Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Welkom, Web.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 05 december 2015 @ 12:27:

Star heeft er nog 24 uur bij wegens terugkeren onder een andere nick tijdens haar ban.quote:SuzanneSuus schreef op 05 december 2015 @ 14:16:

[...]

Dan moet ze opnieuw gestaft zijn lijkt me, kan me niet voorstellen dat de Mods dat zelf ontdekkenDan moet iemand weten welke nick ze had. Dat kan niemand weten want zoiets vertrouw je alleen vrienden toe, toch?
LOEP ME MAAR aub.
Ook dat is wederzijds Eleonora.. je moet jezelf wel gewoon op je gemak kunnen voelen hier, dat staat voorop!

Thnx Doorn.. !

Poltergeist.. Jij ook pas sinds 2 december hier, klik anders maar op mijn Nick, ik heb de digitale notitie vast voor je voorbereid.
Welkom Surfer!
quote:Moiren_ schreef op 05 december 2015 @ 14:41:

Waarom heeft Star een ban dan?

En terug komen tijdens een ban is natuurlijk gewoon niet handig. Ik heb het 1x per ongeluk gedaan en had gelijk een perma op mijn nick en een nog langere ban.Inderdaad niet handig van Star.
LOEP ME MAAR aub.
Welkom surfer.

Het is hier soms een theekransje, soms een wespennest en tussendoor gezellig.

Inlezen is niet noodzakelijk, meedoen werkt IMHO beter.
Je bent zelf een theepot
quote:Fenrir-Greyback schreef op 05 december 2015 @ 15:42:

[...]

Gewoon doen, hoe meer gezellige mannen op het forum hoe meer vreugd . Er zitten hier wel dames die vinden dat mannen hier niet horen (omdat ze dan niet mannelijk meer zijn of zo, of omdat alle mannen per definitie seksbeluste hengelaars zijn, weet ik veel) maar hun mening (van die dames dus) kun je met een gerust hart naast je neerleggen .Dames die vinden dat mannen hier niet horen? Ik ben ze nog niet tegen gekomen. Wel forummers die vinden dat bepaalde forummers hier niet horen (grapjuhhh) en dames die zeggen dat ze een man zijn heb je ook nog. (natuurlijk ook grapjuhhhh)
LOEP ME MAAR aub.
quote:In juli 2067 heb ik nog wel een gaatje Dit is wel een beetje vragen om dubbelzinnige reacties idd, want wie heeft er dan nog tijd voor dat 'gaatje' over iets meer dan 51 jaar!?
Forum ze Surfer!
quote:Websurfer1974 schreef op 05 december 2015 @ 16:23:

[...]

Dit is wel een beetje vragen om dubbelzinnige reacties idd, want wie heeft er dan nog tijd voor dat 'gaatje' over iets meer dan 51 jaar!? Corona is dan 100 en ik 98, dus dat kan best, qua leeftijdsverschil
Beginnen met 'appelazijn om af te vallen' als eerste topic??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:missie_m schreef op 05 december 2015 @ 16:21:

[...]

Dames die vinden dat mannen hier niet horen? Ik ben ze nog niet tegen gekomen. Wel forummers die vinden dat bepaalde forummers hier niet horen (grapjuhhh) en dames die zeggen dat ze een man zijn heb je ook nog. (natuurlijk ook grapjuhhhh)
quote:Nouschi schreef op 05 december 2015 @ 16:28:

Beginnen met 'appelazijn om af te vallen' als eerste topic?? Zal wel een zure boel worden daar
Thans all,

Wel een leuk ontvangst hiero, das alvast wel tof..

Mannen die eerlijk toegeven dat ze mannen zijn en gewoon gezellig mee doen idd, daar heb je geen last van, zo hoort het ook.
quote:Websurfer1974 schreef op 05 december 2015 @ 16:30:

Thans all,

Wel een leuk ontvangst hiero, das alvast wel tof..

Mannen die eerlijk toegeven dat ze mannen zijn en gewoon gezellig mee doen idd, daar heb je geen last van, zo hoort het ook. Alsof het een enge afwijking is
Hahahaa, ja die appelazijn, nou ja, dat spul werkt nu eenmaal fantastisch, smaak valt best mee, kwestie van gewenning, maar tevens kon ik op die manier het posten op deze site vast wat oefenen, ik kom er wel..
Ik kijk het nog even aan
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 05 december 2015 @ 16:35:

Ik kijk het nog even aan
Life is short. Eat dessert first.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 05 december 2015 @ 16:33:

[...]

Alsof het een enge afwijking is

Bij sommige wel hoor

En hallo allemaal!
Pas op elle, die mikt bijna iedere man het kanaal in
quote:Alsof het een enge afwijking is

Ohnee, dat niet, maar qua deelname aan deze site kun je dus denk ik ook mannen tegen komen die zich als vrouwen voordoen, lijkt me niet pluis, maar een man gewoon als zichzelf..

En zo rollen we samen!
En dan zijn er nog mensen die zeggen dat nieuwelingen hier niet welkom zijn, snappen jullie dat nou?

Maar Surfer als je wilt mag je wel hier zeggen ipv hiero anders gaat Nouschi steigeren zo meteen.

I like being a mess. It's who I am.
quote:Solomio schreef op 05 december 2015 @ 14:44:

[...]

Ik hoop altijd maar dat je schromelijk overdrijft, anders heb ik medelijden met je kinderen. Je denkt toch niet dat ik wat van zeg, of wel
quote:Websurfer1974 schreef op 05 december 2015 @ 16:44:

[...]

Ohnee, dat niet, maar qua deelname aan deze site kun je dus denk ik ook mannen tegen komen die zich als vrouwen voordoen, lijkt me niet pluis, maar een man gewoon als zichzelf..

En zo rollen we samen!Ja die zijn er wel, maar als tegenwicht zijn er ook vrouwen die zich als man voordoen. Mij maakt dat trouwens niet uit hoor, het zal mij een worst zijn wat iemand in zijn of haar boxer heeft zitten als ie maar gezellig post.
quote:yasmijn schreef op 05 december 2015 @ 16:48:

[...]

Je denkt toch niet dat ik wat van zeg, of wel Dat kon ik me al bijna niet voorstellen hoor, maar je weet het maar nooit he met dat internet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven