Exen stress
woensdag 8 oktober 2008 om 21:35
Ik wil graag de volgende vraag voorleggen: wil je weten wat je geliefde allemaal heeft uitgespookt voor je elkaar leerde kennen en doet het er iets toe met hoeveel en 'op welke manier' (one-night-stands of vaste relaties)? Ik kan hier niets mee en is het voor mij bij voorbaat een reden om niets met iemand te willen ongeacht hoe leuk die persoon is, omdat het later voor mij altijd een punt blijft. Het idee van mijn geliefde met een andere man, dus ook in het verleden, maakt mij fysiek ziek en dan overdrijf ik niets... Het heeft mij zelfs een "bijna huwelijk" gekost de datum stond en de ringen lagen klaar, omdat ik mij niet over het feit heen kon zetten dat mijn toenmalige partner in totaal 6 one night stands had gehad voor ze mij leerde kennen en twee iets langduriger relaties. Het lijkt er op dat tegenwoordig bijna alle vrouwen die ik ontmoet een dergelijk "verleden" hebben en ik zie daar dan ook nooit een potentiële partners in. Wat ook opvalt is dat ik er nooit om vraag dit soort dingen te horen van een vrouw, maar het blijkbaar een aansprekend onderwerp voor hen is. Ik zou graag opbouwende reacties ontvangen. Aangezien een zekere Raptor Jezus met een vergelijkbare vraagstelling kwam en die discussie echt uit de hand liep. Het is echt een probleem voor me en zie eigenlijk geen oplossingen. Ik ben niet religieus (opgevoed) en in mijn omgeving is het de normaalste zaak van de wereld ieder weekend met een ander het bed in te duiken, ik ben best aantrekkelijk en heb geen gebrek aan aandacht, heb een goede baan etc. etc. dus aub geen clichés het past niet bij mij en mijn leven en toch voel ik het zo.
vrijdag 10 oktober 2008 om 01:31
quote:Pjotr2008 schreef op 10 oktober 2008 @ 01:30:
Zeker, maar ook gezien mijn leeftijd is bijvoorbeeld adoptie straks al lastig... en het zou echt voelen als achter de feiten aanlopen oid...
Ja, maar je kunt toch ook niet tegen je natuurlijk gevoel ingaan en kinderen krijgen en ergens toch altijd ongelukkig zijn?
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Zeker, maar ook gezien mijn leeftijd is bijvoorbeeld adoptie straks al lastig... en het zou echt voelen als achter de feiten aanlopen oid...
Ja, maar je kunt toch ook niet tegen je natuurlijk gevoel ingaan en kinderen krijgen en ergens toch altijd ongelukkig zijn?
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
vrijdag 10 oktober 2008 om 01:31
vrijdag 10 oktober 2008 om 01:37
quote:yoyo2 schreef op 10 oktober 2008 @ 01:33:
Je lijkt me trouwens een ontzettend leuk persoon, je hebt gevoel voor humor. Je zou een aanwinst zijn voor de homo's Dank je, ik heb ook mijn leuke kanten idd Heb me altijd "anders" gevoeld en veel mensen maken toespelingen... mijn moeder weet het en toch... Hoe doe je dat? Gaat nu wel heel hard met de ontboezemingen en niet eens drank in het spel
Je lijkt me trouwens een ontzettend leuk persoon, je hebt gevoel voor humor. Je zou een aanwinst zijn voor de homo's Dank je, ik heb ook mijn leuke kanten idd Heb me altijd "anders" gevoeld en veel mensen maken toespelingen... mijn moeder weet het en toch... Hoe doe je dat? Gaat nu wel heel hard met de ontboezemingen en niet eens drank in het spel
vrijdag 10 oktober 2008 om 01:38
Haha Yoyo, ken je dit nummer? Pjotr, ook even kijken hoor:
http://www.youtube.com/watch?v=HTN6Du3MCgI
http://www.youtube.com/watch?v=HTN6Du3MCgI
vrijdag 10 oktober 2008 om 01:39
quote:Digitalis schreef op 10 oktober 2008 @ 01:38:
http://www.youtube.com/watch?v=HTN6Du3MCgIHeul vet nummer idd!
http://www.youtube.com/watch?v=HTN6Du3MCgIHeul vet nummer idd!
vrijdag 10 oktober 2008 om 01:39
vrijdag 10 oktober 2008 om 01:41
quote:yoyo2 schreef op 10 oktober 2008 @ 01:39:
Pjotr, is het een idee om een keer met je moeder over je gevoelens te praten?
Waarschijnlijk zal je moeder alleen zeggen:
"Lieverd, dat wist ik al voordat je het zelf wist"Ze weet het echt al dat ik er iig over twijfel... heb ik zelf al eens verteld, niet eens al te lang geleden hoor... reactie was verder prima
Pjotr, is het een idee om een keer met je moeder over je gevoelens te praten?
Waarschijnlijk zal je moeder alleen zeggen:
"Lieverd, dat wist ik al voordat je het zelf wist"Ze weet het echt al dat ik er iig over twijfel... heb ik zelf al eens verteld, niet eens al te lang geleden hoor... reactie was verder prima
vrijdag 10 oktober 2008 om 01:42
quote:Pjotr2008 schreef op 10 oktober 2008 @ 01:39:
en deze...
http://www.youtube.com/watch?v=_r0n9Dv6 ... re=related
Oh zo fout!
*heeft weleens twee homo's getongd*
en deze...
http://www.youtube.com/watch?v=_r0n9Dv6 ... re=related
Oh zo fout!
*heeft weleens twee homo's getongd*
vrijdag 10 oktober 2008 om 01:43
quote:Pjotr2008 schreef op 10 oktober 2008 @ 01:41:
Ze weet het echt al dat ik er iig over twijfel... heb ik zelf al eens verteld, niet eens al te lang geleden hoor... reactie was verder prima
Waarom zou het geen prima reactie zijn?!
En het feit dat meerdere mensen het wel eens aan je gevraagd hebben is niet om jou te treiteren of om je belachelijk te maken.
Gewoon interesse in jou als persoon en waarschijnlijk hopen ze dat je ze vertrouwt.
Ze weet het echt al dat ik er iig over twijfel... heb ik zelf al eens verteld, niet eens al te lang geleden hoor... reactie was verder prima
En het feit dat meerdere mensen het wel eens aan je gevraagd hebben is niet om jou te treiteren of om je belachelijk te maken.
Gewoon interesse in jou als persoon en waarschijnlijk hopen ze dat je ze vertrouwt.
vrijdag 10 oktober 2008 om 01:45
quote:yoyo2 schreef op 10 oktober 2008 @ 01:43:
[...]
Gewoon interesse in jou als persoon en waarschijnlijk hopen ze dat je ze vertrouwt.Nee klopt hoor, ik had het anders ook nooit verteld. Ik ben vrij ok met mijn moeder wat dat soort zaken betreft. En wat die andere mensen betreft voel ik dat ook niet zo... de enige die er moeite mee heeft om er iets "mee te doen" ben ik vermoed ik.. zijn we in wezen weer terug bij af, maar toch
[...]
Gewoon interesse in jou als persoon en waarschijnlijk hopen ze dat je ze vertrouwt.Nee klopt hoor, ik had het anders ook nooit verteld. Ik ben vrij ok met mijn moeder wat dat soort zaken betreft. En wat die andere mensen betreft voel ik dat ook niet zo... de enige die er moeite mee heeft om er iets "mee te doen" ben ik vermoed ik.. zijn we in wezen weer terug bij af, maar toch
vrijdag 10 oktober 2008 om 01:46
vrijdag 10 oktober 2008 om 01:47
quote:Pjotr2008 schreef op 10 oktober 2008 @ 01:45:
de enige die er moeite mee heeft om er iets "mee te doen" ben ik vermoed ik.. zijn we in wezen weer terug bij af, maar toch
Nou, dan is dat iets om aan te gaan werken!
Misschien een idee om gewoon een "normale" homosites af te gaan en eens rond te vragen hoe andere mensen hun comming out ervaren hebben. Dan ben je geheel anoniem en kun je misschien toch iets over jezelf leren.
de enige die er moeite mee heeft om er iets "mee te doen" ben ik vermoed ik.. zijn we in wezen weer terug bij af, maar toch
Nou, dan is dat iets om aan te gaan werken!
Misschien een idee om gewoon een "normale" homosites af te gaan en eens rond te vragen hoe andere mensen hun comming out ervaren hebben. Dan ben je geheel anoniem en kun je misschien toch iets over jezelf leren.
vrijdag 10 oktober 2008 om 01:49
quote:yoyo2 schreef op 10 oktober 2008 @ 01:44:
[...]
Een vriend van mij zei altijd:
"Als ik geen homo was, dan was ik zeker met jou gaan trouwen haha"
He gelukkig... dus dat is zelfs niet meer uitgesloten in dat geval digi
En tja, dat kan ik me voorstellen... in die zin zie ik ook weinig verschil tussen mannen en vrouwen... Wat is het eigenlijk precies, homoseksualiteit? Dat je slechts op mensen van je eigen geslacht valt seksueel of ook "emotioneel"? Denk dat dat me het meest verwart, ik heb veel moeite met die seksualiteit in het algemeen en "val" ook zeker voor vrouwen "emotioneel"... noem het maar even zo, omdat ik het niet anders weet te formuleren
[...]
Een vriend van mij zei altijd:
"Als ik geen homo was, dan was ik zeker met jou gaan trouwen haha"
He gelukkig... dus dat is zelfs niet meer uitgesloten in dat geval digi
En tja, dat kan ik me voorstellen... in die zin zie ik ook weinig verschil tussen mannen en vrouwen... Wat is het eigenlijk precies, homoseksualiteit? Dat je slechts op mensen van je eigen geslacht valt seksueel of ook "emotioneel"? Denk dat dat me het meest verwart, ik heb veel moeite met die seksualiteit in het algemeen en "val" ook zeker voor vrouwen "emotioneel"... noem het maar even zo, omdat ik het niet anders weet te formuleren
vrijdag 10 oktober 2008 om 01:51
vrijdag 10 oktober 2008 om 01:52
quote:yoyo2 schreef op 10 oktober 2008 @ 01:50:
Voel je je echt sexueel aangetrokken tot vrouwen?
Dat je een mooie vrouw op straat nakijkt en denkt wow!?Hmmm jazeker wel... maar ik kijk ook naar mannen merk ik op die zelfde manier... Laatst nog bij de parfumerie was ik letterlijk onder de indruk van de verkoper... haha, de tandjes, ik zie het mijzelf nu schrijven...
Voel je je echt sexueel aangetrokken tot vrouwen?
Dat je een mooie vrouw op straat nakijkt en denkt wow!?Hmmm jazeker wel... maar ik kijk ook naar mannen merk ik op die zelfde manier... Laatst nog bij de parfumerie was ik letterlijk onder de indruk van de verkoper... haha, de tandjes, ik zie het mijzelf nu schrijven...
vrijdag 10 oktober 2008 om 01:54
quote:Digitalis schreef op 10 oktober 2008 @ 01:51:
Echte homoseksualiteit betekent ook dat je een relatie aan zou kunnen gaan met een persoon van hetzelfde geslacht. Nu kan ik vrouwen best spannend vinden, maar een relatie ermee...nee. Ook geen exclusieve seksrelatie trouwens. Digi heeft harde pikken nodig!Ok, nou dat weet ik wel zeker dat ik dat zou kunnen.... juist ook los van het seksuele... maar wat ik gek genoeg al eerder aangaf, niet met de hetero mannen die ik ken...
Echte homoseksualiteit betekent ook dat je een relatie aan zou kunnen gaan met een persoon van hetzelfde geslacht. Nu kan ik vrouwen best spannend vinden, maar een relatie ermee...nee. Ook geen exclusieve seksrelatie trouwens. Digi heeft harde pikken nodig!Ok, nou dat weet ik wel zeker dat ik dat zou kunnen.... juist ook los van het seksuele... maar wat ik gek genoeg al eerder aangaf, niet met de hetero mannen die ik ken...