Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic
maandag 12 oktober 2015 om 14:55
Beste forummers,
Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.
Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:
je de pil bent vergeten?
je menstruatie uitblijft?
het condoom is gescheurd?
Etc.
Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.
Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:
je de pil bent vergeten?
je menstruatie uitblijft?
het condoom is gescheurd?
Etc.
Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 4 december 2015 om 19:40
Hier is idd een algemeen topic voor.
En de tip is bijna altijd hetzelfde: koop een test.
Echt ik blijf me verbazen over dit soort topics.
Wat dacht je? De viva vrouwen weten het vast beter dan een test?
Ja je kan zwanger zijn en je kan ook niet zwanger zijn.
Soms duurt het een paar dagen voor je bloeding krijgt in je stopweek, je wordt namelijk niet echt ongesteld want je hebt geen eisprong bij de pil. Dus de kans dat je zwanger bent is wel heel erg klein. Een griepje ofzo is waarschijnlijker.
Hoe kan je trouwens niet weten of je hem vergeten bent? Dan hou je toch pillen over?
En de tip is bijna altijd hetzelfde: koop een test.
Echt ik blijf me verbazen over dit soort topics.
Wat dacht je? De viva vrouwen weten het vast beter dan een test?
Ja je kan zwanger zijn en je kan ook niet zwanger zijn.
Soms duurt het een paar dagen voor je bloeding krijgt in je stopweek, je wordt namelijk niet echt ongesteld want je hebt geen eisprong bij de pil. Dus de kans dat je zwanger bent is wel heel erg klein. Een griepje ofzo is waarschijnlijker.
Hoe kan je trouwens niet weten of je hem vergeten bent? Dan hou je toch pillen over?
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.

vrijdag 4 december 2015 om 19:49
Maar serieus: doe een test, én ga naar de huisarts. Want de dingen die je omschrijft (buikpijn, heel veel plassen, stinkende urine) passen ook heel goed bij een blaasontsteking. Dus of die test nou positief of negatief is, dat moet je even na laten kijken, want een verwaarloosde blaasontsteking is geen goed idee.

vrijdag 4 december 2015 om 20:18
http://www.thepregnancytester.com/scan.html
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.