Napraattopic deel 46
dinsdag 8 december 2015 om 09:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 12 december 2015 om 22:01
zaterdag 12 december 2015 om 22:02
quote:BellatrixVanDetta schreef op 12 december 2015 @ 22:01:
[...]
Ja dat zou je zo onderhand wel denken.
Drama leidt nu toch wel naar een hoogtepunt.
Ik verwacht binnenkort wel een rijmpje.
Oh zo!
[...]
Ja dat zou je zo onderhand wel denken.
Drama leidt nu toch wel naar een hoogtepunt.
Ik verwacht binnenkort wel een rijmpje.
Oh zo!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 12 december 2015 om 22:20
Toen ik de dekens van me afwierp en "kiekeboe! Ik ben er ook hoor!" riep in de IKEA-Groningen kwam er een chagrijnige beveiliger op me af.
Nu heb ik ook een forumtrauma.
En een verstoort ritme.
En een verstoort ritme.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 12 december 2015 om 22:33
quote:feow schreef op 12 december 2015 @ 22:20:
Toen ik de dekens van me afwierp en "kiekeboe! Ik ben er ook hoor!" riep in de IKEA-Groningen kwam er een chagrijnige beveiliger op me af.
En een verstoort ritme.
Dat heeft Pa ook ooit geflikt!
Ze konden er niet mee lachen.
En een verstoort ritme.
Dat heeft Pa ook ooit geflikt!
Ze konden er niet mee lachen.
Huts!
zaterdag 12 december 2015 om 22:53
quote:Sid-returns schreef op 12 december 2015 @ 22:35:
Oh, jullie waren hier ook al zover?
Ze heeft in al die maanden nooit ook maar ergens anders op gereageerd, zelfs de naam is een cliche en alle clichés over zwangerschap en relaties worden aangesleept.
Bullshit als je het mij vraagt.Je hoeft toch niet actief te zijn? Ik zie haar alleen maar plaatsen waar ze tegen aan loopt in haar leven verder niets. En als ik zulke reacties zou krijgen dan zou ik ook niet meer reageren. Ze is niet actief op het forum ze komt hier alleen maar om haar ei kwijt te raken prima toch?
Ze heeft in al die maanden nooit ook maar ergens anders op gereageerd, zelfs de naam is een cliche en alle clichés over zwangerschap en relaties worden aangesleept.
Bullshit als je het mij vraagt.Je hoeft toch niet actief te zijn? Ik zie haar alleen maar plaatsen waar ze tegen aan loopt in haar leven verder niets. En als ik zulke reacties zou krijgen dan zou ik ook niet meer reageren. Ze is niet actief op het forum ze komt hier alleen maar om haar ei kwijt te raken prima toch?
zaterdag 12 december 2015 om 23:05
quote:Ttass28 schreef op 12 december 2015 @ 22:53:
[...]
Je hoeft toch niet actief te zijn? Ik zie haar alleen maar plaatsen waar ze tegen aan loopt in haar leven verder niets. En als ik zulke reacties zou krijgen dan zou ik ook niet meer reageren. Ze is niet actief op het forum ze komt hier alleen maar om haar ei kwijt te raken prima toch?Nou ja ze had toch op zijn minst wel even kunnen komen vertellen dat haar prinsesje geboren was, na haar weeëntopic. Maar zelfs dat was haar al te veel. Nee hoor, ik geloof er werkelijk geen hol meer van. Maar ze gaat haar gang maar hoor, mijn hart springt altijd weer op bij een topic van haar.
[...]
Je hoeft toch niet actief te zijn? Ik zie haar alleen maar plaatsen waar ze tegen aan loopt in haar leven verder niets. En als ik zulke reacties zou krijgen dan zou ik ook niet meer reageren. Ze is niet actief op het forum ze komt hier alleen maar om haar ei kwijt te raken prima toch?Nou ja ze had toch op zijn minst wel even kunnen komen vertellen dat haar prinsesje geboren was, na haar weeëntopic. Maar zelfs dat was haar al te veel. Nee hoor, ik geloof er werkelijk geen hol meer van. Maar ze gaat haar gang maar hoor, mijn hart springt altijd weer op bij een topic van haar.
zaterdag 12 december 2015 om 23:34
quote:Sid-returns schreef op 12 december 2015 @ 22:35:
Bullshit als je het mij vraagt.Hele dikke troll.
Bullshit als je het mij vraagt.Hele dikke troll.
zondag 13 december 2015 om 01:53