Napraattopic deel 46
dinsdag 8 december 2015 om 09:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 12 december 2015 om 18:36
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 12 december 2015 @ 17:04:
Heeft iemand een tip voor iets leuks om vanavond te kijken (ik stream alles)? Iets leuks, niet te zwaar, een leuke romantische comedie a la four weddings and a funeral of love actually?Ik ben hooked aan Nashville op dit moment.
Heeft iemand een tip voor iets leuks om vanavond te kijken (ik stream alles)? Iets leuks, niet te zwaar, een leuke romantische comedie a la four weddings and a funeral of love actually?Ik ben hooked aan Nashville op dit moment.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 12 december 2015 om 18:41
zaterdag 12 december 2015 om 19:55
zaterdag 12 december 2015 om 20:24
zaterdag 12 december 2015 om 20:29
Ik heb zo'n lekkere salade gemaakt. Courgetteslierten, haricots verts, tomaat, puntpaprika, zwarte olijven, verse basilicum, gegrilde kip. Simpele dressing van mosterd en water, peper, zout, wat fijngesneden jalapeño's. En ik kijk naar Hans Teeuwen die het heeft over aarswormen die stront vreten
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 12 december 2015 om 20:38
quote:hatsetats schreef op 12 december 2015 @ 20:29:
Ik heb zo'n lekkere salade gemaakt. Courgetteslierten, haricots verts, tomaat, puntpaprika, zwarte olijven, verse basilicum, gegrilde kip. Simpele dressing van mosterd en water, peper, zout, wat fijngesneden jalapeño's. En ik kijk naar Hans Teeuwen die het heeft over aarswormen die stront vreten Ik hou van Hans
Ik heb zo'n lekkere salade gemaakt. Courgetteslierten, haricots verts, tomaat, puntpaprika, zwarte olijven, verse basilicum, gegrilde kip. Simpele dressing van mosterd en water, peper, zout, wat fijngesneden jalapeño's. En ik kijk naar Hans Teeuwen die het heeft over aarswormen die stront vreten Ik hou van Hans
zaterdag 12 december 2015 om 20:42
quote:Eleonora-1 schreef op 12 december 2015 @ 16:23:
[...]
Nee, ze is na mij de grens over gegaan.
Te lang helpen proefliggen op de matrasafdeling van Ikea Groningen heeft haar richtingsgevoel genekt.
Dramatisch was het. We krijgen nog een claim van Ikea aan ons broek, want die meubels van tegenwoordig zijn niet meer bestand tegen een beetje zwaarlijvigheid, laat staan dubbele zwaarlijvigheid.
Maar goed, 't was het waard wat mij betreft.
[...]
Nee, ze is na mij de grens over gegaan.
Te lang helpen proefliggen op de matrasafdeling van Ikea Groningen heeft haar richtingsgevoel genekt.
Dramatisch was het. We krijgen nog een claim van Ikea aan ons broek, want die meubels van tegenwoordig zijn niet meer bestand tegen een beetje zwaarlijvigheid, laat staan dubbele zwaarlijvigheid.
Maar goed, 't was het waard wat mij betreft.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 12 december 2015 om 20:53
quote:Eleonora-1 schreef op 12 december 2015 @ 20:52:
Ik heb dan ook van de aankoop afgezien.
Je begrijpt.
Ja, uiteraard.
Vroeger had Ikea van die plaatjes waarop je een olifant op hun stoelen zag zitten, om aan te geven hoe stevig die stoelen waren. Maar tegenwoordig staat er op het kaartje dat die stoelen geen olifant kunnen houden.
Ik heb dan ook van de aankoop afgezien.
Je begrijpt.
Ja, uiteraard.
Vroeger had Ikea van die plaatjes waarop je een olifant op hun stoelen zag zitten, om aan te geven hoe stevig die stoelen waren. Maar tegenwoordig staat er op het kaartje dat die stoelen geen olifant kunnen houden.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
zaterdag 12 december 2015 om 21:31