Napraattopic deel 45
zondag 29 november 2015 om 23:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 6 december 2015 om 16:32
quote:Nouschi schreef op 06 december 2015 @ 16:28:
Die van jou is ook briljant Solo!Ik 'herken' mensen aan hun ava, vanuit mijn ooghoeken. Ooghoekgewijs lijken er momenteel wel veel ava's op elkaar en lijkt mijn kerstava totaal niet op mezelf.
Die van jou is ook briljant Solo!Ik 'herken' mensen aan hun ava, vanuit mijn ooghoeken. Ooghoekgewijs lijken er momenteel wel veel ava's op elkaar en lijkt mijn kerstava totaal niet op mezelf.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 6 december 2015 om 16:33
quote:yasmijn schreef op 06 december 2015 @ 15:29:
[...]
Dat gaat hier dan wel weer snel. Maar het opzetten?
Het moet ook altijd een debiele grote boom zijn. En mijn woonkamer is niet groot. Wel een slagveld inmiddels.
Het is een neppert. Mooi hoor, maar belachelijk groot. Hebben dat ding al een paar jaar en gewoon geen zin om een andere te kopen. Ach, 't is maar voor een paar weken, man en zoon vinden het prachtig, dus het moet maar
[...]
Dat gaat hier dan wel weer snel. Maar het opzetten?
Het moet ook altijd een debiele grote boom zijn. En mijn woonkamer is niet groot. Wel een slagveld inmiddels.
Het is een neppert. Mooi hoor, maar belachelijk groot. Hebben dat ding al een paar jaar en gewoon geen zin om een andere te kopen. Ach, 't is maar voor een paar weken, man en zoon vinden het prachtig, dus het moet maar
zondag 6 december 2015 om 16:35
zondag 6 december 2015 om 16:36
quote:Solomio schreef op 06 december 2015 @ 16:32:
[...]
Ik 'herken' mensen aan hun ava, vanuit mijn ooghoeken. Ooghoekgewijs lijken er momenteel wel veel ava's op elkaar en lijkt mijn kerstava totaal niet op mezelf.Ik ook, even 3 weken afzien
[...]
Ik 'herken' mensen aan hun ava, vanuit mijn ooghoeken. Ooghoekgewijs lijken er momenteel wel veel ava's op elkaar en lijkt mijn kerstava totaal niet op mezelf.Ik ook, even 3 weken afzien
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 6 december 2015 om 16:39
zondag 6 december 2015 om 16:40
zondag 6 december 2015 om 16:48
zondag 6 december 2015 om 17:05
quote:Solomio schreef op 06 december 2015 @ 16:48:
Ik heb een neppe kerstboom die opgetuigd in de bergkast staat.
Kwestie van uit de vuilniszak halen, takken een beetje bijbuigen en klaar.Zo heb ik het ook een paar jaar gedaan. Dit jaar wilde ik eens wat anders, dus nieuwe spulletjes gekocht. Zoon mag hem straks ontmantelen en optuigen met de nieuwe spulletjes.
Kwestie van uit de vuilniszak halen, takken een beetje bijbuigen en klaar.Zo heb ik het ook een paar jaar gedaan. Dit jaar wilde ik eens wat anders, dus nieuwe spulletjes gekocht. Zoon mag hem straks ontmantelen en optuigen met de nieuwe spulletjes.
zondag 6 december 2015 om 17:30
quote:Solomio schreef op 06 december 2015 @ 16:48:
Kwestie van uit de vuilniszak halen, takken een beetje bijbuigen en klaar.
Zo doe ik dat ook
Boompje van een halve meter, anders kom ik mijn kamer helemaal niet meer in.
Haal hem vandeweek maar eens uit de berging.
Kwestie van uit de vuilniszak halen, takken een beetje bijbuigen en klaar.
Zo doe ik dat ook
Boompje van een halve meter, anders kom ik mijn kamer helemaal niet meer in.
Haal hem vandeweek maar eens uit de berging.
Huts!
zondag 6 december 2015 om 17:36
Wat gezellig kerstig hier zeg. Waar kan ik zo'n glitter-ava aanvragen of kan dat niet? Hats, ik vind je ava briljant. Dat dieet is zeker nieuw? Het klinkt iig effectief.
Ik heb dit jaar voornamelijk lichtversieringen. Sneeuwmannen met ledjes erin, een kerstman, een kerstrein tegen het raam met lampjes erin. De kerstboom heb ik gevonden, alleen de doos met versieringen nog niet. Dus dan maar wat wandversieringen. Ruimt ook makkelijker op.
Ik heb dit jaar voornamelijk lichtversieringen. Sneeuwmannen met ledjes erin, een kerstman, een kerstrein tegen het raam met lampjes erin. De kerstboom heb ik gevonden, alleen de doos met versieringen nog niet. Dus dan maar wat wandversieringen. Ruimt ook makkelijker op.