Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Done.

Ik meen het alleen niet. Maakt dat nog uit?
quote:Moiren_ schreef op 08 december 2015 @ 23:17:

Done.

Ik meen het alleen niet. Maakt dat nog uit?Nee hoor, maakt niet uit voor de biechtvader. Maar na 'done' mag je losgaan hoor!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Insomnia strikes again . Iemand wakker?
Jup ikke.

Om 5 uur gaat mijn wekker en om 6 uur moet ik mij weer bij de baas melden.

Ik ben écht gehandicapt wat betreft propere slaaptijden.
quote:Mama-Emeritus schreef op 09 december 2015 @ 02:10:

Jup ikke.

Om 5 uur gaat mijn wekker en om 6 uur moet ik mij weer bij de baas melden.

Ik ben écht gehandicapt wat betreft propere slaaptijden. Mijn nachtrust is naar de klote ik heb besloten om vandaag geen pilletje te nemen wegens verslavings verschijnselen. En ik heb een snurkende vent naast me grr hui snurkt enorm.
quote:Ttass28 schreef op 09 december 2015 @ 02:14:

[...]

Mijn nachtrust is naar de klote ik heb besloten om vandaag geen pilletje te nemen wegens verslavings verschijnselen. En ik heb een snurkende vent naast me grr hui snurkt enorm.

Ik slaap op mijn werk. Heb de kamer voor mezelf. Maar ik kan dus niet slapen zonder het gesnurk van mijn kerel. Eigenlijk kan ik niet in stilte slapen...

Ik snap het dat je niet elke avond een pilletje voor het slapen wilt nemen. Je moet er inderdaad niet aanhankelijk voor worden.
quote:Mama-Emeritus schreef op 09 december 2015 @ 02:16:

[...]

Ik slaap op mijn werk. Heb de kamer voor mezelf. Maar ik kan dus niet slapen zonder het gesnurk van mijn kerel. Eigenlijk kan ik niet in stilte slapen...

Ik snap het dat je niet elke avond een pilletje voor het slapen wilt nemen. Je moet er inderdaad niet aanhankelijk voor worden.Hij is er wel altijd, tenzij hij voor werk naar het buitenland gaat. Als ik wakker ben dan kan ik er echt aan irriteren.
Koude voeten in zijn rug zetten of met je elleboog stompen is hier vaak de truuk.

Als man te veel gezopen, bonjour ik hem naar de logeerkamer. Dan mag hij daar lekker gaan ronken.

Voor de rest ben ik wel lief hoor. Meestal kan ik het gesnurk wel hebben. Maar hij kan ook goed overdrijven en daar kan ik dan weer niét tegen.
Ttass, hoop dat je de slaap snel kunt pakken. Ik ga weer op 1 oor liggen!

Dobranoc!
Slaap lekker dames
quote:Oudblond schreef op 08 december 2015 @ 22:50:

[...]

Daar heb je helemaal gelijk in. Kinderen voelen feilloos spanningen aan, dieren ook en wij suffies denken dat we 'alles onder het deksel houden'... Maar nee dus, je spanning straal je uit.Welnee, dat denken we graag, maar valt allemaal reuze mee (of tegen). Heeft niks met 'onder het deksel houden' te maken, maar alles met mijn onderschrift.
If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Mama-Emeritus schreef op 09 december 2015 @ 02:16:

[...]

Ik snap het dat je niet elke avond een pilletje voor het slapen wilt nemen. Je moet er inderdaad niet aanhankelijk voor worden.Aanhankelijk............. mss is dat dan wel weer een leuke bijwerking.
Goeden morgen.
quote:Oudblond schreef op 08 december 2015 @ 22:59:

[...]

Een wijsheid als een koe. En beleefdheid blijkt maar weer eens relatief (waarom heb ik dan nog zoveel last van mijn uberbeleefdheid IRL???)

Als je last hebt van je eigen beleefdheid, wordt het tijd om iets meer voor jezelf te gaan opkomen.

Wat ik met beleefdheid bedoelde is; dat je niet op de camping je campingburen op zoiets gaat wijzen. Dat je niet gaat zeggen dat hun kinderen minder zullen bekvechten als ze zelf ook eens op een normale toon tegen die kinderen gaan praten.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 08 december 2015 @ 22:49:

[...]

Mooi. Feliway ga ik dus niet doen. Dank. Had het al wel vaker gehoord maar ik twijfelde nog.

Ik heb een stekker geleend maar moest nog navulling kopen. 20 euro voor een maand!!

En ze gaan al best goed dus ik ga verder met mijn knuffel en snoepjes therapie.Werkte bij ons ook niet nee.
Goedemorgen..

(en eensch met fietsie.

Beleefdheid is niet nergens op reageren omdat je denk dat je mening geven onbeleefd is..)
quote:Moiren_ schreef op 08 december 2015 @ 22:43:

[...]

Het is het proberen waard. Zaterdag even langs de dierenwinkel. Ruik ik dat dan niet?

Ik heb ooit eens van die antikatkorrels in mijn tuin gestrooid en daarvan ging ik over mijn nek.Cat away voor binnen stinkt vreselijk.
En wat een leuke kerstava's allemaal!
quote:fietsie schreef op 09 december 2015 @ 08:29:

[...]

Als je last hebt van je eigen beleefdheid, wordt het tijd om iets meer voor jezelf te gaan opkomen.

Wat ik met beleefdheid bedoelde is; dat je niet op de camping je campingburen op zoiets gaat wijzen. Dat je niet gaat zeggen dat hun kinderen minder zullen bekvechten als ze zelf ook eens op een normale toon tegen die kinderen gaan praten.Dat zou ik waarschijnlijk wel doen, ik ben echt vet onbeleefd. Maar goed ik ga dan ook bewust niet kamperen.
quote:Goede-Fee schreef op 09 december 2015 @ 08:35:

[...]

Dat zou ik waarschijnlijk wel doen, ik ben echt vet onbeleefd. Maar goed ik ga dan ook bewust niet kamperen. Als het bekvechten echt zo storend is dat ik mezelf niet meer kan horen denken, dan vraag ik alleen of het misschien iets zachter kan. Ik ga die mensen dan geen opvoedadvies geven. Ongevraagd advies wordt zelden gewaardeerd.
quote:fietsie schreef op 09 december 2015 @ 08:43:

[...]

Als het bekvechten echt zo storend is dat ik mezelf niet meer kan horen denken, dan vraag ik alleen of het misschien iets zachter kan. Ik ga die mensen dan geen opvoedadvies geven. Ongevraagd advies wordt zelden gewaardeerd.Daarbij is het ook verschrikkelijk makkelijk oordelen over een ander zonder dat je ze verder kent.
Goedemorgen iedereen
Mogge elfje
quote:fietsie schreef op 09 december 2015 @ 08:43:

[...]

Als het bekvechten echt zo storend is dat ik mezelf niet meer kan horen denken, dan vraag ik alleen of het misschien iets zachter kan. Ik ga die mensen dan geen opvoedadvies geven. Ongevraagd advies wordt zelden gewaardeerd.Dat zeg ik, mij ga je niet zien op een camping.
quote:Corona67 schreef op 09 december 2015 @ 08:47:

Mogge elfje Corona

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven