Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Moiren_ schreef op 02 december 2015 @ 16:59:

[...]

Het oudste kind van mijn ouders leefde bij de geboorte en heeft daarna nog een paar uur geleefd. Het is gelijk bij de geboorte weggehaald. Mijn ouders hebben het nooit gezien, er is niet eens gevraagd of ze het zelf wilden begraven. Dus ook dat is niet gebeurd.

Mijn vader heeft wel aangifte moeten doen. Heel bizar, een kind als geboren en gestorven aangeven, maar het nooit gezien hebben.Wij hebben haar mee naar huis genomen, in bad gedaan en een nijntje-pakje aangetrokken.
Bah, ik moet weer huilen.
quote:pomona-struik schreef op 02 december 2015 @ 17:01:

[...]

Wij hebben haar mee naar huis genomen, in bad gedaan en een nijntje-pakje aangetrokken.

Zo fijn dat kon.

Mijn ouders hebben er echt een tik van overgehouden.
quote:hatsetats schreef op 02 december 2015 @ 16:39:

Mijn ouders zijn ook nooit meer dezelfde geworden. Nu zal het wel schelen dat zij al ouder waren toen ze hun eerste kind verloren (halverwege de 60 en 70) en als je ouder wordt ben je minder veerkrachtig. Na hun 3e waren ze gewoon lamgeslagen.

De omgekeerde wereld bijna. Dan maakt leeftijd ook niet zoveel uit denk ik, hoewel ik me bij dat minder veerkrachtig zijn wel wat kan voorstellen ja.

Wat moet dat vreselijk zijn.
Pomona
quote:pomona-struik schreef op 02 december 2015 @ 17:01:

Bah, ik moet weer huilen. Dat was niet mijn bedoeling natuurlijk toen ik van alles vroeg. Sorry vrouw.
geeft niet
quote:Moiren_ schreef op 02 december 2015 @ 16:56:

Dot haar ban is omgezet in een weekban.Lijkt mij ook terecht, gewoon volgens de regels en afkoelen is misschien wel even goed voor haar.
I like being a mess. It's who I am.
Een dikke knuffel voor iedereen .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
ook van mij
.
Wow heftige gespreksonderwerpen hier... en ik wilde komen klagen dat ik zo moe was...

Sterkte en een knuffel voor iedereen die dat nodig heeft! (en een bloemetje!)
Mss ook beter weghalen.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Aemateur schreef op 02 december 2015 @ 17:52:

Wow heftige gespreksonderwerpen hier... en ik wilde komen klagen dat ik zo moe was...

Sterkte en een knuffel voor iedereen die dat nodig heeft! (en een bloemetje!)Mag best hoor, het leven met de gewone dingen gaat door hoor.
I like being a mess. It's who I am.

Sterkte en een knuffel voor iedereen die dat nodig heeft! (en een bloemetje!)

Ik heb even meegelezen maar wist ook niet goed wat te zeggen behalve van shit wat heftig allemaal..

(En al helemaal niet dat ik een koffiebeker heb omgestoten )
Aemateur: op tijd in bed vanavond?
quote:Grobbekuiken schreef op 02 december 2015 @ 17:05:

[...]

De omgekeerde wereld bijna. Dan maakt leeftijd ook niet zoveel uit denk ik, hoewel ik me bij dat minder veerkrachtig zijn wel wat kan voorstellen ja.

Wat moet dat vreselijk zijn.Dat is het
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Sterkte en een knuffel voor iedereen die dat nodig heeft! (en een bloemetje!)That's life en dat moet allemaal naast elkaar kunnen.
Het leven is gruwelijk hard soms. Een voor wie 'm wil/nodig heeft.
quote:Peacy schreef op 02 december 2015 @ 18:08:

Aemateur: op tijd in bed vanavond?Was het maar zo'n feest, "hobby" uitoefenen van 20-22 en dan morgen gelukkig pas weer om 9 uur werken, niet zo belachelijk vroeg als vanochtend gewoon schouders eronder en doorgaan.

Dan mag je dankbaar zijn dat je zelf zoiets niet hoeft mee te maken/mee gemaakt hebt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:simbalabimba schreef op 02 december 2015 @ 18:22:

[afbeelding]

Dan mag je dankbaar zijn dat je zelf zoiets niet hoeft mee te maken/mee gemaakt hebt.Niet om lullig te doen maar we gaan allemaal grote verliezen meemaken. Niet iedereen verliest zijn kind, wel andere geliefden.
Ook waar, that is life

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven