Centraal Moderatortopic
maandag 9 november 2015 om 09:38
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
woensdag 9 december 2015 om 23:04
quote:dadelduifje schreef op 09 december 2015 @ 22:47:
Hoeveel posts moet iemand hebben voordat je een privébericht versturen kan?
Beste dadelduifje,
Iedereen kan privéberichten versturen. Dit is niet afhankelijk van het aantal posts. Het is wel van belang dat de ontvanger een vinkje heeft geplaatst bij de optie 'anderen mogen mij berichten versturen'. Dit kan worden gewijzigd bij 'Mijn instellingen' onder het kopje 'Mijn voorkeuren'.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Hoeveel posts moet iemand hebben voordat je een privébericht versturen kan?
Beste dadelduifje,
Iedereen kan privéberichten versturen. Dit is niet afhankelijk van het aantal posts. Het is wel van belang dat de ontvanger een vinkje heeft geplaatst bij de optie 'anderen mogen mij berichten versturen'. Dit kan worden gewijzigd bij 'Mijn instellingen' onder het kopje 'Mijn voorkeuren'.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
woensdag 9 december 2015 om 23:24
quote:ModeratorViva schreef op 09 december 2015 @ 23:04:
[...]
Beste dadelduifje,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Beste Moderator,
Bedankt voor het uitgebreide antwoord. Dit is voldoende antwoordt op mijn vraag.
Met vriendelijke groet,
Dadelduifje
[...]
Beste dadelduifje,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Beste Moderator,
Bedankt voor het uitgebreide antwoord. Dit is voldoende antwoordt op mijn vraag.
Met vriendelijke groet,
Dadelduifje
donderdag 10 december 2015 om 00:36
donderdag 10 december 2015 om 17:57
Wat stom trouwens dat ik dezelfde vraag over oproepjes al eerder heb gesteld en dat deze gegumd werden met verwijzing dat ik maar moest mailen. En dat jullie daar nu wel op in gaan. Waarom de ene keer wel reageren in dit topic en de andere keer mensen verzoeken om te mailen met vragen over het beleid?
En het topic over de kaartjes is teruggezet, het oproepje waar ik over mailde wat ook geen commerciele insteek had niet. En als ik dan via mail vraag waarom deze dan wel gewist is, krijg ik dit terug dat jullie het niet meer kunnen terugvinden. Lekker duidelijk
En het topic over de kaartjes is teruggezet, het oproepje waar ik over mailde wat ook geen commerciele insteek had niet. En als ik dan via mail vraag waarom deze dan wel gewist is, krijg ik dit terug dat jullie het niet meer kunnen terugvinden. Lekker duidelijk
donderdag 10 december 2015 om 20:36
Beste forummers,
Momenteel ondervinden wij wat problemen met onze mailbox waardoor we wat trager reageren dan gebruikelijk. We zullen daarom morgen pas naar jullie mails kunnen kijken.
Onze excuses voor dit ongemak.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Momenteel ondervinden wij wat problemen met onze mailbox waardoor we wat trager reageren dan gebruikelijk. We zullen daarom morgen pas naar jullie mails kunnen kijken.
Onze excuses voor dit ongemak.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
vrijdag 11 december 2015 om 13:01
quote:GeorgieBrown schreef op 11 december 2015 @ 12:33:
Beste Mods, het oude topic 'En, wat eten we vandaag?' is door jullie gesloten. Ik heb een nieuw geopend, maar zouden jullie nog een linkje in het oude naar het nieuwe kunnen plaatsen? Thnx.
Beste GeorgieBrown,
Er is een link naar het nieuw geopende topic geplaatst in het vandaag gesloten deel
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Beste Mods, het oude topic 'En, wat eten we vandaag?' is door jullie gesloten. Ik heb een nieuw geopend, maar zouden jullie nog een linkje in het oude naar het nieuwe kunnen plaatsen? Thnx.
Beste GeorgieBrown,
Er is een link naar het nieuw geopende topic geplaatst in het vandaag gesloten deel
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
vrijdag 11 december 2015 om 17:18
quote:rastan schreef op 11 december 2015 @ 17:04:
Mods ik had natuurlijk niet gezien dat GB me vér voor was met het openen van een nieuw deeltje 'En, wat eten we vandaag' en had er dus zelf ook een geopend. Willen jullie die dan maar weer verwijderen, thanks!
Bedankt voor de melding. Het topic is verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Mods ik had natuurlijk niet gezien dat GB me vér voor was met het openen van een nieuw deeltje 'En, wat eten we vandaag' en had er dus zelf ook een geopend. Willen jullie die dan maar weer verwijderen, thanks!
Bedankt voor de melding. Het topic is verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
vrijdag 11 december 2015 om 17:36