Thee en taart
donderdag 9 oktober 2008 om 18:43
Bij deze een topic voor de vrouwen die me zo hebben gesteund in mijn love-troubles de afgelopen dagen, en die zelf ook zo hun troubles blijken te hebben. Op dit topic hoef je je niet bezwaard te voelen dat lekker te spuien, dit is een topic voor iedereen.
Ik heb net water gekookt en de theedoos staat op tafel. Kies een lekker smaakje, de taart die op tafel staat is vandaag mijn taart: chocoladetulband met boerenjongens en -meisjes en brokjes pure chocola.
Eeet smakelijk, en barst los.....
Ik heb net water gekookt en de theedoos staat op tafel. Kies een lekker smaakje, de taart die op tafel staat is vandaag mijn taart: chocoladetulband met boerenjongens en -meisjes en brokjes pure chocola.
Eeet smakelijk, en barst los.....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
donderdag 9 oktober 2008 om 20:26
quote:londongirl schreef op 09 oktober 2008 @ 20:24:
Luduvudu is niet nodig. het begrip 'man' alleen al is genoeg excuus om een stuk taart naar binnen te stouwen om vrvolgens met een mond mond uit te roepen:
"mwannuh, wie heeg se nohug" *proest, stik, kuch*
en vervolgens eens flinke slok grand marnier te nemen om alles weg te spoelen
Er zijn best leuke mannen, ergens.
Luduvudu is niet nodig. het begrip 'man' alleen al is genoeg excuus om een stuk taart naar binnen te stouwen om vrvolgens met een mond mond uit te roepen:
"mwannuh, wie heeg se nohug" *proest, stik, kuch*
en vervolgens eens flinke slok grand marnier te nemen om alles weg te spoelen

Er zijn best leuke mannen, ergens.
Geen bijzonderheden
donderdag 9 oktober 2008 om 20:31
wat zouden mannen nou doen als ze luduvudu hebben.
1 zo snel mogelijk een ander in bed
2 aan de alcohol
3 hij gaat de tuin doen
4 koopt een t shirt met de tekst I"m the hottest
5 gaat alle garages af, auto's kijken
6 gaat een forum op om te verkondigen dat zijn ex een heks is
7gaat extra werken en doet of ie heel belangrijk is
8 stort zich in uitgaansgelegenheden van een generatie of 2 jonger
9 huilt naast je foto zichzelf in slaap
10 bezoekt al jouw ! vriendinnen.
1 zo snel mogelijk een ander in bed
2 aan de alcohol
3 hij gaat de tuin doen
4 koopt een t shirt met de tekst I"m the hottest
5 gaat alle garages af, auto's kijken
6 gaat een forum op om te verkondigen dat zijn ex een heks is
7gaat extra werken en doet of ie heel belangrijk is
8 stort zich in uitgaansgelegenheden van een generatie of 2 jonger
9 huilt naast je foto zichzelf in slaap
10 bezoekt al jouw ! vriendinnen.
donderdag 9 oktober 2008 om 20:33
quote:dubiootje schreef op 09 oktober 2008 @ 20:27:
Word jij gelukkiger als hij het wel ziet, Yas? Gelukkiger dan van, zeg, een stuk chocoladetaart?
Neen, zeker niet.
Maar hij geeft me het idee dat ik me alles heb verbeeld. Hij heeft voor een aantal zaken zijn excuus aangeboden (duh) en dan is de kous af.
Nou, mijn hele omgeving zag het dus ik heb me helemaal niks verbeeld. Ik ging zowaar een seconde aan mezelf twijfelen.
Hij zei ook: ik heb een 'aantal' keren 'te heftig' gereageerd.
Hij weet het niet, hij beseft niet wat mishandeling is.
Dat is best erg.
Naja, hij moet er mee leven, niet ik.
Word jij gelukkiger als hij het wel ziet, Yas? Gelukkiger dan van, zeg, een stuk chocoladetaart?
Neen, zeker niet.
Maar hij geeft me het idee dat ik me alles heb verbeeld. Hij heeft voor een aantal zaken zijn excuus aangeboden (duh) en dan is de kous af.
Nou, mijn hele omgeving zag het dus ik heb me helemaal niks verbeeld. Ik ging zowaar een seconde aan mezelf twijfelen.
Hij zei ook: ik heb een 'aantal' keren 'te heftig' gereageerd.
Hij weet het niet, hij beseft niet wat mishandeling is.
Dat is best erg.
Naja, hij moet er mee leven, niet ik.
Geen bijzonderheden
donderdag 9 oktober 2008 om 20:38
quote:Poezewoes schreef op 09 oktober 2008 @ 20:36:
Yasselief, je hebt je niets verbeeld! Mocht hij dat nog denken dan geef je maar mijn mailadres en dan geef ik hem even lik op neus!Hij kent jou. Hij heeft de mailwisseling tussen jou en mij gelezen, vlak voordat ik de toko verliet.
Yasselief, je hebt je niets verbeeld! Mocht hij dat nog denken dan geef je maar mijn mailadres en dan geef ik hem even lik op neus!Hij kent jou. Hij heeft de mailwisseling tussen jou en mij gelezen, vlak voordat ik de toko verliet.
Geen bijzonderheden
donderdag 9 oktober 2008 om 20:40
Geef hem dan meteen een stevig kopje Poez.
Yas, volgens mij moet jij gewoon lekker blijven praten met jezelf en andere mensen die weten hoe het zit, en niet met die ene op de hele wijde wereld die meent te weten dat het toch echt anders zit. Daar word je alleen maar erg onrustig van.
Gelukkig is instant therapie voorhanden.
Ik wil nu graag een stuk van de jouwe Poez, excuzee dat ik gepasseerd heb, op je eigen topic nog wel
En doe mij ook maar een grand marnjeetje hoor, moet kunnen.
Yas, volgens mij moet jij gewoon lekker blijven praten met jezelf en andere mensen die weten hoe het zit, en niet met die ene op de hele wijde wereld die meent te weten dat het toch echt anders zit. Daar word je alleen maar erg onrustig van.
Gelukkig is instant therapie voorhanden.
Ik wil nu graag een stuk van de jouwe Poez, excuzee dat ik gepasseerd heb, op je eigen topic nog wel
En doe mij ook maar een grand marnjeetje hoor, moet kunnen.
Ga in therapie!
donderdag 9 oktober 2008 om 20:42
donderdag 9 oktober 2008 om 20:46
donderdag 9 oktober 2008 om 20:47
donderdag 9 oktober 2008 om 20:48
quote:dubiootje schreef op 09 oktober 2008 @ 20:40:
.
Dat klopt!!! Heb sinds net weer onrust, sinds contact, en het contact was redelijk, zonder woede, netjes gebleven.
*ogen gaan weer open!*
Dacht even dat ik het hem zou kunnen laten inzien. Hoe fout.
Kan nooit. Ze zien het niet en nooit.
.
Dat klopt!!! Heb sinds net weer onrust, sinds contact, en het contact was redelijk, zonder woede, netjes gebleven.
*ogen gaan weer open!*
Dacht even dat ik het hem zou kunnen laten inzien. Hoe fout.
Kan nooit. Ze zien het niet en nooit.
Geen bijzonderheden