Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Lekker weer is het zeg! En nou moet ik eigenlijk aan het werk, en mijn huis is een verwaarloosd zooitje... Denk dat ik maar de ramen opengooi en ga opruimen. Frisse lucht naar binnen en beetje orde in de chaos enzo. En daarna aan mijn opdracht werken.

Misschien bel ik ook nog wat vrienden om vanavond weg te gaan, maar wordt beetje moe van het alsmaar initiatief nemen. Op een of andere manier zit iedereen hier de laatste tijd liever thuis (ach, als ik vriendje had zou ik dat ook doen waarschijnlijk).

Hoop dat de promotie-actie werkt Ingel, echt leuk dat je er zoveel energie in steekt!

Beeee Eeeee, vertelvertelvertel!
Jongens, moest weer hele verhalen teruglezen! Ben gister dan ook weinig thuis geweest, na flink studeren belandde ik 's middags in een koffiezaakje met OOML en heb ik hem naast de nodige thee ook nog een broodje ontfutseld, en zijn we ook nog eens een beetje gaan shoppen.. ik vond het heel leuk in elk geval en voelde me echt om mn gemak na een poosje! Maar verder nog steeds niks, wel de nodige smsjes en twitters heen-en-weer, maar dat zegt niks natuurlijk. Vanavond dansen en OOML is er ook.. we zullen zien.

Miranda: ik vind jouw situatie echt onwijs lastig! Het vlees is heel zwak (I know!) maar misschien moet je hem toch niet mee je hol in sleuren.. hoe moeilijk dat ook is..

Ingel: fijn dat je het leuk hebt gehad, ik hou echt van die volle weekenden met vrienden! En singles als vrienden hebben scheelt echt zo veel!! Als ik ooit weer een non-single word, dan beloof ik bij deze plechtig dat ik geen bankhangende muts word als er een leuk feestje te vieren valt! Vind het altijd heel jammer als mensen om zo'n reden afhaken.

Mozz: ramen open! Laat die zon maar binnen! Doe ik zo ook

Ik denk dat BE's date nog niet is afgelopen

Ik ben nog niet helemaal wakker zeg.. pff.. Duf hoofd! Terwijl ik gister niet eens heel hard heb hoeven werken. Eerst maar eens douchen, dan koffie.
Klinkt gezellig Aspoes, lekker ontspannen leuke dingen doen.

(zou je nog 1 keer willen uitleggen wie OOML ook alweer is? Ben ook niet zo goed in afkortingen)
Mogge iedereen!

Wat een heerlijk weertje he! Geeft je meteen veel energie!

Aspoes en Ingelke hebben leuke avond gehad iig.

Ben ook zeer benieuwd naar BE's avontuur. Denk niet dat ze is blijven slapen hoor, daar is BE het type niet voor. Of hij moet door onze verhalen hier een en ander hebben bijgesteld natuurlijk..

Ik kreeg om 7.00 uur al smsje van mn baas over een zaak die hij dit weekend moet voorbreiden. Die lieverd weet niet dat mn telefoon dag en nacht aanstaat, dus ik was meteen fris en fruitig terug aan het smsen. Hij bleef maar verontschuldigen dat ie me echt niet wakker wilde maken.

Om 10.30 bed uitgesmst door zzp. Heeeeeel leuk en grappig smsje weer. Wil vanavond graag virtueel gezellig bij mij aanschuiven en of dat schikt. Nu weeet ik nog niet exact wat ik vanavond ga doen (ik ben niet zon planner), maar ga vanmiddag naar mn dorp om mn broer (maar meer voor nichtje en neefje) ff te zien en nog naar vriendin. Heb van. uitnodiging voor etentje hier in stad, maar wil me niet superhaasten om op tijd weer terug te zijn, dus ik zie t wel.

TM= tandartsmeneer van Miranda. Die van dat checken was de tennismeneer, maar daar heeft ze nooit meer iets van gehoord.

Haha, wie voelt zich geroepen om dat lijstje nu eens te maken?

Ik eerst koffie....

Aspoes, heb je geen leuk koffieplaatje?
mmmmm, koffie!!!!

OOML = Out Of My League Mozz, ik houd het ook niet allemaal bij hoor, die afkortingen.. het zijn er veel!!
quote:Xenia66 schreef op 11 oktober 2008 @ 11:19:

Ben ook zeer benieuwd naar BE's avontuur. Denk niet dat ze is blijven slapen hoor, daar is BE het type niet voor. Of hij moet door onze verhalen hier een en ander hebben bijgesteld natuurlijk..

Zeg dat maar niet te hard!!
Mmm, lekker bakkie!

Wat een ge-sms Xenia! Vind het echt leuk klinken dat zzp niet zit te drammen om een date, maar wel virtueel met je wil afspreken. En je ziet wel toch... lekker vandaag de dingen doen zoals ze gaan :-)

(inmiddels staan hier de ramen open, draait er een was en heb ik al mijn rondslingerende tassen en schoenen (zijn er nogal wat) opgeruimd. Nu verder met droge was opvouwen)
Goedemiddag!

Lekker zonnetje !!

Heb al lekkere terrasssessie (koffie, ontbijt) met vriendin achter de rug en ga nu verder loungen op eigen dakterras. Nuttige zaken komen wel als het regent

ik damesfietsen checken? haha, nee heb toen gebeld om damesnaam op voicemail te checken
Ik weet ook niet meer wie/wat OOML is....

Vleer is het lijstje aan het maken toch?

Xenia, het blijft spannend dus !! Ben je nu niet heel benieuwd hoe de date zal zijn? Duurt het nog lang denk je?
Goed lezen Aspoes! Ik dacht dat jullie alleen de afkorting niet meer wisten ;)

OOML (out of my league dus) is een hele hele hele mooie (*kuch*)(jonge)man die ik al lang ken van gezicht - en hij mij ook. Sinds een paar weken zijn we 'on speaking terms' en sinds afgelopen weekend dus ook telefoonnummers uitgewisseld en best wat contact, waar onder na het dansen nog in een kroeg belanden en op zondagmiddag brak koffie drinken. Ook veel sms/internetgedoe. Aspoes is wel erg onder de indruk van deze jongeman, maar heeft nog altijd geen idee of het nou alleen vriendschappelijk is of dat er misschien van zijn kant ook meer interesse is.

En nu ga ik boodschappen doen en brownies bakken!! Wie wil?!
Hai Miranda, lekker joh een dakterras! ik heb een klein tuintje, ook heel erg lekker, ramen open in kamer, super!

Ik ga m vanavond voorsteleln om weekend van 25e af te spreken. Volgend weekend zit ik helemaal vol nl. en doordeweek is hij in Amsterdam, dus dan wordt het ook niets.

heb zojuist ff met vriendinnetje gebeld, die weer eens heel enthousiast was over mn date-mannenavonturen. Zo kan het dan ook denk ik. Zij zegt ook altijd dat ik het beste uit t leven wil halen en dat ik niet makkelijk opgeef, dat geldt eigenlijk voor alles in mn leven hoor. Ga t toch maar eens bij beste vriend aankaarten, zit me toch niet lekker dat ik steeds in verdediging moet als er een man op mn pad komt. Zie m vanavond waarschijnlijk nog wel

Ga zo naar mn dorp, zonet broer ff gebeld. Vond het raar dat ik vroeg of ik ff langs kon wippen. Je bent toch altijd welkom hier, zegt ie dan. Zin in, mn kindertjes weer ff knuffen en zo.

Heb je al een film uitgezocht, Miranda?

Ik ga douchen en aankleden!

daaaaag meisjes, geniet van het mooie weer!
Xen, misschien wel goed als je het gaat aankaarten.

Ik heb tegen die ene vriendin ook weleens gezegd dat ik het niet leuk vind als ze termen gebruikt als "ik zou het zo leuk voor je vinden.."blablabla, dan vind ik haar zo'n getrouwde muts (dat heb ik dan weer niet gezegd...

nee film nog niet uitgezocht, ik was gister nog in de "doe ik er wel goed aan" modus, maar....moet idd maar m'n best doen hem niet meer naar huis te sleuren. Het is wel jammer, je zou moeten kunnen zeggen "kan mij het schelen, je leeft maar 1 keer"

Ok, Aspoes, ben ik weer op de hoogte. Spannend !
"kan mij het schelen, je leeft maar 1 keer"

Zo zou je het ook kunnen bekijken. Gewoon je hol insleuren en van genieten. Maar ja, als je daarna juist weer meer pijn/onzekerheid/verdriet/spijt hebt... is ook weer jammer.

Beetje afwegen he, is zo'n avond+ 't risico waard dat je er daarna weer dieper met je gevoel in zit?
Hi Mozz, daar ben ik niet zo bang voor, want dat gebeurde vorige week ook niet. Ben er een beetje aan gewend denk ik.

Naja, we zien wel hoe m'n vlag erbij hangt op die dag......
boeoeoe, zon is weg.....
Was ik ff vergeten Miran, dat dat vorige week zo ging. Ach, je ziet wel toch...

Hier schijnt nog zonnetje naar binnen :-)

Pff, zit ik op paiq heel onschuldig te kletsen met speeddate, maak ik er een match van, begint 'ie ineens over of ik vanavond naar zijn huis wil komen voor een sexdate... Moet daar nog een beetje aan wennen hoor....! Dat sommigen ineens met dat soort voorstellen komen! Pfff...
Vleer heeft RM op webcam gezien en is verliefd
zon schijnt hier nog .. tot heel lang i hope

Damn wat is RM een lekker ding zeg.. en hij vind mij ook mooi leuk en lief enzoww... Dinsdag gaan we elkaar zien.. hij wilde vandaag al langskomen maar vind mezelf er niet up to date uitzien met die wallen..
Ooow, Vleer! Wat leuk!!!!!!!!!!
Vleer vind dit heel bizar, we sturen elkaar op dezelfde momenten bijna dezelfde smsjes.. Willen elkaar bellen en zien dat we dan in gesprek zijn omdat we elkaar bellen op t zelfde moment.

Hij zegt aldoor dit is voorbestemd , ik weet het zeker.
Spannend Vleer !

Alhoewel ik m'n nuchtere koppie er nog ff bij zou houden.

Eerst zien, dan geloven...
jah Miran .. idd eerst zien dan geloven ! ..
hallo allemaal, ik kijk ook weer even om een hoekie mee
waahaaaaa, mijn RP-er heeft net gebeld, maar ik had geen zin (lees: durfde niet...) op te nemen....ik heb hem pas 1x gesproken op msn en vond het zelf eigenlijk te vroeg om al te bellen, wil eerst iets meer klik voelen........maarja had paar dagen geleden toch maar m'n nr. gegeven toen hij dat vroeg tijdens die chat.

Jeetje moet ik daar nou mee. Ik kijk uit naar de date met TM, terwijl dat waarschijnlijk geen toekomst heeft. En nieuwe RP zit achter mij aan....

Trouwens, zal ik TM vertellen over de nieuwe RP?
LM, om een hoekje?

Nee joh, zwaai die deur op en gooi je haar los

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven