Mcdonalds 2x buikpijn
vrijdag 11 december 2015 om 15:54
Afgelopen week ben ik dus 2x in een korte tijd naar de Mac geweest. De eerste keer nadat ik mijn voedsel had genuttigd vrijwel binnen een uur buikpijn. Dit ging de zelfde avond gelukkig nog over.
Maar toen.. 3 dagen erna me toch weer over laten halen om bij de Mac te gaan eten. Je raadt het al, heftige buikpijn!
Voor mij is het voor goed een afgesloten hoofdstuk. Ik ga er nooit meer eten
Mijn vraag aan jullie, hebben jullie ook iets soortgelijks bij dit restaurant meegemaakt, of ligt het gewoon aan mij?
Maar toen.. 3 dagen erna me toch weer over laten halen om bij de Mac te gaan eten. Je raadt het al, heftige buikpijn!
Voor mij is het voor goed een afgesloten hoofdstuk. Ik ga er nooit meer eten
Mijn vraag aan jullie, hebben jullie ook iets soortgelijks bij dit restaurant meegemaakt, of ligt het gewoon aan mij?
vrijdag 11 december 2015 om 16:45
quote:Noelle85 schreef op 11 december 2015 @ 16:41:
Niet van de Mac, we van de KFC. We hadden met z'n drieën kip gehaald, alle drie dezelfde avond hartstikke ziek. Dat was 1 keer en nooit meer! Valt nog mee, omze eerste en laatste keer kfc was mijn man zijn portomonnee leeggejat, geld en cc weg! Dat kan je ook hebben
Niet van de Mac, we van de KFC. We hadden met z'n drieën kip gehaald, alle drie dezelfde avond hartstikke ziek. Dat was 1 keer en nooit meer! Valt nog mee, omze eerste en laatste keer kfc was mijn man zijn portomonnee leeggejat, geld en cc weg! Dat kan je ook hebben
vrijdag 11 december 2015 om 16:47
Busreisje Parijs.
De chauffeur krijgt een premie voor elke dombo die hij een AC-restaurant binnen weet te loodsen.
Wij lusten geen AC en gingen naar de McD ernaast. De anderen komen na een uurtje weer terug. Een meiske van een jaar of 9 vroeg waarom we niet in de AC waren geweest. Gezegd dat we naar McD waren geweest. Domste antwoord dat we konden geven.
Tranen met tuiten en verwijten naar haar moeder: "Van JOU moest ik dat vieze eten opeten !!!!!!"
De chauffeur krijgt een premie voor elke dombo die hij een AC-restaurant binnen weet te loodsen.
Wij lusten geen AC en gingen naar de McD ernaast. De anderen komen na een uurtje weer terug. Een meiske van een jaar of 9 vroeg waarom we niet in de AC waren geweest. Gezegd dat we naar McD waren geweest. Domste antwoord dat we konden geven.
Tranen met tuiten en verwijten naar haar moeder: "Van JOU moest ik dat vieze eten opeten !!!!!!"
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
vrijdag 11 december 2015 om 16:50
Ik ga een doodenkele keer met zoon naar de mac, omdat hij dat zo lekker vindt en dat innig tevreden snoetje is echt onbetaalbaar, daar heb ik best een culinair wat mindere ervaring voor over (hoewel de Big Tasty best wel meevalt en de milkshakes vind ik echt onovertroffen ). En ik moet zeggen dat het personeel bij onze mac echt om te zoenen is, altijd gezellig en beleefd. Daar kunnen ze in vele 'echte' restaurants waar ik heb gegeten nog een puntje aan zuigen.
En ontopic: we hebben er nog nooit buikpijn opgelopen.
En ontopic: we hebben er nog nooit buikpijn opgelopen.
vrijdag 11 december 2015 om 16:58
vrijdag 11 december 2015 om 16:59
In een vlaag van verstandsverbijstering ben ik vorige week met mn kinderen naar de Mac geweest (NIET QUOTEN A.U.
Gatverdamme wat goor. Zeker die Big Tasty. Yuk.
Toen ik tegen m'n kinderen zei 'zullen we naar de Mac gaan', keek mn zoon heul raar. Hij vertrouwde het voor geen meter.
Ik ben er weer van genezen voor de komende 5 jaar. Gatverdegatverdegatver.
Gatverdamme wat goor. Zeker die Big Tasty. Yuk.
Toen ik tegen m'n kinderen zei 'zullen we naar de Mac gaan', keek mn zoon heul raar. Hij vertrouwde het voor geen meter.
Ik ben er weer van genezen voor de komende 5 jaar. Gatverdegatverdegatver.
vrijdag 11 december 2015 om 17:16
vrijdag 11 december 2015 om 17:17
quote:_Doortje_ schreef op 11 december 2015 @ 16:58:
Het is niet te vreten en ik krijg er het zuur van. Het is veel te duur voor wat het is, namelijk gore troep. De snackbar om de hoek maakt zelf kroketten. Als ik dan toch iets ongezonds wil, dan in elk geval iets dat ergens naar smaakt.
Precies. Eigen meuk eerst!
Het is niet te vreten en ik krijg er het zuur van. Het is veel te duur voor wat het is, namelijk gore troep. De snackbar om de hoek maakt zelf kroketten. Als ik dan toch iets ongezonds wil, dan in elk geval iets dat ergens naar smaakt.
Precies. Eigen meuk eerst!
vrijdag 11 december 2015 om 17:24
vrijdag 11 december 2015 om 17:52
quote:MarianneDavids schreef op 11 december 2015 @ 15:58:
Alleen toen er in een voorgerecht mosselen bleken te zitten (ben er hevig allergisch voor), ze waren ergens onder verstopt. Binnen tien minuten was ik doodziek, iemand heeft me snel naar huis gebracht waar ik ongeveer de hele nacht op de WC heb gezeten met mijn hoofd boven een emmertje.Was dat de McMossel?
Alleen toen er in een voorgerecht mosselen bleken te zitten (ben er hevig allergisch voor), ze waren ergens onder verstopt. Binnen tien minuten was ik doodziek, iemand heeft me snel naar huis gebracht waar ik ongeveer de hele nacht op de WC heb gezeten met mijn hoofd boven een emmertje.Was dat de McMossel?
vrijdag 11 december 2015 om 17:55
quote:ecam2015 schreef op 11 december 2015 @ 16:06:
Misschien te vet? Misschien door je milkshake?
Kan door van alles zijn....
Heb ooit wel eens op tv gezien dat ze een bigmac en jaar hadden bewaard.
Na een jaar zag die bigmac er nog hetzelfde uit, normaal gaat zoiets rotten en zit het vol schimmel.
Die bigmac kon je bij wijze van weer opwarmen, eetsmakelijk !
Toch eet ik er zelf ook wel eens daar niet van
Gruwel.
Nog 1 stap smeriger dan de Mac: De KFC.
Probeerde daar ooit een hap kip, of het plakvlees wat daar voor kip doorgaat. Zag daar allemaal mensen smikkelen van gefrituurd vel, maar ik werd er misselijk van. Gadverdegadver.
Misschien te vet? Misschien door je milkshake?
Kan door van alles zijn....
Heb ooit wel eens op tv gezien dat ze een bigmac en jaar hadden bewaard.
Na een jaar zag die bigmac er nog hetzelfde uit, normaal gaat zoiets rotten en zit het vol schimmel.
Die bigmac kon je bij wijze van weer opwarmen, eetsmakelijk !
Toch eet ik er zelf ook wel eens daar niet van
Gruwel.
Nog 1 stap smeriger dan de Mac: De KFC.
Probeerde daar ooit een hap kip, of het plakvlees wat daar voor kip doorgaat. Zag daar allemaal mensen smikkelen van gefrituurd vel, maar ik werd er misselijk van. Gadverdegadver.