Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:ana_isabel schreef op 06 december 2015 @ 13:33:

[...]

Juist. Het is een soort rouw proces: ontkennen, bagatelliseren, verdriet... helaas komen de meesten niet aan in de fase "boos" en blijven hangen in de eerste fases.

Deze vrouwen hebben zoveel hulp nodig! Herhaalde geschiedenis, komen vaak uit een gezin waar geweld was, hun kinderen lopen ook een groot risico om in een relatie te komen met geweld, als dader of slachtoffer. En eigenlijk is daar dus de dader ook een slachtoffer.

Hulp, heel veel hulp
Je bent zelf een theepot
Ik ga woensdag aan kerstboom beginnen met hulp. Dermate dikke buik dat ik nergens meer bijkom (zwanger). Ik wil zo'n kerstboom als een uitklaptent die met 1 beweging staat met lampjes, ballen en frutsels hahaha.
quote:ollekebollekeknolleke schreef op 06 december 2015 @ 13:59:

Ik ga woensdag aan kerstboom beginnen met hulp. Dermate dikke buik dat ik nergens meer bijkom (zwanger). Ik wil zo'n kerstboom als een uitklaptent die met 1 beweging staat met lampjes, ballen en frutsels hahaha.

Zal ik komen helpen?

Hier dit jaar geen boom, de kamer gaat binnenkort leeg ivm opknappen en ik ben dol op optuigen!
Je bent zelf een theepot
Aaah hoog zwanger met kerst

Misschien kom ik echttttt stom over maar ik vind dat echt leuk.
quote:yasmijn schreef op 06 december 2015 @ 13:54:

Ik wil wijn, veel wijn.

Waar in de wereld zit de 4 in de klok.

Katten over de zuiger. Want er is het e.e.a weggehaald om de grote boom weg te zetten.

Dus dan raken de katten van slag.Je postte om 13:54, dus proost!
Inderdaad het is nu 14:04 dus tijd voor een drankje (ik doe niet mee). Inderdaad hoogzwanger, dan nog een weekje of 4 te gaan. Is wel zo gezellig Ben aan het aftellen tot eind januari.

Suzannasuus: van harte welkom! Ik heb er geen hekel aan, maar ik ben echt te dik en zelf maar 1,57m. Opstapjes gaan we maar niet meer doen.

Proost mensen!
Drank is niet de oplossing Yas!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:LittleRedRidingHood schreef op 06 december 2015 @ 14:03:

[...]

Je postte om 13:54, dus proost!Ik weet niet, maar ik denk dat als ik nu een glas wijn pak, dat ie dan ontploft
quote:hatsetats schreef op 06 december 2015 @ 14:07:

Drank is niet de oplossing Yas!
Aah een versche baby, heerlijk!
Als je in 020 woont... Met liefde.
Je bent zelf een theepot
Gewoon n paar kleine boompjes. Versieren als ze op tafel staan en dan door iemand anders ff op de juiste plek laten zetten.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Hier geen boom meer, na 3 jaar opgegeven, poes vond hem te leuk en ik zat elke keer na 3 dagen met een uitgewoonde kerstboom. Maak het wel gezellig met andere leuke dingetjes en veel kaarsjes, daar houdt poes na een keer snorverbranding niet meer zo van.
quote:lurkert schreef op 06 december 2015 @ 14:10:

Hier geen boom meer, na 3 jaar opgegeven, poes vond hem te leuk en ik zat elke keer na 3 dagen met een uitgewoonde kerstboom. Maak het wel gezellig met andere leuke dingetjes en veel kaarsjes, daar houdt poes na een keer snorverbranding niet meer zo van.Ik heb 5 van die monstertjes, maar ze laten, na wat snuffelen, de boom altijd met rust.
quote:SuzanneSuus schreef op 06 december 2015 @ 14:09:

Als je in 020 woont... Met liefde.Helaas uit de richting 024
quote:yasmijn schreef op 06 december 2015 @ 14:13:

[...]

Ik heb 5 van die monstertjes, maar ze laten, na wat snuffelen, de boom altijd met rust.Ooo wat een heerlijkheid, hier maar 1 exemplaar maar kan er niet vanaf blijven, sterker nog, springt er gewoon in met een blik, ik heb lak aan die naalden, het monster
Hier pas verhuisd en eigenlijk niet zo'n fut om een boom te gaan halen.
Littleredridinghood: wellicht gewoon een moderne boom met alleen lampjes? (hoewel sommige eruit zien alsof ze uit een horrorkerstfilm komen).
Door al dat gepraat over Kessemus zit ik nu met Tiny en Lau in m'n hoofd

https://www.youtube.com/watch?v=CGeimetD6WI
quote:tattou schreef op 06 december 2015 @ 14:23:

https://www.youtube.com/watch?v=CGeimetD6WIO ja, heerlijk
quote:lurkert schreef op 06 december 2015 @ 14:25:

[...]

O ja, heerlijk was inderdaad leuk, daarna tikkeltje uitgemolken.
quote:tattou schreef op 06 december 2015 @ 14:23:

https://www.youtube.com/watch?v=CGeimetD6WI

Och hemel

Bij dat filmpje zie ik trouwens voorstellen van youtube, oa internetgekkies. Is er nou niemand die sommige mensen tegen zichzelf beschermt?
Je bent zelf een theepot
quote:ana_isabel schreef op 06 december 2015 @ 14:26:

[...]

was inderdaad leuk, daarna tikkeltje uitgemolken.Dat is waar maar moet er toch nog er om lachen hoor!
Kerstlaarsjes
Ik ook: vloekvloekvloekvloekvloek... telefoon gaat... "tis wel gezellig hoor"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven