Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:hatsetats schreef op 07 december 2015 @ 22:13:

Wat een zure humor meiskesCitroenen kunnen ook grappig zijn hoor.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Hup, kerstavatar.
IMHO
Beeldig.

Ik twijfel nog over een kerstavatar. Ik vind Barbara zo ook wel feestelijk genoeg.
Een glittertje hier en daar kan geen kwaad
quote:barbaracartland schreef op 07 december 2015 @ 22:43:

Beeldig.

Ik twijfel nog over een kerstavatar. Ik vind Barbara zo ook wel feestelijk genoeg.Dat beest van je niet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Twi Twi heet dat beest. Zou best goed in een glittergifje kunnen, denk ik.
quote:barbaracartland schreef op 07 december 2015 @ 22:43:

Beeldig.

Ik twijfel nog over een kerstavatar. Ik vind Barbara zo ook wel feestelijk genoeg.Dat is ook zo. Je had een mooie post geschreven over leerlingen en hoe die lanzaam kunnen groeien en ik wilde er nog op reageren maar kan hem niet meer terugvinden. Maar dat is inderdaad mooi. Zulke studenten doen me veel meer dan de haantje de voorsten. Daar heb ik eigenlijk weinig mee. Die redden zich wel en vinden zich net te vaak heel wat.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 07 december 2015 @ 22:50:

[...]

Dat is ook zo. Je had een mooie post geschreven over leerlingen en hoe die lanzaam kunnen groeien en ik wilde er nog op reageren maar kan hem niet meer terugvinden. Maar dat is inderdaad mooi. Zulke studenten doen me veel meer dan de haantje de voorsten. Daar heb ik eigenlijk weinig mee. Die redden zich wel en vinden zich net te vaak heel wat.Tip: Bar loepen en dan alle berichten
Je bent zelf een theepot
http://www.filmmakerfest.com/Festival/689

Als je rechtsklikt en vertalen kiest snap je nog wat er staat ook. [...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-12-2015 23:22
Reden: naam forummer verwijderd
% gewijzigd
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
X
Idd feow dit is toch een anonieme forum?
[...] heeft toch zelf gezegd waar ze heen ging?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-12-2015 23:23
Reden: naam forummer verwijderd
% gewijzigd
quote:Moiren_ schreef op 07 december 2015 @ 23:20:

[...] heeft toch zelf gezegd waar ze heen ging?Ze heeft niet gezegd wat voor film alleen waar zs heen ging meer niet. Dan is het ook niet leuk als ze wordt opgespoord zonder dat zij het aangeeft.
quote:Ttass28 schreef op 07 december 2015 @ 23:21:

[...]

Ze heeft niet gezegd wat voor film alleen waar zs heen ging meer niet. Dan is het ook niet leuk als ze wordt opgespoord zonder dat zij het aangeeft.een festival in welke plaats en op welke data. Dan is het al snel 1 en 1 toch?
x
quote:feow schreef op 07 december 2015 @ 23:23:

[...]

En daar had en spijt van, aldaar de wijziging naar 'buitenland' ipv daadwerkelijke locatie.

Echt.O geen idee. Ik heb haar een paar keer de locatie zien noemen. Vandaar dat ik het drama niet zo zie.
Maar haar festival zou toch pas morgen zijn?
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Afgelopen weekend Solo.

Er is weer goed gemodereerd
Nvt
quote:Ttass28 schreef op 07 december 2015 @ 23:28:

[...]

Ik zie het kunnen ze beter alles modereren wat ze hier heeft verteld als iemand het terugleest weten ze over wie hey hebben.Leo is niet achterlijk, ze weet zelf wel wat ze kan en wil vertellen.
Nvt
quote:Ttass28 schreef op 07 december 2015 @ 23:30:

[...]

Ik heb je niet gestaft hoor als je dat denkt wist niet eens dat dat mochtHuh, waarom zou ik dat nou weer denken?
X
quote:Moiren_ schreef op 07 december 2015 @ 23:27:

Afgelopen weekend Solo.

Er is weer goed gemodereerd Die link die Grez plaatst is helemaal niet van Leo's festival.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:feow schreef op 07 december 2015 @ 23:33:

Jij bent ook niet achterlijk. Een mens kan zich vergissen. Loep haar anders even en kijk wat ze gewijzigd heeft en ook welke quotes ze door anderen heeft laten wijzigen.

Ze wil dit niet.

Forumerserewoord.

Dat had je toch gewoon even relaxed uit kunnen leggen? Ik had er geen idee van dat ze berichten had zitten wijzigen. Ik heb alleen gezien dat het hier voluit geschreven is.

En dan is : haal weg aub best vreemd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven