen omdat meneer een mevrouw naar buiten willen.

Katermeneer slaapt nu het wat kouder wordt als een babytje bij mij en vriend tussenin. Half onder de dekens en het liefst met een pootje op mijn schouder. Jammer dat ik meestal slaap als ie het doet, maar volgens vriend ziet het er kei schattig uit.Vragen of vriend een foto wil maken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven