Thee en taart

09-10-2008 18:43 337 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze een topic voor de vrouwen die me zo hebben gesteund in mijn love-troubles de afgelopen dagen, en die zelf ook zo hun troubles blijken te hebben. Op dit topic hoef je je niet bezwaard te voelen dat lekker te spuien, dit is een topic voor iedereen.

Ik heb net water gekookt en de theedoos staat op tafel. Kies een lekker smaakje, de taart die op tafel staat is vandaag mijn taart: chocoladetulband met boerenjongens en -meisjes en brokjes pure chocola.

Eeet smakelijk, en barst los.....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Feliciaatje schreef op 09 oktober 2008 @ 22:10:

En ik was gisteravond op zoek naar een foto, zat de mapjes door te werken. En ik kwam een foto tegen van net na de bevalling. Zitten we daar, met z'n 3-en, hij nog achter me met zijn hand liefdevol op mijn hoofd en met zijn andere op onze dochter. We waren echt heel gelukkig toen.

Ik begrijp niet hoe hij dat zo makkelijk weg blijft gooien. Omdat hij het niet kan. Wat een onzin. Je had het, dan weet je de weg terug toch? Ik zie 'm al jaren voor me liggen, sta te springen bij de kruising. "Kom nou, we moeten die kant op!" En hij kan het niet, staat daar maar.

Zo zonde. Zo verdrietig.
quote:dubiootje schreef op 09 oktober 2008 @ 21:41:

Nou Felies, ik kan me dat eerlijk gezegd niet voorstellen. Dat Poez zo makkelijk te vergeten is, dat ze nooit iets betekend heeft. Ik heb niet zo veel zin hem psychologisch te gaan zitten analyseren, maar ik denk eerder dat Poez, hoe zeg ik dat, veel te veel Poez voor hem was.

Er zijn niet zo veel mannen die zo veel vrouw aankunnen.Ow, fuck. Nog meer tranen..... Wat lief, Dubiootje...
Ik heb een pure taartvraag: wat zijn 'boerenjongens- en meisjes'??

Sorry, onwetende belg
Ha Poezewoes en andere viva's ...

kan wel een wijntje gebruiken...is er nog over? of ben ik te laat ?
Hey Lady37

rood of wit? maakt mij niet uit, ik trek wel een flesjeopenhoor.
quote:Feliciaatje schreef op 09 oktober 2008 @ 22:05:

Geniet ervan Du en slaap lekker Leo .

En Mariannanas, wat lief. Ik voel me ook geen sukkel. Ik weet alleen bij god niet hoe ik ooit een exemplaar zou moeten herkennen dat diepgang en intense liefde goed kan hebben. Maar goed, daar maak ik me verder geen zorgen over. Ik ben al blij als ik de komende tijd emotioneel rechtop blijf staan en het leven leuk vind. Want dat vind ik. Het delen met een ander lijkt me nog leuker maar liever alleen dan ooit nog zo. Blegh.

Is toch gek he? Ik geniet zo. En dat is eigenlijk zo simpel. En toch is het onmogelijk voor mijn man om ook te genieten. Altijd zorgen, altijd piekeren, altijd afleiding ervan zoeken in passiviteit en apathie. Ik snap er niks van. Hij kon het ooit ook. We hebben samen veel genoten. Ik snap het niet.

Wat verdrietig, Feliciaatje. Evenals je andere post, over die foto. Ik "voel" je verdriet en wanhoop door het scherm heen, en dat vind ik heel erg voor je. Daar heb jij niks aan, maar goed.

Voor jouw man klinkt het ook naar, trouwens. Ooit wel het vermogen tot genieten etc te hebben gehad, maar dat nu verloren lijken te zijn door gepieker en getob, resulterend in apathie. Heb je enig idee hoe dat komt? Ik zeg het niet snel, maar heeft hij weleens aan professionele hulp gedacht?
.
wit graag Londongirl, thnks ;)
Ik haak af! Ik ga bij mijn ex-minnaar cq buurman in bed kruipen.... Heb behoefte aan troost.
quote:Lady37 schreef op 09 oktober 2008 @ 22:27:

wit graag Londongirl, thnks ;)sav blanc it is. Ik hoop dat ie je smaakt :-)
quote:Poezewoes schreef op 09 oktober 2008 @ 22:14:

[...]

Ow, fuck. Nog meer tranen..... Wat lief, Dubiootje...Het is niet leuk maar het is wel zo goed om het er toch uit te huilen Poez . Even niet sterk en trots hoeven zijn. Je hart doet pijn. Anders blijven die tranen maar binnenin je zitten.
Ik hoop dat hij goed voor je zal zorgen Poez.

Morgen weer een dag (en taart ).
Had ik ook maar zo'n buurman..

Trusten Poez
Trusten Poez.

ik ga ook maar eens op zoek naar een buurman :-)
Feliciaatje, als iemand goed voor me is, is hij het.
O, dat klinkt helemaal goed Poez. Slaap lekker samen :-)

Gelukkig slaap ik ook niet alleen. Er is iemand die door dik en dun van mij houdt, die mij de meest fantastische vrouw ter wereld vindt.

Ze kruipt elke nacht bij mij in bed
Ga in therapie!
Wat een rijkdom....iemand die uit liefde iedere nacht naast (of onder/op ) je kruipt...

Doe mij nog maar een wijntje dan ... :(
Ja lief hè, ze is vijf

Maar zo'n buurman zou ik ook niet versmaden hoor.

Trusten,

dubio
Ga in therapie!
Dubje, moet je wat vertellen. Morgen maar dan.
Geen bijzonderheden
ik ben er nog hoor, zeg het maar.
Ga in therapie!
Via mail. dat kan niet hier.
Geen bijzonderheden
Ok, stuur maar naar dubiootje op hotmail. Ik ga nu wel slapen, oké? Ik ben nl. ziek vandaag, dus het is al veel te laat

Lees je morgen, slaap lekker en droom niet

dubio
Ga in therapie!
Ach jeetje Poez toch! Heb ik dat nu helemaal gemist?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Is het nog te vroeg voor thee? Taart hoef ik ZEKER niet! Verga van de buikpijn..........
Ah, daar hebben we HPL met een te late doos kleenex!

Dag lieverd. Ja, je hebt de aktie een beetje gemist. Maar het ging ook heel snel hoor.

Heb lekker geslapen vannacht. Was erg lekker vertrouwd, zo tegen mijn voormalig minnaar aangekropen. Altijd grappig, zoals je lijf een ander lijf kan 'herkennen'. In de zin dat je gedachtenloos van die programmaatjes afwerkt, zo van "oh ja, dan moet mijn hand hier en mijn been daar."
't Is nooit te vroeg voor thee, Monique. Ik doe even met je mee, heb ook buikpijn en heb het vanmorgen bij thee en beschuitjes gehouden.

Haha Poez, met mijn dochter werkt het ook ongeveer zo (meestal haar koude voeten tussen mijn benen ). Hoewel het misschien íetsje anders is
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven