uitgerekend augustus 2016

27-11-2015 22:44 2055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die tussen 1 -14 augustus zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Naam Leeftijd Kind Uitgerekende datum ControlesMama250729-282e, 1e 3 jaar 7 augustus 22 febr. geslachtsbepaling/ 25 febr. vk / 22 maart 20 weken echo Ana_Isabel- 5e 9 augustus Cantate26-301e 3 augustus 13 februari geslachtsbepaling Yoshi8827-291e 4 augustus 16 februari verloskundige Twijfel30-351e 7 augustus ZonZon30-292e, 3,5 jaar 9 augustus 13 januari termijn echo / 29 januari nekplooi meting Gebruiker199322-251e 12 augustus 29 januari echo Kim8728-293e, 4 en 2 jaar 3 augustus Evelineh83 32-36 2e, 20 mnd 11 augustus 19 januari termijn echo+intake Tinus1992 23-26 1e 10 augustus 28 januari termijn echo Noord83 3e, 4 en 2 jaar 12 augustus Therealarya 26-35 1e 7 augustus 4 februari verloskundige miliza 27-28 3e, 5 en 3 9 augustus Fog 29-33 1e 10 augustus 3 febr. nekplooimeting/ 1 maart gynaecoloog Kim0793 23 2e, 15 maanden 9 augustus Deb_82 2e 4 augustus ukkie87 28-34 1e 12 augustus 5 januari echo

TABEL VOL

cyn teagirl
Live, Love, Laugh
Ik krijg volens de kalender ook weer een meisje, zou ik echt geweldig vinden! Jongen is ook leuk hoor... het belangrijkste ; als het maar gezond is....
Live, Love, Laugh
Dat is ook zo hoor mama. Belangrijkste is dat het gezond is. Ik heb geen voorkeur dit keer. Vorige zwangerschap wilde ik een jongetje wat bleek 2 meisjes zo zie je maar haha
Die kalender klopte bij zoon ook niet. Het maakt me niet zoveel uit.
@ teagirl: Ja vanmiddag bellen en vrijdag middag weer bellen. Ik weet het zelf niet meer heb allerlei scenario's bedacht maar dan kom je telkens op het naarste uit. Misschien moet ik dat even aanhouden en kan het meevallen of positief blijven. Ben ff tjes de boel kwijt zeg maar ook een heel leeg gevoel opeens.

@ iedereen die zo lief mee leeft dank jullie wel en wil jullie absoluut ook niet bang maken hoor met dit verhaal.

@Ana-Isabel: lief dat je aan mijn partner denkt maar die heb ik niet. Dus daarom heb ik het van me af geschreven vaak helpt dat toch iets.
Cum en tea, sterkte! Probeer te ontspannen meiden
Ik hoop stiekem klein beetje op een meisje. Heeft een beetje met m'n moeder te maken. Aangezien zei er niet meer is zou ik het mooi vinden om in de doopnamen haar te vernoemen.

Mijn oma heet zo, mijn moeder, en ik.

Dus ik zou graag die traditie voortzetten.

Mocht het een jongen zijn ben ik net zo dolgelukkig en zal het een heerlijk bengeltje worden!!
herinner je gisteren droom van morgen maar leef vandaag
quote:cyn79 schreef op 09 december 2015 @ 13:05:

@ teagirl: Ja vanmiddag bellen en vrijdag middag weer bellen. Ik weet het zelf niet meer heb allerlei scenario's bedacht maar dan kom je telkens op het naarste uit. Misschien moet ik dat even aanhouden en kan het meevallen of positief blijven. Ben ff tjes de boel kwijt zeg maar ook een heel leeg gevoel opeens.

@ iedereen die zo lief mee leeft dank jullie wel en wil jullie absoluut ook niet bang maken hoor met dit verhaal.

@Ana-Isabel: lief dat je aan mijn partner denkt maar die heb ik niet. Dus daarom heb ik het van me af geschreven vaak helpt dat toch iets. stom. Dat had je natuurlijk gezegd. Zowieso van je afschrijven. Ermee rondlopen is ook niks.
Pffff halve kamer verbouwd maar dat was natuurlijk dom! Dat voel ik nu meteen, ben kapot .... wilde weer iets teveel hooi op mijn vork nemen as usual
Live, Love, Laugh
tinus dat kan ik heel goed begrijpen hoor dat je dat stiekem wenst... ik hoop voor jou ook echt dat het een meisje word, ik duim voor je!

cyn hoelaat mag je bellen voor de uitslag?

ukkie hoe is t met jou vinger?

tea wensen en fantaseren mag altijd, dat is toch juist zo leuk aan alle voorpret...

gebruiker vanwaar je verhuizing naar België? Voor werk of...... Hier in NL doen ze ook geslachtsbepaling met 13 weken, ik ga naar Dr. Papa in Amsterdam en hij kan het ook al bij 13 weken zien.
Live, Love, Laugh
maakt niet uit ana-isabel is ook zoveel om bij te houden.

Vanmiddag om 16 uur maar die zegt nog niet zo heel veel. Die van vrijdag zegt meer.

Daaraan kun je zien of de hcg is verhoogd of hetzelfde is gebleven.
Zeg ik lees veel over dat zwangere vrouwen wit/doorzichtig slijm hebben. Maar zijn er hier ook dames die helemaal geen slijm hebben?

Ik heb normaal gewoon vloeisel zoals je dat in de biologieboeken ziet staan maar het lijkt nu wel alsof er een kurk in zit..
Pfffff ik heb ineens z'on buikpijn, krampen. MYGOD!

Dit is niet goed toch of?...
Tinus geen idee ik had ook krampen maar wat ik er dus nu van leer bellen.

Anders ga je nog meer stressen.

quote:Tinus1992 schreef op 09 december 2015 @ 15:05:

Pfffff ik heb ineens z'on buikpijn, krampen. MYGOD!

Dit is niet goed toch of?...
Tinus niet meteen paniek! Probeer even rustig te blijven hoe moeilijk ook.

Ik had bij m'n eerste zwangerschap zo'n erge krampen dat ik dubbel lag van de pijn en niets aan de hand! Hoeft niets te betekenen. Zolang je niet gaat bloeden zeker niet!
teagirl.

Bedankt.

Dit had ik nog niet gehad zo'n kramp. Ben maar even wat gaan eten. Heb ook nog niet veel op vandaag dus dat is ook niet goed.

Hopelijk zakt het dan straks.

En nee gelukkig bloed ik niet...
Kramp hoeft niets te betekenen. Ik heb het ook nog geregeld... er gebeurd een hoop daarbinnen in je baarmoeder...niet gelijk zorgen maken.

fog Ik heb ook bijna geen slijm, wellicht komt dit nog want bij de 1e zwangerschap had ik toch duidelijk in de loop van mijn zwangerschap zoveel slijm, dat was gewoon niet meer leuk..kon wel 3x per dag een schone slip aantrekken...
Live, Love, Laugh
http://postimg.org/image/ijo3stvxb/

Zo zit mijn hond de hele dag als ik in de bank ga zitten... lekkere koelerd.... zouden ze ruiken dat je zwanger bent? ( zeggen ze toch wel eens)
Live, Love, Laugh
Mijn hcg zit op 6,2 dat is normaal tussen de 0 en 5. Vrijdag moet dat al hoger zijn anders is het aflopende zaak.

Honden ruiken het indd.

De hond van mijn vriendin rook het bij haar en ook bij mij.
Cyn,

Als het vrijdag precies het zelfde is. is dat dan ook niet goed?
Cyn je waarde was 6,2? Ik snap het niet.. Testen doen het toch pas vanaf 25 en vanaf 5 ben je zwanger ofzo??

Sorry ik snap het niet dus even beetje uitleg nodig..

Maar ziet het er nu dan goed uit??
quote:mama2507 schreef op 09 december 2015 @ 15:40:

http://postimg.org/image/ijo3stvxb/

Zo zit mijn hond de hele dag als ik in de bank ga zitten... lekkere koelerd.... zouden ze ruiken dat je zwanger bent? ( zeggen ze toch wel eens)

Ja dat ruiken ze wel. Mijn kater is ook net klittenband terwijl het normaal niet bij hem opkomt om tegen me aan te liggen.

En dat geslijm mag van mij ook wegblijven hoor als het extra wasgoed oplevert
@Tinus oh wat schrikken! Heb je al de VK gebeld?

@Cyn Dat klinkt best goed. Hopelijk heb je vrijdag geruststelling. En gewoon van je afschrijven hoor. Het lijkt me niet altijd makkelijk om dit alleen te moeten doormaken.
Mijn krampen zijn inmiddels weg.

Moet ook gewoon beter op mezelf letten en goed eten.

Wij gaan het vanavond aan de schoonouders vertellen.

Ik heb een fotolijstjes gekocht met het versje erin:

Je kan me nog niet horen

Je kan me nog niet zien

Maar als ik in Augustus wordt geboren,

Mag ik dan in dit lijstje misschien?

Gefeliciteerd Opa & Oma!!

Ben benieuwd het wordt al hun 6e kleinkind. Maar ik hoop dat ze het net zo leuk vinden als hun eerste!!
Ik weet niet hoe ze dat precies berekenen zo werd het me uitgelegd. Misschien vermenigvuldigen ze dat.

Geen idee. Maar het was in ieder geval goed. Maar kreeg net weer een bloeding (rood met soort waterig idee), dus de stress blijft er toch wel indd..

Als het hetzelfde blijft is het niet goed volgens het ziekenhuis waar ik zit, maar dan ga ik in mijn woonplaats even wat regelen om alles na te kijken. Dan werd ik ongesteld zei ze.

Waar het nu vandaan kan komen geen idee.
Jaaa voor werk Mama, ja ik las inderdaad vorige keer hier dat dr.papa het met 13 weken doet. Maar ziekenhuizen en verloskundige in NL niet. Die doen pas met 20weken. Maar hier in België is het normaal om al met 13weken de geslachtsbepaling te bekijken, zonder extra kosten erboven op hihi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven