Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic

12-10-2015 14:55 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.

Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:

je de pil bent vergeten?

je menstruatie uitblijft?

het condoom is gescheurd?

Etc.

Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Je geeft t antwoord zelf al;) je hebt iets hcg in je bloed anders geen streepje maar t kan ook nog dat de innesteling niet helemaal goed gaat en dat je gewoon ongesteld word.

Sterkte met wachtten
where ever you go, go with your heart
Inderdaad, nog even afwachten en dan weer testen, appeltjesgroen. De streepjes van mijn zwangerschappen verdwenen ook een tijdje na het testen.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Dank jullie wel. Een heel heel heel voorzichtig vreugdedansje dus, en over een week weten we meer (dan dans ik de hele kamer door als-ie dan duidelijk positief is). Ik had stiekem ergens gehoopt dat jullie met voorspellende blik met 100% zekerheid konden zien dat ik over acht maanden met een hoogzwangere toeter rondloop

Ik hou jullie op de hoogte.
Ik had ook een heel licht streepje een aantal weken terug, wat ook later weer weg was. Maar nu ben ik hartstikke zwanger!
Kijk, dat zijn de voorbeelden waar ik op hoop
Spannend appeltjesgroen. Ik blijf even meelezen hier de komende dagen, hoop op goed nieuws voor je
Nou het was dus uiteindelijk niks, wel ongesteld geworden en behoorlijk forser dan normaal :S

We vonden het allebei eigenlijk stiekem ook wel jammer dus besloten om te gaan stoppen en meteen aan de foliumzuur gegaan nu maar afwachten.. Bedankt voor jullie reacties
Okay spannend sanne1988 succes!
where ever you go, go with your heart
quote:Sanne1988 schreef op 11 december 2015 @ 10:51:

Nou het was dus uiteindelijk niks, wel ongesteld geworden en behoorlijk forser dan normaal :S

We vonden het allebei eigenlijk stiekem ook wel jammer dus besloten om te gaan stoppen en meteen aan de foliumzuur gegaan nu maar afwachten.. Bedankt voor jullie reactiesZo ben ik ook aan mijn eerste gekomen. Ik had echt die teleurstelling nodig om te beseffen dat ik kinderen wilde. Leuk, Sanne. Ik hoop dat het snel 'raak' is.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Nee. Niet zwanger.

Oh.
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
Dank jullie voor de reacties!! Vind het heel erg spannend en vind wel fijn als je met anderen kunt praten hoe zoiets dan gaat omdat het de eerste wordt
Beste meiden,

Ik weet dat ik sowieso een test ( hehe) moet halen om deze vraag te beantwoorden. Alleen ben nu niet thuis op het moment maar weg met de familie, dus zal sowieso na het weekend moeten wachten.

Ik ben echt heel stom geweest, en schaam me eigenlijk om dit te moeten typen alleen. Vorige week donderdag heb ik met mijn scharrel seks gehad, ( mag ik zeggen dat ik ontiegelijk dronken was op het moment), zonder enige vorm van bescherming. Geen condoom, geen pil.. Niks.. ( en ja ik weet hoe stom dit is). Vorige week donderdag was ik net klaar met mijn menstruatie. Nu een week later, gister dus heb ik ineens last van bloedverlies. Een soort van menstruatie ?? Nu ken ik veel meiden die dit vaker hebben, tussentijds bloedverlies maar zelf heb ik dit nog nooit gehad. Daarnaast ben ik vroeg ongesteld geworden dus heb mijn menstruatie al jaren. Ik lees online dat het ook innestelingsbloed kan zijn en dit vaak een week na de seks optreedt.. Gezien ik seks heb gehad net na me menstruatie .. Hoe hoog achten jullie de kans dat ik zwanger kan zijn nu?? En is het mogelijk om überhaupt nu een test te doen??
kans is er altijd, maar dat valt nu nog niet aan te tonen hoor met een test daar is het nog veel te vroeg voor. Je kan pas testen als je overtijd zou moeten zijn (tot 4 dagen ervoor op zn vroegst)
Ja natuurlijk kan je zwanger zijn, waarom heb je geen map gehaald? Volgens mij kun je nu testen inderdaad.

Zucht.
.
En waarom staat dit onder sex en niet in de zwangerpijler?
Volgens mij kun je testen zodra er zwangerschapshormonen in je bloed zijn terug te vinden. En als TO zwanger is is dat inderdaad het geval. Maar goed, ik ben er al tig jaar uit dus zeker weten doe ik het niet.
.
quote:vivapimpelmees schreef op 12 december 2015 @ 13:42:

En waarom staat dit onder sex en niet in de zwangerpijler?En waarom staat er me menstruatie?
.
Waar is mijn glazen bol als ik die nodig heb?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
help ff zoeken
Hier staat een duidelijke beschrijving :-)
Hoe lang is je menstruatie cyclus? Dat is belangrijk om te weten of dit een innestelingsbloeding kan zijn. Ik heb bij beide zwangerschappen een innestelingsbloeding gehad en deze treed ong 5/6 dagen voor de verwachte menstruatie op. Kan ook iets later maar meestal niet vroeger. Ik kreeg ze bij dag 25 (dus 6 dagen voor nod) en bij de 2e kreeg ik die bloeding 3 dagen voor nod. Het is een kleine bloeding waar je enkel een inlegkruisje voor nodig hebt. Soms zelfs is het slechts 1/2 keer afvegen
Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic is het ideale topic voor dit soort vragen
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag
Ja het kan dat je zwanger bent. Even wachten tot je menstruatie weer moet beginnen en dan een testje doen. Je kunt nu wel alvast een soa test regelen, handig om hiv ook even mee te nemen. Tja hoop dat de seks het waard was om lang in spanning te moeten blijven. Onderdeel van het volwassen worden zullen we maar zeggen
Oef jij baalt
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven