Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Oudblond schreef op 04 december 2015 @ 12:23:

[...]

Yep. Man had die rat niet gezien, dus die dacht dat ik net als Grimbles vriendin niet wilde trouwen. Toen ik ver genoeg van die rat weg was (dat beest bleef daar ook nog eens staan!), heb ik RATRATRAT gegild en pas toen begreep hij wat er aan de hand was. Vrienden gaven ons voor ons huwelijk een grote kist vol strandzand (met muntjes) en een plastic fluo rat
Dat hooghartig gedrag op topics komt mij de strot uit. Alsof sommige zichzelf super geweldig vinden, en alles perfect gaat in hun leven, ze maken nooit domme keuzes of fouten.
quote:Ttass28 schreef op 04 december 2015 @ 12:35:

Dat hooghartig gedrag op topics komt mij de strot uit. Alsof sommige zichzelf super geweldig vinden, en alles perfect gaat in hun leven, ze maken nooit domme keuzes of fouten. En jij geloofd alles wat mensen schrijven.

Dat hooghartig gedrag op topics komt mij de strot uit. Alsof sommige zichzelf super geweldig vinden, en alles perfect gaat in hun leven, ze maken nooit domme keuzes of fouten. Juist wel, en daarom herkennen ze die zo goed!
Tsja Ttass, da's voor sommigen het leuke van internet: lekker anoniem commentaar geven, alsof je het zelf allemaal veel slimmer/beter had aangepakt. Of je het nou snapt of niet
quote:bankje schreef op 04 december 2015 @ 12:39:

[...]

En jij geloofd alles wat mensen schrijven.Staat op internet, dan moet t haast wel waar zijn toch?

Dat hooghartig gedrag op topics komt mij de strot uit. Alsof sommige zichzelf super geweldig vinden, en alles perfect gaat in hun leven, ze maken nooit domme keuzes of fouten.

Dat mensen geen puinhoop van hun leven maken maakt ze niet hooghartig.

Bij niemand gaat alles perfect, maar de ene mens denkt nauwelijks na en doet alsof alles hem overkomt en de ander maakt verstandige keuzes. En dan gaat er nog steeds van alles mis, en maken ze nog steeds fouten, maar dat is dan één ding. Bij sommigen is het fout op fout op fout en is het áltijd drama.
quote:Eleonora-1 schreef op 04 december 2015 @ 10:03:

[...]

Duimen he....?Oh! Is het nu al? Weet nog dat je schreef genomineerd te zijn. Spannend!!

Dat hooghartig gedrag op topics komt mij de strot uit. Alsof sommige zichzelf super geweldig vinden, en alles perfect gaat in hun leven, ze maken nooit domme keuzes of fouten. Je hebt zelf niet door hoe hooghartig je nu praat?
Het valt allemaal niet mee.....
Ik heb spijt dat ik soms niet even loep.

Zo stom dat ik dat steeds vergeet.
quote:Sid-returns schreef op 04 december 2015 @ 12:08:

[...]

Ik vind dat zoiets bizars. Dan besluit je te willen trouwen, woon je al samen, heb je een kind en dan ga je een toneelstukje opvoeren zonder publiek, dat hij je vraagt en jij dan heel gemaakt verrast ja snikt, alsof je dat nóóit had zien aankomen.

Ik snap het niet.

Ja maar zij heeft een mooi romantisch verhaal te vertellen

Ik snap dat wachten op een aanzoek echt niet. En de zegen van een vader vragen?
Ik loop nooit iemand dat heeft voor mij geen verdere boodschap. Het gaat om dat topic en niet om de verleden topic van die mensen erbij halen om even te pijlen hoe ze reageren.
quote:Ttass28 schreef op 04 december 2015 @ 13:33:

Ik loop nooit iemand dat heeft voor mij geen verdere boodschap. Het gaat om dat topic en niet om de verleden topic van die mensen erbij halen om even te pijlen hoe ze reageren.Soms is dat loepen wel handig.
Welk topic doen ze hooghartig? Ik heb wel trek in hartig.
Ik snap trouwen niet zo goed. Maar in dat "aanzoek" topic viel me vooral op dat die man de zegen van pa wilde gaan vragen. Serieus? Wat ongelooflijk oudbollig en uit-de-tijd vind ik dat. Ik wist niet wat ik las.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 04 december 2015 @ 13:43:

Ik snap trouwen niet zo goed. Maar in dat "aanzoek" topic viel me vooral op dat die man de zegen van pa wilde gaan vragen. Serieus? Wat ongelooflijk oudbollig en uit-de-tijd vind ik dat. Ik wist niet wat ik las.Cultuur/religie dingetje denk ik.
Wat is het lekker weer toch vandaag, heerlijk.

En weet iemand wanneer Struik weer hier zou kunnen zijn? Ik ben echt benieuwd hoe haar afspraak is gegaan.
quote:Star schreef op 04 december 2015 @ 13:44:

[...]

Cultuur/religie dingetje denk ik.Ja, dat zal wel. Ik wel af en toe de indruk dat mensen sowieso wat ouderwetser aan het worden zijn. Degelijker ofzo.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 04 december 2015 @ 13:44:

Wat is het lekker weer toch vandaag, heerlijk.

En weet iemand wanneer Struik weer hier zou kunnen zijn? Ik ben echt benieuwd hoe haar afspraak is gegaan.Volgens mij las ik dat Struik in het topic van sexsexsex haar best aan het doen is
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Haha, ik ga even kijken Oudblond.
Star aanbetaling topic maar ik hef mijn reactie gelijk op wat topicstarter is het
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 04 december 2015 @ 13:45:

[...]

Ja, dat zal wel. Ik wel af en toe de indruk dat mensen sowieso wat ouderwetser aan het worden zijn. Degelijker ofzo.Ja, dat idee heb ik ook. Sloeg ook stijl achterover van het vragen van de zegen van de vader - en dat daar zo'n nadruk op gelegd wordt. Zou er ook niet aan denken - maar goed, mijn schoonvader zou me waarschijnlijk vragen wie ik ook al weer was?
IMHO
Ik zit in de wachtkamer met zweet op mijn voorkop, 10 over 2 ben ik.

Maar wel gratis wifi
quote:pomona-struik schreef op 04 december 2015 @ 14:01:

Ik zit in de wachtkamer met zweet op mijn voorkop, 10 over 2 ben ik.

Maar wel gratis wifiSterkte dushi no spang.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven