Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:AllyMcBeal schreef op 10 december 2015 @ 20:18:

[...]

Ik was niet zeker, dus ik denk ik gooi er nog wat namen in.Nou laat mij er voortaan buiten alsjeblieft.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 10 december 2015 @ 20:29:

[...]

Nou laat mij er voortaan buiten alsjeblieft.Ik zal jou beschouwen als degene waar de naam niet van genoemd mag worden. Jeetje zeg wat aangebrand
I like being a mess. It's who I am.
quote:hatsetats schreef op 10 december 2015 @ 20:29:

[...]

Nou laat mij er voortaan buiten alsjeblieft.Joh ze dacht dat jij misschien iets gezegd had over een plaatje van koffie. En jij was het niet. Ze legt je toch niet per abuis iets verschrikkelijks ten laste?
Gezellig hier
quote:AllyMcBeal schreef op 10 december 2015 @ 20:30:

[...]

Ik zal jou beschouwen als degene waar de naam niet van genoemd mag worden. Jeetje zeg wat aangebrand Och. Ik heb geen zin in gezeik als in een plaatje plak. 'O geen plaatjes van koffie maar wel van een halfnaakte vent?'
quote:hatsetats schreef op 10 december 2015 @ 20:32:

[...]

Och. Ik heb geen zin in gezeik als in een plaatje plak. 'O geen plaatjes van koffie maar wel van een halfnaakte vent?'Ik zie liever een halfnaakte vent dan koffie.
Voor Star:

quote:hatsetats schreef op 10 december 2015 @ 20:28:

[...]

Tja. De één roept bij ieder onderwerp dat er een apart topic voor koet worden geopend, de ander vindt het niet zo leuk als ze zomaar ergens bij wordt gehaaldGewoon dit topic gebruiken waarvoor het bedoeld is, nl napraten. Niks meer niks minder. Dat jij het niet leuk vindt dat je erbij wordt gesleept, snap ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:hatsetats schreef op 10 december 2015 @ 20:32:

[...]

Och. Ik heb geen zin in gezeik als in een plaatje plak. 'O geen plaatjes van koffie maar wel van een halfnaakte vent?'Je had ook gewoon kunnen zeggen ik was het niet hoor.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 10 december 2015 @ 20:35:

Voor Star:

[afbeelding]Bassie!

Voor Star:

[afbeelding]
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Nouschi schreef op 10 december 2015 @ 20:36:

[...]

Gewoon dit topic gebruiken waarvoor het bedoeld is, nl napraten. Niks meer niks minder. Dat jij het niet leuk vindt dat je erbij wordt gesleept, snap ik.En offtopic kletsen, toch? Of heb ik het nou helemaal verkeerd begrepen?
IMHO
Hoi Kia
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 10 december 2015 @ 20:39:

[...]

En offtopic kletsen, toch? Of heb ik het nou helemaal verkeerd begrepen?Ik vind het strontvervelend als het een kletstopic is met goedemorgen en plaatjes van koffie en weetikveelwatvoorgeneuzel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Voor Star:

[afbeelding]Auw, mijn ogen
quote:AllyMcBeal schreef op 10 december 2015 @ 20:37:

[...]

Je had ook gewoon kunnen zeggen ik was het niet hoor.Je had het ook gewoon niet kunnen doen
quote:GrimbleGrumble schreef op 10 december 2015 @ 20:39:

[...]

En offtopic kletsen, toch? Of heb ik het nou helemaal verkeerd begrepen?Daar zijn de meningen over verdeeld . Ik heb zelf niet zo veel tegen op een beetje off-topic geklets tussen de napraat, maar dat eeuwige gezeur over eten en kopjes koffie gaat me wel behoorlijk vervelen (al is het nu gelukkig een stuk minder geworden). En topics-in-topics hoeven voor mij ook niet zo. Open dan een eigen topic denk ik dan. Maar ieder zijn meug verder hoor, het is dat je er nou over begint maar ik hou er ook meteen weer over op. Als het me echt niet aanstaat lees ik het wel niet, zo is het ook weer.
quote:GrimbleGrumble schreef op 10 december 2015 @ 20:40:

Hoi Kia Hoi Grimble Grumble . Hoe is het met je?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:hatsetats schreef op 10 december 2015 @ 20:43:

[...]

Je had het ook gewoon niet kunnen doen Ja maar dat heb ik niet. Ik vraag me nu echt af of ik jou ooit wel een vrolijk heb gezien hier? Het is maar een forum hoor het hoeft niet allemaal serieus.
quote:hatsetats schreef op 10 december 2015 @ 20:43:

[...]

Je had het ook gewoon niet kunnen doen Wat een moeilijkdoenerij om niks.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 10 december 2015 @ 20:44:

[...]

Daar zijn de meningen over verdeeld . Ik heb zelf niet zo veel tegen op een beetje off-topic geklets tussen de napraat, maar dat eeuwige gezeur over eten gaat me wel behoorlijk vervelen (al is het nu gelukkig een stuk minder geworden). En topics-in-topics hoeven voor mij ook niet zo. Open dan een eigen topic denk ik dan. Maar ieder zijn meug verder hoor, het is dat je er nou over begint maar ik hou er ook meteen weer over op. Als het me echt niet aanstaat lees ik het wel niet, zo is het ook weer.Ook zó irritant idd!!
quote:AllyMcBeal schreef op 10 december 2015 @ 20:44:

[...]

Ja maar dat heb ik niet. Ik vraag me nu echt af of ik jou ooit wel een vrolijk heb gezien hier? Het is maar een forum hoor het hoeft niet allemaal serieus.Beetje beter opletten.
quote:hatsetats schreef op 10 december 2015 @ 20:45:

[...]

Beetje beter opletten.Ik zal mijn best doen.
Topics in topics?
quote:Fenrir-Greyback schreef op 10 december 2015 @ 20:45:

[...]

Wat een moeilijkdoenerij om niks.Oja, dat bepaal jij he. Was ik even vergeten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven