Thee en taart
donderdag 9 oktober 2008 om 18:43
Bij deze een topic voor de vrouwen die me zo hebben gesteund in mijn love-troubles de afgelopen dagen, en die zelf ook zo hun troubles blijken te hebben. Op dit topic hoef je je niet bezwaard te voelen dat lekker te spuien, dit is een topic voor iedereen.
Ik heb net water gekookt en de theedoos staat op tafel. Kies een lekker smaakje, de taart die op tafel staat is vandaag mijn taart: chocoladetulband met boerenjongens en -meisjes en brokjes pure chocola.
Eeet smakelijk, en barst los.....
Ik heb net water gekookt en de theedoos staat op tafel. Kies een lekker smaakje, de taart die op tafel staat is vandaag mijn taart: chocoladetulband met boerenjongens en -meisjes en brokjes pure chocola.
Eeet smakelijk, en barst los.....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
donderdag 9 oktober 2008 om 19:50
Ik wil wel veel slagroom en nog meer taart.
Ik kan niet tot een bepaald persoon doordringen, we mailden, we moeten nog wat zaken regelen, er zijn nog dingen van mij bij hem, mailen ging best 'gewoon' en ik wil erkenning, ik wil erkenning van wat ie me aangedaan heeft.
Maar hij ziet het niet. Hij ziet het niet.
Hoe kun je dat niet zien?
Een blinde zag het nog.
Dus meer taart.
Ik kan niet tot een bepaald persoon doordringen, we mailden, we moeten nog wat zaken regelen, er zijn nog dingen van mij bij hem, mailen ging best 'gewoon' en ik wil erkenning, ik wil erkenning van wat ie me aangedaan heeft.
Maar hij ziet het niet. Hij ziet het niet.
Hoe kun je dat niet zien?
Een blinde zag het nog.
Dus meer taart.
Geen bijzonderheden
donderdag 9 oktober 2008 om 20:22
O, die pleisters wil ik ook wel. Ben ook aan het proberen af te kicken. Pfff. Mannen.
Nee, dan taart. Veel beter. Een taart is er gewoon altijd voor je. Stelt geen lastige vragen, geeft ook geen antwoord. Is gewoon taart.
Doe mij maar een Women's Energy-thee
En die taart van Prinses.
Een stukje, bedoel ik natuurlijk. Om te beginnen.
Nee, dan taart. Veel beter. Een taart is er gewoon altijd voor je. Stelt geen lastige vragen, geeft ook geen antwoord. Is gewoon taart.
Doe mij maar een Women's Energy-thee

Een stukje, bedoel ik natuurlijk. Om te beginnen.
Ga in therapie!
donderdag 9 oktober 2008 om 20:24