Thee en taart
donderdag 9 oktober 2008 om 18:43
Bij deze een topic voor de vrouwen die me zo hebben gesteund in mijn love-troubles de afgelopen dagen, en die zelf ook zo hun troubles blijken te hebben. Op dit topic hoef je je niet bezwaard te voelen dat lekker te spuien, dit is een topic voor iedereen.
Ik heb net water gekookt en de theedoos staat op tafel. Kies een lekker smaakje, de taart die op tafel staat is vandaag mijn taart: chocoladetulband met boerenjongens en -meisjes en brokjes pure chocola.
Eeet smakelijk, en barst los.....
Ik heb net water gekookt en de theedoos staat op tafel. Kies een lekker smaakje, de taart die op tafel staat is vandaag mijn taart: chocoladetulband met boerenjongens en -meisjes en brokjes pure chocola.
Eeet smakelijk, en barst los.....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
donderdag 9 oktober 2008 om 20:53
donderdag 9 oktober 2008 om 20:54
quote:toyboygirl schreef op 09 oktober 2008 @ 20:52:
[...]
Ik dacht dat Poez hier een gezellig theekransje organiseerde, met veel taart. ja dacht ik ook, maar ze dacht dat ik geaggiteerd was en toen begon ze te blazen, nou daar heb ik geen zin in . ik hou ook van een lekker kopje thee met taart en heb helemaal geen zin om afgebekt te worden, vandaar.
[...]
Ik dacht dat Poez hier een gezellig theekransje organiseerde, met veel taart. ja dacht ik ook, maar ze dacht dat ik geaggiteerd was en toen begon ze te blazen, nou daar heb ik geen zin in . ik hou ook van een lekker kopje thee met taart en heb helemaal geen zin om afgebekt te worden, vandaar.
donderdag 9 oktober 2008 om 20:55
donderdag 9 oktober 2008 om 20:59
quote:dubiootje schreef op 09 oktober 2008 @ 20:54:
Gefiesteert Yas! Daar open ik graag een fles champagne op! (Mag dat Poez?)
Thanks! Inwijdingsfeestje bij mij!
Ik ga er een heel knus huussie van maken. Helemaal alleen voor mij!
Tis best snel gegaan. Heb op 18 juli het huis verlaten en 4 weken later al het eerste appartementje wat ik heb afgewezen en nu iets wat leuk is.
En ik ging alleen voor centrum dus ik heb flink mazzel gehad.
Gefiesteert Yas! Daar open ik graag een fles champagne op! (Mag dat Poez?)
Thanks! Inwijdingsfeestje bij mij!
Ik ga er een heel knus huussie van maken. Helemaal alleen voor mij!
Tis best snel gegaan. Heb op 18 juli het huis verlaten en 4 weken later al het eerste appartementje wat ik heb afgewezen en nu iets wat leuk is.
En ik ging alleen voor centrum dus ik heb flink mazzel gehad.
Geen bijzonderheden
donderdag 9 oktober 2008 om 21:02
quote:sarah2ndlife schreef op 09 oktober 2008 @ 20:54:
[...]
ja dacht ik ook, maar ze dacht dat ik geaggiteerd was en toen begon ze te blazen, nou daar heb ik geen zin in . ik hou ook van een lekker kopje thee met taart en heb helemaal geen zin om afgebekt te worden, vandaar.Lieve Sarah, dan mag je nu citeren waar ik je afbek. En waar ik ging blazen.
Want ik tast in het duister.
[...]
ja dacht ik ook, maar ze dacht dat ik geaggiteerd was en toen begon ze te blazen, nou daar heb ik geen zin in . ik hou ook van een lekker kopje thee met taart en heb helemaal geen zin om afgebekt te worden, vandaar.Lieve Sarah, dan mag je nu citeren waar ik je afbek. En waar ik ging blazen.
Want ik tast in het duister.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
donderdag 9 oktober 2008 om 21:06
quote:Poezewoes schreef op 09 oktober 2008 @ 20:34:
Hier is Poez.
PODE, leuk geprobeerd maar de taart van vandaag is de mijne hoor! Morgen mag jij....
Heej Poez, ik wilde je taart niet 'ondermijnen' hoor
Zet die van mij dan maar in de koelkast tot morgen, of bekogel er eventueel een man mee als je dat nodig acht
Ik heb je topic niet (echt) gevolgd, maar ik begrijp dat het niet gelopen is zoals je graag zou willen. Rot voor je, maar wél heel fijn dat de Viva-meisjes je opbeuren én gezellig dat het uitmondt in een nieuw topic met overvloed aan thee en taart!
Veel plezier hier!
Erwt
Hier is Poez.
PODE, leuk geprobeerd maar de taart van vandaag is de mijne hoor! Morgen mag jij....
Heej Poez, ik wilde je taart niet 'ondermijnen' hoor
Zet die van mij dan maar in de koelkast tot morgen, of bekogel er eventueel een man mee als je dat nodig acht
Ik heb je topic niet (echt) gevolgd, maar ik begrijp dat het niet gelopen is zoals je graag zou willen. Rot voor je, maar wél heel fijn dat de Viva-meisjes je opbeuren én gezellig dat het uitmondt in een nieuw topic met overvloed aan thee en taart!
Veel plezier hier!
Erwt
Peas on earth!
donderdag 9 oktober 2008 om 21:07
quote:Zamirah schreef op 09 oktober 2008 @ 21:03:
[...]
Count me in!
Ik had niet anders verwacht. We passen er met de hele club niet eens in!
Dat komt wel goed.
Weet alleen niet wanneer erin, er moet geschilderd en vloer gelegd, en zolang ik met de arm zit, moet ik bij mijn moeder blijven.
En M moet ook over 2 weken verhuizen.
Naja,. ik heb de tijd, kan het rustig aan doen, onder de brug is het nog steeds droog.
Dubio, als ik jou toch niet had...jij jaagt mijn onrust weer weg.
Kom je ook op mijn feestje?
[...]
Count me in!
Ik had niet anders verwacht. We passen er met de hele club niet eens in!
Dat komt wel goed.
Weet alleen niet wanneer erin, er moet geschilderd en vloer gelegd, en zolang ik met de arm zit, moet ik bij mijn moeder blijven.
En M moet ook over 2 weken verhuizen.
Naja,. ik heb de tijd, kan het rustig aan doen, onder de brug is het nog steeds droog.
Dubio, als ik jou toch niet had...jij jaagt mijn onrust weer weg.
Kom je ook op mijn feestje?
Geen bijzonderheden