Exen stress

08-10-2008 21:35 372 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag de volgende vraag voorleggen: wil je weten wat je geliefde allemaal heeft uitgespookt voor je elkaar leerde kennen en doet het er iets toe met hoeveel en 'op welke manier' (one-night-stands of vaste relaties)? Ik kan hier niets mee en is het voor mij bij voorbaat een reden om niets met iemand te willen ongeacht hoe leuk die persoon is, omdat het later voor mij altijd een punt blijft. Het idee van mijn geliefde met een andere man, dus ook in het verleden, maakt mij fysiek ziek en dan overdrijf ik niets... Het heeft mij zelfs een "bijna huwelijk" gekost de datum stond en de ringen lagen klaar, omdat ik mij niet over het feit heen kon zetten dat mijn toenmalige partner in totaal 6 one night stands had gehad voor ze mij leerde kennen en twee iets langduriger relaties. Het lijkt er op dat tegenwoordig bijna alle vrouwen die ik ontmoet een dergelijk "verleden" hebben en ik zie daar dan ook nooit een potentiële partners in. Wat ook opvalt is dat ik er nooit om vraag dit soort dingen te horen van een vrouw, maar het blijkbaar een aansprekend onderwerp voor hen is. Ik zou graag opbouwende reacties ontvangen. Aangezien een zekere Raptor Jezus met een vergelijkbare vraagstelling kwam en die discussie echt uit de hand liep. Het is echt een probleem voor me en zie eigenlijk geen oplossingen. Ik ben niet religieus (opgevoed) en in mijn omgeving is het de normaalste zaak van de wereld ieder weekend met een ander het bed in te duiken, ik ben best aantrekkelijk en heb geen gebrek aan aandacht, heb een goede baan etc. etc. dus aub geen clichés het past niet bij mij en mijn leven en toch voel ik het zo.
Ik ga naar bed. Gordon, mocht je vannacht uit de kast willen komen, let dan even op dat de achterkant niet meekomt, die Ikea kastjes van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze waren, net als maagden....
Misschien moet je proberen om wat eerlijker te zijn naar jezelf toe. Want volgens mij maak je problemen van iets dat het probleem eigenlijk niet is.
Nou, als je mannen spannend vindt, dan is dat toch gewoon zo? Niks om je voor te schamen. Wat je wel onder de loep zou kunnen leggen, is je gevoelens bij vrouwen die met mannen neuken voor de leuk. Misschien dat dat ergens uit je onderbewuste komt.

Een schoenenfetisj? Oh my God...
quote:Bronny schreef op 10 oktober 2008 @ 01:08:

Ik ga naar bed. Gordon, mocht je vannacht uit de kast willen komen, let dan even op dat de achterkant niet meekomt, die Ikea kastjes van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze waren, net als maagden....Thnx! ;) Heb, maar dat was te verwachten , geen IKEA kastjes... maar dat antiek vertoont ook enig verval
Eigenlijk ben jij groter dan God. Die weet een "sloerie" tenminste nog te vergeven als ze zich bekeert....
quote:yoyo2 schreef op 10 oktober 2008 @ 01:09:

Misschien moet je proberen om wat eerlijker te zijn naar jezelf toe. Want volgens mij maak je problemen van iets dat het probleem eigenlijk niet is.Zou heel goed kunnen, maar het is voor mijn gevoel wel een beetje een heftige "carrière switch" en ben ik daar niet wat te oud voor?
Is deze kast hip genoeg?

quote:Pjotr2008 schreef op 10 oktober 2008 @ 01:12:

Zou heel goed kunnen, maar het is voor mijn gevoel wel een beetje een heftige "carrière switch" en ben ik daar niet wat te oud voor?

Absoluut niet!

Je bent nooit te oud om te leren!

Net zoals dat je ook niet in een beroep moet blijven hangen dat je eigenlijk niet aanstaat.
quote:Bronny schreef op 10 oktober 2008 @ 01:11:

Eigenlijk ben jij groter dan God. Die weet een "sloerie" tenminste nog te vergeven als ze zich bekeert....Deze mis ik even... excuses :-)
quote:Bronny schreef op 10 oktober 2008 @ 01:11:

Eigenlijk ben jij groter dan God. Die weet een "sloerie" tenminste nog te vergeven als ze zich bekeert....Jezus was een toffe peer! Die liet z'n poten wassen door een hoer.
quote:yoyo2 schreef op 10 oktober 2008 @ 01:14:

[...]

Absoluut niet!

Je bent nooit te oud om te leren!

Net zoals dat je ook niet in een beroep moet blijven hangen dat je eigenlijk niet aanstaat.Daar heb je een punt... die kast is wel een beetje aan de frivole kant voor mij hoor, ben meer van een combinatie van antiek met, heel ouderwets ik weet het, bijv. pastoe...
quote:Digitalis schreef op 10 oktober 2008 @ 01:14:

[...]

Jezus was een toffe peer! Die liet z'n poten wassen door een hoer.ok, toch niet, die zit
Nou, gewoon op zoek gaan naar de juiste kast

Stel he, dat je echt ontdekt dat je eigenlijk geen hetro bent, ben je "bang" om uit de kast te komen?
quote:Digitalis schreef op 10 oktober 2008 @ 01:10:

Nou, als je mannen spannend vindt, dan is dat toch gewoon zo? Niks om je voor te schamen. Wat je wel onder de loep zou kunnen leggen, is je gevoelens bij vrouwen die met mannen neuken voor de leuk. Misschien dat dat ergens uit je onderbewuste komt.

Een schoenenfetisj? Oh my God...Tja... ben het nu redelijk onder die loep aan het leggen idd
quote:yoyo2 schreef op 10 oktober 2008 @ 01:17:

Nou, gewoon op zoek gaan naar de juiste kast

Stel he, dat je echt ontdekt dat je eigenlijk geen hetro bent, ben je "bang" om uit de kast te komen?Ja heel erg! Ik word er overigens rekatief vaak naar gevraagd...
Misschien de volgende keer "echt" eerlijk zijn bij je psych.. dat kan je misschien een hoop geld schelen.
quote:Pjotr2008 schreef op 10 oktober 2008 @ 01:19:

[...]

Ja heel erg! Ik word er overigens relatief vaak naar gevraagd...
quote:yoyo2 schreef op 10 oktober 2008 @ 01:19:

Misschien de volgende keer "echt" eerlijk zijn bij je psych.. dat kan je misschien een hoop geld schelen.Er is er een geweest die het heeft "durven" vragen, maar dat was zelf een nicht Dus ben ik "natuurlijk" daar niet meer teruggekomen....
quote:Pjotr2008 schreef op 10 oktober 2008 @ 01:19:

Ja heel erg! Ik word er overigens rekatief vaak naar gevraagd...

Dat kan ik me best een beetje voorstellen hoor, ik zou het ook eng vinden om uit de kast te komen als ik geen hetro was.

Maar aan de andere kant, hoe reageer je zelf als iemand uit de kast komt?

Ik vind het altijd dapper dat iemand er open over durft te zijn en ik zal niemand er over veroordelen. Ik ben zelfs regelmatig met iemand meegegaan naar Monmatre. Als iemand gelukkig is zoals diegene is dan is dat toch prima? En heel veel mensen denken zo.

En mochten er mensen zijn die daar anders over denken?

"Hun probleem!"
quote:Pjotr2008 schreef op 10 oktober 2008 @ 01:21:

Er is er een geweest die het heeft "durven" vragen, maar dat was zelf een nicht Dus ben ik "natuurlijk" daar niet meer teruggekomen....Weet je volgens mij ben je gewoon hartstikke homo!
quote:yoyo2 schreef op 10 oktober 2008 @ 01:23:

[...]

Dat kan ik me best een beetje voorstellen hoor, ik zou het ook eng vinden om uit de kast te komen als ik geen hetro was.

Maar aan de andere kant, hoe reageer je zelf als iemand uit de kast komt?

Ik vind het altijd dapper dat iemand er open over durft te zijn en ik zal niemand er over veroordelen. Ik ben zelfs regelmatig met iemand meegegaan naar Monmatre. Als iemand gelukkig is zoals diegene is dan is dat toch prima? En heel veel mensen denken zo.

En mochten er mensen zijn die daar anders over denken?

"Hun probleem!"Weet je, het lijkt me zo eenzaam... daar komen mijn vooroordelen weer, enigszins gevoed door digi met de tekst over homo's , Ik zie bijna nooit een lang en gelukkig samenlevend homostel.... in dat opzicht zal ik hoe dan ook dat "sprookje" willen. Verder wil ik echt graag kinderen.... om maar wat te noemen
Hou je van The Village People? Zo ja, dan zou ik mijn therapeut laten zitten...dan is het gewoon haske duidelijk.

Ach, lijkt me enorm gezellig om homo te zijn.
quote:Digitalis schreef op 10 oktober 2008 @ 01:27:

Hou je van The Village People? Zo ja, dan zou ik mijn therapeut laten zitten...dan is het gewoon haske duidelijk.

Ach, lijkt me enorm gezellig om homo te zijn.Ja en van Italo Dance Classics Mij lijkt het ook best gezellig hoor... maar toch kleven er wat nadelen aan ook... denk ik hoor
Lieve schat,

Weet je wat eenzaam is?

Zoals je nu leeft, in je eigen gedachten en daardoor niet gelukkig bent in de liefde!

En er zijn echt zoveel homostellen die samen oud worden!

Zij hebben net zoveel behoefte aan liefde, geborgenheid en zelfs een gezin als hetromensen.
quote:yoyo2 schreef op 10 oktober 2008 @ 01:28:

Lieve schat,

Weet je wat eenzaam is?

Zoals je nu leeft, in je eigen gedachten en daardoor niet gelukkig bent in de liefde!

En er zijn echt zoveel homostellen die samen oud worden!

Zij hebben net zoveel behoefte aan liefde, geborgenheid en zelfs een gezin als hetromensen.Zeker, maar ook gezien mijn leeftijd is bijvoorbeeld adoptie straks al lastig... en het zou echt voelen als achter de feiten aanlopen oid...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven