Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik zet het maar hier omdat ik op het modtopic toch weer geumd wordt. Om moedeloos van te worden! Hima's post in het modtopic over de pijler prikbord mag blijkbaar wel, die blijft netjes staan. Ik denk dat mijn gegumde post daarover te weinig woorden bevatte, of een gevoelige snaar raakte.

Anyway, de communitymanager gaat ons van antwoord voorzien, wat een commercieel oproepje is en wat niet. Hier resulteert dat waarschijnlijk in: alle oproepjes zijn nu verboden Ik moet steeds denken aan een tekstje dat ik recent las, "als kennis ontbreekt gaat men regels verzinnen". Zo van toepassing hier.
Voor iedereen die de kerstplaatjes zo mooi vindt:

Alsjeblieft. Meer ga ik er niet aan doen.
quote:MarindaH schreef op 09 december 2015 @ 10:02:

Ik zet het maar hier omdat ik op het modtopic toch weer geumd wordt. Om moedeloos van te worden! Hima's post in het modtopic over de pijler prikbord mag blijkbaar wel, die blijft netjes staan. Ik denk dat mijn gegumde post daarover te weinig woorden bevatte, of een gevoelige snaar raakte.

Anyway, de communitymanager gaat ons van antwoord voorzien, wat een commercieel oproepje is en wat niet. Hier resulteert dat waarschijnlijk in: alle oproepjes zijn nu verboden Ik moet steeds denken aan een tekstje dat ik recent las, "als kennis ontbreekt gaat men regels verzinnen". Zo van toepassing hier.Inderdaad
quote:yette schreef op 09 december 2015 @ 10:16:

Voor iedereen die de kerstplaatjes zo mooi vindt: [img]http://i869.photobucket.com/albums/ab25 ... udolph.gif[/img]

Alsjeblieft. Meer ga ik er niet aan doen.Dikke duim voor jou!👍
quote:MarindaH schreef op 09 december 2015 @ 10:02:

"als kennis ontbreekt gaat men regels verzinnen". Zo van toepassing hier.Eens. Er komen steeds meer regels bij. Waardoor ze er zelf in verzuipen, omdat niemand meer wat wat nou ook alweer welke regel was en waarvoor, waardoor het juist onduidelijker wordt.
Iemand zin om te meeten?

Wat te doen in Breda.

If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
Oh en ik zeg altijd wat van vervelend gedrag of domme meningen. Op een normale, vriendelijke manier.

En dan bedenk ik achteraf 1001 gevattere of asocialere opmerkingen die ik had kunnen geven als ik bitcheriger was geweest. Lijkt me soms zo lekker. Geeft vast meer voldoening
quote:Solomio schreef op 09 december 2015 @ 10:23:

Iemand zin om te meeten?

Wat te doen in Breda.

Helaas ligt dat niet op m'n route. Sterkte!
quote:yette schreef op 09 december 2015 @ 10:26:

[...]

Helaas ligt dat niet op m'n route. Sterkte!

Van hieruit ligt Breda op geen enkele route volgens mij. Wat een uithoek.

Sorry Bredanaren.
quote:Solomio schreef op 09 december 2015 @ 09:11:

[...]

Soms hoop ik bijna dat één van jouw kinderen ook eens zo ontspoort. Niet omdat ik je dat soort narigheid gun, maar om je iets bescheidener te maken en je te laten merken dat opvoeding lang niet alles bepaalt.Dat is natuurlijk ook maar een mening.
quote:Oudblond schreef op 08 december 2015 @ 22:07:

[...]

Ja hoor, voor mij als half Vlaams-half Frans is een divan zeker een divan. Maar toen ik in NL kwam wonen begreep niemand me als ik zij dat ik in de living in de divan was gaan hangen... Toen moest ik plots in de woonkamer op de bank hangen. Vandaar dat ik zo heerlijk smulde van die zin

Maar voor mij is een divan geen bank - een divan is een divan (zo'n ding waar Freud z'n patienten op ontving, zeg maar) en een bank een bank. En onze bank heeft een extra deel dat een divan is.

Maar ik Vlaams. De boeken van Louis Paul Boon! Heb een Vlaamse ex en toen het uit was heb ik nog een rebound met een andere Vlaamse gehad, alleen maar vanwege de taal.
IMHO
quote:yette schreef op 09 december 2015 @ 10:24:

Oh en ik zeg altijd wat van vervelend gedrag of domme meningen. Op een normale, vriendelijke manier.

En dan bedenk ik achteraf 1001 gevattere of asocialere opmerkingen die ik had kunnen geven als ik bitcheriger was geweest. Lijkt me soms zo lekker. Geeft vast meer voldoening Heel soms gaat bij mij de bitch-modus aan. Gewoon, als ik het helemaal gehad heb. En dan verbaas ik me achteraf over hoe gevat ik op dat moment was. Het is een knop die omgaat.
IMHO
quote:fietsie schreef op 09 december 2015 @ 10:30:

[...]

Dat is natuurlijk ook maar een mening.Wel een mening die ondersteund wordt door een overweldigende hoeveelheid onderzoek.
Himalaya heeft antwoord, Marinda.
Wat verstaan jullie onder bitchmodus dan?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
O heerlijk, de opvoeddiscussie staat weer op de agenda!
quote:hatsetats schreef op 09 december 2015 @ 10:38:

O heerlijk, de opvoeddiscussie staat weer op de agenda!

Ik heb al spijt dat ik daar gereageerd heb

Ik ben ,denk ik ,een monster van een moeder
quote:GrimbleGrumble schreef op 09 december 2015 @ 10:32:

[...]

Heel soms gaat bij mij de bitch-modus aan. Gewoon, als ik het helemaal gehad heb. En dan verbaas ik me achteraf over hoe gevat ik op dat moment was. Het is een knop die omgaat.geef je dan ook een bitchslap?
quote:ana_isabel schreef op 09 december 2015 @ 10:48:

[...]

Ik heb al spijt dat ik daar gereageerd heb

Ik ben ,denk ik ,een monster van een moeder Hier op NP
quote:Solomio schreef op 09 december 2015 @ 10:30:

[...]

Van hieruit ligt Breda op geen enkele route volgens mij. Wat een uithoek.

Sorry Bredanaren. Als je dagje Antwerpen doet kun je er best langs rijden
quote:Corona67 schreef op 09 december 2015 @ 10:49:

[...]

geef je dan ook een bitchslap? Gewoon een straffe linkse hoek geven. Vol op de kaak. Veel effectiever.
quote:hatsetats schreef op 09 december 2015 @ 10:50:

[...]

Hier op NP Oooh oke ik kan weer glimlachen
quote:Corona67 schreef op 09 december 2015 @ 10:50:

[...]

Als je dagje Antwerpen doet kun je er best langs rijdenAntwerpen is buitenland, dat ligt buiten mijn belevingswereld.
Alles buiten een straal van 25 km is toch buitenland?
quote:Corona67 schreef op 09 december 2015 @ 10:55:

Alles buiten een straal van 25 km is toch buitenland?Er zijn gradaties in buitenland.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven