LLJ08M

03-06-2008 23:03 1829 berichten
Alle reacties Link kopieren

tieger wijzigde dit bericht op 02-01-2010 23:22
Reden: Tabel opgeschoond
% gewijzigd
Hihi pips, vind het soms ook heerlijk als manlief weg is savonds, dan kan ik ook weer effe vanalles voor mezelf doen..

Afgelopen zondag hebben we de verjaardag van zoon gevierd voor de fam. Maar, zaten we het ene moment gezellig cadeautjes uit te pakken, het andere moment zaten we met zoon bij de huisartsenpost........

Zoon rende nl in al zn enthousiasme naar de voordeur waar de volgende visite stond. We hebben een redelijk lange gang, en hij had nogal wat vaart, en wilde zich tegenhouden op het middenstuk van de deur (waar de brievenbus zit) maar hij had zn handen wat te hoog, en ging met zn handen door het raam...

Rats handen door het glas........

Bloeden, huilen, enige paniek..

In zn pols had hij veschillende sneeën, en een raar gat zitten. Je kon dan ook moeilijk zien waar/wat was geraakt. Wes bleef redelijk rustig, maar door de angst en onwetendheid van wat er ging gebeuren huilde hij af en toe, maar door zelf rustig te blijven bleef hij dit ook.

Gelukkig konden we snel terecht bij de HA-post, Daar is het gehecht (5hechtingen) en her en der wat hechtpleisters.

Hij vond het bere-interressant toen het werd gehecht, en had praatjes voor tien toen we weer naar huis gingen.

Het gaat nu gelukkig weer goed met t mannetje, en vind zich maar wat stoer met zn verbandje om zn arm. Hij heeft er ook weinig last van.. (naja alleen op de momenten wanneer je er naar vraagt..).

Een rare dag dus zondag.

Mannetje is verder goed verwend, vanmiddag zn verjaardagsfeestje voor zn vriendjes gevierd, was erg geslaagd, waren met de kids naar de boerderij van mn ouders geweest. Was erg leuk, maar vermoeiend.

Het klussen gaat gestaag door. Hebben nog niet de huur opgezegd, dus we kunnen nog even aanzien wanneer we dit gaan doen. Hopen half/eind november over te kunnen gaan.

K ga nu tassen inpakken. Morgen ga ik naar Arnhem, daar zitten de bewoners van mn werk waar ze vakantie vieren, en ga ik dus nog even de laatste 2dgn mee. En Verona en Wes gaan naar mn schoonouders. Dus nu nog effe mn lijstje volgen wat er mee moet.

Ben er van t weekend weer (hoop ik)
stoere gozer die Wes! dat vergeet ie nooit meer, dat verhaal wil ie vast elk jaar weer horen, haha.

succes met klussen

manon is weer goedgekeurd, was wel wat afgevallen (niet gek na de zieke week), is nu 69 cm, hoofdje 43 cm en ze weegt 7,7 kg.

geen fut meer, brood smeren, douchen en slapen.

volgende week nieuwe poging.

gr m
Heb niet bijgelezen, ben gewoon te druk met alles en 's avonds geen puf meer.

Maar wel een leuk nieuwtje!

Twan kan sinds gisteren zelf gaan zitten!

Knap he!

Weet niet of die van jullie dat al doen, maar ik ben erg trots op mijn knulletje!

Nou, ik moet de jongens even weer in de gaten houden!

Groetjes!
TIEGER Demi weegt 8360 gram, 68.5 cm lang en hoofdje is 43.[

Demi is maar 4 ons gegroeid en 0.6 cm gegroeid, vonden ze niet erg maar volgende keer moet ze wel goed gegroeid zijn.
Hier ook een bezoek aan het cb gebracht!

Fara weegt nu 8340 gram, is 69 cm en hoofdomtrek is 43,2

Verder geen nieuws eigenlijk.

San; pff ik weet niet of ik zo rustig kan blijven als het ons zou overkomen. Knap hoor dat Wes zo stoer bleef!

Ik ga nog even van het mooie weer genieten!!!!
Ppppft San, wat een verhaal!

Ik kom me even snel melden. We hebben een super drukke week. Ik heb weer ingevallen, dus een dag extra gewerkt. Ik neig steeds meer naar het onderwijs. Ik kreeg een vacature over de mail en ga ook solliciteren. Maar zien....

Met Esmee gaat alles prima. Zodra je gaat zitten pakt ze je broekspijpen vast om zichzelf om hoog te trekken. Vandaag bij de gastouder heeft ze goed in de box geoefend, dus de spijlen heeft ze nu ook door.

Alleen, dan sta je en dan....... Ze blijft heel lang staan, begint dan wat te dreinen en schuift met haar benen naar achteren. Ze staat dan in een onmogelijke positie. Dan is het brullen geblazen.

We moeten ook alles omhoog zetten, want ze trekt overal aan. Een grappige periode! Ze probeert ook vanalles uit. Trekt een boek uit de kast en kijkt je dan aan, kruipt naar de mand van de hond en kijkt weer, neemt een hap fruit/danoontje en sprietst alles er uit en kijkt je weer aan. Waar nodig grijpen we in en de rest proberen we wat te negeren.

Wel lastig. We zijn zo bang dat ze valt of zich pijn doet, maar ja ze moet dat wel leren. Ze moet leren zichzelf goed op te vangen en dat leert ze niet doordat wij het steeds voor haar doen.

Stiefopa heeft een valhelm voor haar gemaakt. Ik dacht dat het een grapje was, maar hij is bloedserieus! Hij vindt het zo sneu als ze valt! Zijn zoon heeft er vroeger ook één gehad! Misschien moet die toch maar op!

Ik ga nog even de boel opruimen en dan met Esmee in bad. Misschien kom ik morgen even langs om op iedereen te reageren!

Oja, Pips: Hoe herkenbaar! Wat heb ik gelachen om jouw stukje! Was het lekker om uitgebreid te lachen en te kletsen met de vrienden uit Amerika?

Nu ga ik echt de tafel afruimen!

Liefs,

Mango
Hai ff een update over Kaj..

Vandaag gesprek gehad met cardioloog.. We werden er vrijdag al overgebeld hoor, maar wilde het niet te snel mede delen omdat het nog kon wijzigen.

Kaj hoeft geen grote operatie te ondergaan, te riskant en te snel achter elkaar wbt grote operatie.

Wel willen ze hem in Leiden gaan dotteren. Ze verwachten dat ze als ze de ader wijder maken met een stent dat dan de grootste probleem opgelost zal zijn, maar dat is echt afwachten daarna, ze hebben werkelijk geen idee hoe het komt dat de druk aan de linkerkant zo hoog is, kan zijn omdat dus de rechterkant vernauwd is. Het is echt afwachten, ze hebben dit gewoon niet vaak gezien. Hoop dat het echt een stuk gaat verlichten voor hem. En dat de klep voorlopig niet hoeft, maar kan ook zijn dat ze het de week erna willen doen, ligt echt aan hoe het gaat.

Hij wordt donderdag gedotterd. Woensdag melden en hopelijk vrijdag naar huis, allemaal duimen dat hij dan naar huis mag ??!!!
Natuurlijk duimen we voor kleine Kaj! Ik moet iig steeds aan jullie denken!

Het is spannend allemaal en het lijkt me erg moeilijk om hem steeds weer in in zo'n operatiebed achter te laten. Natuurlijk is het beter voor hem, maar moeilijk lijkt het me wel. Zo'n klein, lief en mooi mannetje....

Sterkte alle drie en hou ons op de hoogte!

Liefs,

Mango
Aaargh... net mega lang stuk getikt, is het weg....

Adem in, adem uit.....
Zo hier nog even genieten van de stilte voor de storm. Schoonouders komen straks langs en blijven slapen. Dit alles vanwege het optreden van man. Hij is mega zenuwachtig.

Pips: Hoe was je visite bij de vrijgezelle vriend zonder kids? Veel plezier met je nachtje weg!

Mondy: Jouw vorig weekend klinkt ook lekker zeg! Heerlijk weer even wat voor jezelf doen! Daar kom je met drie kinders moeilijk aan toe volgens mij!

RW: Jij ook veel plezier dit weekend! Lekker ff shoppen en zo!! Hoe gaat het met het huis? Jullie huis is echt vaak bekeken! Die van ons was in de eerste week iets van 200 keer bekeken.

Ach wij hebben maar een kindje en dan heb je wat meer tijd om te oefenen. Het liefst zou ik haar ook een tuitbeker geven, veel gemakkelijker. Maar met een eerste ben je toch veel pietluttiger.

Ongeduld: Fijn da thet voeden weer beter gaat. Mijn inziens is het een slimme marketing truc. Net als die peutermaaltijden van olvarit. Ik kan niet wachten tot Esmee aan de koemelk mag. (je snapt, ik heb nog steeds een haat/liefderelatie met kv )

CD: Jeeeeeh!! Twan kan zitten! Wat leuk!

Nou de visite staat voor de deur. Wens me sterkte om de dag en nacht door te komen!
Mango, is het een speciaal optreden? (of had je dat al verteld?). Succes voor je man en jij met je schoonouders, haha.

Brabbel, ik ga ook duimen hoor. Veel sterkte! Is het dan voorlopig de laatste operatie?

Later meer, d'r is er één ontroostbaar.
He meiden!

Jeetje San! Wat een verhaal van Wesley! Gelukkig is het voor jongetjes van 5 heeel erg stoer om zulke verhalen te kunnen vertellen! Maar ik kan me jullie eerste paniek heel goed voorstellen!

Brabbel: Wat fijn dat Kaj "alleen maar" gedotterd hoeft te worden! Lucht het ook een beetje op? En hoe is het nu met jou??

Crazydesi: Wat goed dat Twan kan staan! Hoe gaat het met Kevin op de peuterspeelzaal?

1ndra & choco: Fijn dat de dames weer zijn goedgekeurd!

Mango: Guido manouvreert zich ook vaak in de meest ongelooflijke posities!

Heel veel sterkte voor de komende uren en heel veel succes voor je man!

Ik heb vanavond toch een goede koop gesloten! We waren al een tijdje aan het kijken naar Duplo. De prijzen in de winkel zijn echt niet te geloven, dus vandaar dat ik marktplaats in de gaten hield. Nu zag ik vandaag een enorme voorraad, dus ik heb een deal gesloten met de verkoper! Nu is Guido dus de trotse bezitten van een duplo trein, een boerderij, vrachtwagen, motor en heel veeeeeeel blokjes!

Oja, sinds deze week is Guido bang voor de stofzuiger! Vandaag kroop ie gewoon helemaal naar een hoekje toe! Zo sneu, heb geen idee waar dat ineens vandaan komt!
Hallo,

Dit was vind ik een k*t week. Andere woorden heb ik er niet voor.

Een hele goede vriendin van mij is haar kindje kwijtgeraakt, er waren problemen bij de bevalling, wat er precies aan de hand is, weet men niet, maar gisteren is het kindje na een paar dagen overleden.

Vanmiddag heb ik haar gesproken en ik wist gewoon niet wat ik moest zeggen. Wat is dit moeilijk, wat je ook zegt, alles klinkt hol. Ik wil haar ondersteunen, maar hoe...

Sorry, moest het even kwijt.
Oh wat erg Lein zeg.. JA hoe moet je haar ondersteunen..

Denk gewoon naar haar luisteren, er zijn voor haar !!

Goede deal Ongeduld.. Oh wat zielig zeg !

Nee helaas weten we niet of het voorlopig zo de laatste is.

Kan zo zijn dat ze donderdag zeggen dat ze alsnog de klep willen plaatsen.. Dus eigenlijk zitten we nog niet in een zekere positie..
Bah, lein wat een vreselijk verhaal! Veel sterkte. Ik denk dat het belangrijk is veel naar haar te luisteren, ook in de periode dat het straks stil wordt (over een week of 2,3)

Ongeduld: Das een goede deal! Bewaar je het voor sinterklaas of speelt hij er nu al mee?

Het optreden van man was super! Zo cool, je man daar zien optreden voor 6.000 man! Het ging ook heel erg goed!

Vanochtend moest man alweer optreden, dit keer met het kinderkoor waar hij dirigent van is. Ik ben ook mee geweest en Esmee ging naar de opvang in de kerk. Er moesten 2 jongens van een jaar of 11-12 oppassen. Zo schattig! "Moet ze ook verschoond worden? Want ik weet niet of ik dat wel kan!" "Oooh wat ben jij al een grote meid!"

Toen de mis afgelopen was ging ik haar weer halen en ik hoorde me een gekrijs van Esmee! Was ze gevallen en had ze een tand door de lip. Die jongens helemaal in paniek: "Pak nou een doekje" "Oooh meisje toch!"

Hij liep zich helemaal te verontschuldigen. Ach kan gebeuren, dit had haar thuis ook kunnen overkomen. Daar zat ik dan met een huilende Esmee (incl. een beetje bloed) en een jongen van bijna 12 die ook bijna moest huilen!

Gister zijn we naar de kinderboerderij geweest. Dat vond Esmee helemaal geweldig! Ze heeft een pony en een geit geaait. Ze schaterde erover. Alle dieren werden uitgebreid bekeken en de geluidjes werden door papa en mama nagedaan.

Al met al een heel fijn weekend dus!

Met schoonouders viel het ook wel mee.

Liefs,

Mango
ben wel bijgelezen, maar heb (weer ´s) geen rust om ook nog even te reageren... Kom er gewoon niet aan toe.

Nu twee wakkere kinders, en straks een wedstrijd, dus hopelijk kan ik later vanavond nog even langskomen.

Brabbel succes deze week in ieder geval.

Lein kan me voorstellen dat je even niets weet te zeggen
Dag lieve meiden,

Lein, wat vreselijk. Je kunt ook niks zeggen. Dat je er bent is het belangrijkste denk ik. Doe je zelf ook rustig aan? Het zal jou ongetwijfeld ook veel verdriet doen.

Mango, gaaf hoor, een optreden voor 6000! man. Kan me voorstellen dat je megatrots bent! En, ja, zo'n tand door de lip zal nog wel eens voorkomen vrees ik, hahaha (en dan heb ik het nog niet eens over blauwe ogen, vingers tussen de deur, gaten in broeken en knieën... enne, handen door het glas, San weet er alles van)

San, onwijs schrikken zeg. Snijwonden in handen kunnen ook rot aflopen ivm pezen die daar door lopen. Je handen zijn toch wel erg belangrijk... Maar wat een onwijs stoer ventje die Wes! Jullie hebben hem vast nog even wat extra verwend zo op zijn verjaardag.

Ongeduld, ahh gossie, bang voor de stofzuiger. Heel goed van je dat je nu al een beetje aan het vooruit shoppen bent voor duplo. Ik vind het het meest geweldige speelgoed wat er is. Luuk en Sofie hebben er ook heel veel van en spelen daar echt het meest mee! Je kunt er écht alles mee bouwen. Met wat extra bouwblokken en onderplaten maak je de meest geweldige bouwsels.

Brabbel, wat fijn dat Kaj (vorlopig) alleen gedotterd hoeft te worden. Zet 'm op aankomende week!

Lees zo eens even de gewichten en lengtes van jullie kids.... Roos was het vorige bezoek al 72 cm... en ik denk echt dat ze alweer een paar cm gegroeid is (en misschien wel al in de buurt van de 9 en een halve kilo komt...?). Heel grappig. Onze kleine reuzin.

Zit vandaag ziek thuis met Roos. Roos was afgelopen weekeinde al het hele weekeind enorm aan het hoesten en had ook koorts. Gisterenavond en vannacht steeds onwijs heftige hoestbuien en dan ook heel zielig hees en hard huilen. Heb echt een tijd met haar gezeten tot ze tegen me aan met een heeeeeel zielig gepiep in slaap viel. Ik was ook al niet zo lekker, maar dit was écht de nekslag.

Verder gaat het gewoon z'n gangetje. Komt al een klein beetje beweging in Roos, ze kan nu kleine stukjes teigeren. Gelukkig maar... in de box is eigenlijk niet zo een succes, ze is zo groot, ze ligt continu klem met haar benen die er aan alle kanten uit bungelen.

Meiden, ga even met een boekje op de bank, Roos ligt er nu ook in, dit is mijn kans.

Liefs Mondy
ff wat posten hoor we waren zo'n eind gezakt!

Brabbel heel veel sterkte deze week!!! Ik ga heeeel erg voor jullie duimen!!!

Lein wat verschrikkelijk zeg voor die vriendin. Inderdaad wat mango zegt, ook over een paar weken weer aan haar vragen hoe het gaat en het bespreekbaar houden!!! veel sterkte!

Dat was het even, ik ben moe en heb hoofdpijn. Vanacht had sharon de hele boel ondergekotst en ik ben het niet meer gewent om s'nachts er uit te moeten.... ga zo dus lekker naar bed. vandaag ging het alweer veel beter met haar gelukkig. iets minder gegeten voor haar doen en een beetje gejengelt (normaal hoor je haar nooit, is ze alleen maar lief aan het spelen)

o ja, ik heb vandaag voor het eerst gefietst met sharon voorop!!!! Helemaal leuk! Heb voor 222 euro nieuwe spullen voor op de fiets gekocht (echt schandalig, een zitje voor, achter, een windscherm en nieuwe fietstassen) maar ik fiets er weer helemaal hip bij!!!
Hallo allemaal,

Sorry dat ik een paar dagen niet heb gepost.

We hebben het mega druk, we krijgen donderdag ons nieuwe bed, dus wilde we de kamer ook gelijk opnieuw verven, dat betekende wel dat we heel de kledingkast leeg moesten halen het bed uit elkaar halen. Zondag de kast weer inruimen en bed in elkaar zettenPFFF. Maar nu slapen we vanaf donderdag lekker op onze elektrische verstelbare boxspring.

Zondag hadden we een verjaardag en 's middags naar vrienden. Het is bij ons nu vakantie gister de hele dag een vriendinnetje van Zoë over de vloer gehad. Vanavond gaan we in de stad eten in onze stamkroeg. Het is onbeperkt mosselen eten manlief vind het heerlijk en ik lust dus helemaal geen mosselen, gelukkig waren er meer die geen mosselen lusten dus nu eten wij lekker varkenshaas.

Zoë gaat vanmiddag met vriendinnetje naar de film , ze blijft er ook eten en slapen bij haar vriendinnetje.

Schoonmoeder komt vanaaf op Demi passen.

Donderdag was de schoolfotograaf op school dus de zusjes leuk samen op de foto geweest Demi met 2 staartjes en de kleding helemaal op elkaar afgestemd. Demi krijgt nu ook rozijntjes ze vind het heerlijk. Van de week klom ze opeens 2 treden de trap op, en een lol dat ze had. Demi wil 's middags niet meer slapen, maar nu valt ze rond etenstijd in slaap , dat moeten we niet hebben dus dat word wakker houden.

Ik ga nu Demi op bed leggen en dan gaan Zoe en ik ons aankleden en dan ga ik maar strijken.

@ Brabbel: Ik zal extra aan jullie denken deze week , en ook ik ga duimen voor jullie.
wauq choco dat bed klinkt heerlijk! Wij willen in het nieuwe huis ook een boxspring!!!

Ben benieuwd wat je stamkroeg is!!!

Sharon heeft vanacht gespookt van 4 tot 6 . Geen idee wat er aan de hand was, ze slaapt altijd door. Ze zit gewoon niet zo lekker in haar vel volgensmij. Tandjes/ sprongetje zal het wel zijn...

Ze zit nu wel heeeeel lief te spelen met de little people boerderij. Ze heeft er nu al bijna meer mee gespeelt dan samuel. Ze vind het prachtig de poppetjes en alle geluidjes. Is ze zo een half uur zoet mee!!!

Sharon doet nog steeds 3 slaapjes per dag!

ongeveer van 8.45-10.15, van 12.00-14.00 en om 16.30 gaat ze meetal nog een uur slapen!
Lekker RW dat Sharon nog zo slaapt! Esmee slaapt 's ochtends altijd wel goed. Van 10.00-12.00 of 9.30-11.30. Maar 's middags is de laatste tijd een probleem. Bij de gastouder slaapt ze van 14.30 tot 16.30 of 15.00-17.00. Wij proberen die tijden nu ook maar aan te houden. Gister ging dat dus niet en nu is ze stil, ben benieuwd voor hoe lang!

Balen dat Sharon zo gespookt heeft. Daar word je niet echt vrolijk van!

Choco: Mmmmh uit eten! Gezellig zeg! En een boxspringbed! Ooooh dat wil ik ook zo graag, alleen laat ons budget dat niet toe!

Mondy: Hoe is het jou en Roos? Al weer een beetje opgeknapt? Blauwe plekken en bulten heeft ze ook al gehad. Gister was ze even vergeten dat er spijlen in de box zitten. Ze kroop er keihard tegen aan!

Esmee heeft vandaag een korte wandeling door de box gemaakt, al huilend. Ik had haar in de box neer gezet, maar daar had mevrouw niet zo veel zin in. Ik wil haar niet bij ieder huiltje uit de box halen, want ik vind dat ding veel te gemakkelijk om even m'n handen vrij te hebben! Dus liet ik haar lekker even zitten. Ging ze opeens spijl voor spijl al stappend door de box!

Gister hebben we een nieuwe stofzuiger gekocht en vandaag heeft Esmee heerlijk met de doos gespeeld!

Gister is ook mijn vriendin bevallen van een meisje! Weer een meisje in onze kring! Esmee krijgt het gezellig! (hoop je dan maar, straks trekken ze elkaar de haren uit het hoofd! )

Helaas wonen ze op het eiland en kunnen we pas zaterdag gaan kijken!

Verder ga ik, denk ik, donderdag mijn ontslag indienen. Ik vind het werk echt niet leuk en het juf zijn veel leuker. Als ik heb ingevallen kom ik vrolijk thuis en heb ik zo'n leuke dag gehad! Als ik van het gewone werk thuis kom ben ik vaak chagrijnig en moe.

Het grootste punt waar ik mee zit is het inkomen. Nu heb ik een vast inkomen, straks ben ik weer afhankelijk van het invallen. Maar aan de andere kant heb ik nooit een dag zonder werk gezeten en is het nu ook al weer druk met invallen, dus zou ik daar niet over in hoeven zitten.

Eigenlijk heb ik al lang een keuze gemaakt, maar durf ik daar nog niet zo voor uit te komen. Wil de mensen op mijn werk niet teleurstellen, vind het sneu voor de cliënten. Maar ja, ik moet het werk doen en ik moet het leuk vinden toch?? *zoekt steun*

Ga nog even verder luieren! Heb vanochten al het hele huishouden gedaan, eten staat klaar, hond is uit geweest, was is opgevouwen! Dus de beentjes omhoog en even genieten van de rust!

Liefs,

Mango
Hier weer effe wat nieuws vanaf het klusfront... Het klussen gaat prima. Bovenverdieping hopen we eind deze week klaar te hebben, (tenzij bepaalde hulptroepen voor extra werk zorgen.... grrr ..) zodat volgende week het laminaat er in kan.

Maandag zijn de hechtingen van wes er uitgehaald.. Maar de wond is niet geheeld.... Het is nog open, en wat pussig en wat rood om de randen... hebben nu n zalfje gekregen wat ik er elke dag op moet smeren en moet het dan telkens weer opnieuw verbinden. Het is dan de bedoeling dat het eind deze week geheeld is... Anders moet ik weer contact opnemen met HA.

Vanmiddag met Verona naar t CB geweest. Het gaat prima. Ze hoorde alleen wel een ruisje, wat normaal schijnt te zijn bij deze leeftijd.. Hoefde me dan ook zeker geen zorgen te maken. Maar moet wel volgende maand weer bij haar langskomen om te laten luisteren of er nog iets te horen is. Anders moeten we naar de kinderarts...

Lengte: 73,6. Gewicht: 8460gr

Brabbel; Veel succes en sterkte deze week!

Mango; Het is het belangrijkste waar jij je het meest gelukkigst bij voelt!!! Manlief heeft ook zo;n lastige keuze moeten maken. Maar nu hij een andere baan heeft (maar wel minder verdient) is hij wel veel beter gehumeurd!!

Oja Verona kan ook al zelf gaan zitten!!!! Gisteren voor het eerst bij mn schoonmoeder.. En vandaag heeft ze het ook al een paar keer gedaan!

Nou k ga mn bedje opzoeken.. Dat klussen is onwijs vermoeiend ben ik achter...
Lein: Jeetje, ik weet niet goed wat te zeggen! Ik kan je alleen maar heel veel sterkte bieden. Als je je verhaal kwijt wilt, mag dat hier natuurlijk altijd!

Brabbel: Spannende week weer! Morgen gaan we met z'n alleen weer enorm voor Kaj duimen!

Tieger: Zwaai! Gaat het goed met je? Neem je niet teveel hooi op je vork?

Mondy: Hoe is het met Roos? Alweer wat beter???

Roze wolk: Dus jij hebt je fiets gepimpt! Wat slaapt Sharon trouwens lang! Overdag doet Guido 2 slaapjes van max een uur!

Mango: Als die keuze voor jou goed voelt, moet je het zeker doen! Je hebt het geprobeerd, dus je hoeft je ook niet schuldig te voelen!

De kinderboerderij klinkt (en ziet!) er geweldig uit! Wat een lol kunnen onze kinderen al hebben! Ik geniet daar zelf altijd enorm van.

San: Fijn dat het klussen opschiet! En wat goed dat Verona kan zitten! Als ze het eenmaal door hebben, doen ze niets anders.

De lego..... is een groot succes! Guido heeft de boerderij meteen gekregen, en hier speelt ie echt mee! Hij krijgt zelf naar de bak en staat dan om te kijken dat ik hem open moet doen. Een doos is naar opa & oma en een deel staat boven te wachten op een goed moment.

Guido zegt steeds vaker mama! Volgens mij ook steeds bewuster! Vanochtend kwam ik zijn kamertje binnen, hoorde ik uit zijn bed: mama! SMELT!

Is het vandaag mijn vrije dag, is ie om half 6 wakker. En natuurlijk niet meer willen slapen! Dus maar op het grote bed gespeeld, is ie ineens weer zo moe! Hij ligt nu dus te slapen, en ik ben klaarwakker!

Klein bezinningsmomentje tussen mij en een collega: Goh, ongeduld, wat vind jij nou het leukste aan het hebben van een kind? Nou, collega....... tot de ontdekking komen dat het grootste geluk eigenlijk in de kleinste dingetjes zit.

Ik spring onder de douche! Straks eerst bij de buurvrouw op de koffie en daarna naar een forumvriendinnetje van mijn andere topic!
Ha meiden,

Net toch maar even naar de huisarts, na een week verhoging-koorts-verhoging-koorts, vond ik het eigenlijk nog steeds niet echt beter gaan met Roosje. Huisarts (vervanger) sprak me eerst toe over het feit dat kinderen wel vaker ziek zijn, ze is wel erg levendig, bla bla bla... "Ja, ja, dat weet ik wel, dit is mijn derde..., voel inmiddels écht wel aan of het gewoon een griepje is of iets anders"... Dus even onderzocht, ging weer achter zijn bureau zitten. "Tja, ze ziet er helemaal niet ziek uit, maar ze heeft inderdaad een enorme ontsteking aan keel en luchtwegen, die moet zeker behandeld worden." .. Goh, je meent het (dacht ik)... Fijn iig dat ze nu medicijnen heeft en ze nu eindelijk op weg kan om beter te worden.

Zit écht een beetje met die box... Roos past er écht niet normaal in, aan de andere kant, als ze straks kan zitten en optrekken is het wel weer heel handig... Na... gewoon nog maar even laten staan denk ik. Staat hij bij jullie nog allemaal???

Geweldig hé, Ongeduld, als ze echt bewust beginnen te "kletsen"...

Mango, zou gewoon weer lekker voor de klas gaan staan, als jij je daar het meest gelukkig bij voelt, waarom dan niet..?? Vanwege cliënten zou ik echt niet tegen je zin naar je werk blijven gaan...!

San, wat vervelend dat Wes nog steeds met een open wond zit. Heeft hij er nog veel pijn van?

RW.. toch lekker dat ze nog zo veel slaapjes pakt, dan zal ze het echt wel nodig hebben. In principe slaapt Roos twee keer, soms als de slaapjes heel kort zijn geweest doe ik haar aan het einde van de middag ook nog even in bed en zit ze ook op drie slaapjes.

Choco, hoe oud is Zoë?? Leuk dat ze al écht bij vriendinnetjes gaat logeren! En slaapt Demi nog wel 's ochtends dan?

Meiden, ga even wat doen, kan nog net voor ik Luuk op moet halen!

Kus Mondy
mondy dat is precies de rede dat wij de box er al uit hebben gedaan (en omdat het huis zo leger in is ivm de verkoop) sharon is nu 76 cm en paste er echt niet meer in. Als ze draaide lag ze altijd in de knoop. Wij hebben nu gewoon een kleedje op de grond en die schuiven we onder de bank!

fijn dat roos nu medicijnen heeft, stomme arts joh, alsof je daar voor niks komt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven