Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Yay, ik kan weer forummen!
Gefeliciteerd struik!!!!

Daar neem ik ff een bekse koffie op! (Waarom kon je tijdelijk niet forummen? Heb ik ff gemist)
Ik had een waarschuwing/ban omdat ik lastig was.
Terecht... Jij bent ook met afstand de lastigste en vervelendste forumster he....
Hoi
quote:Corona67 schreef op 13 december 2015 @ 07:31:

Terecht... Jij bent ook met afstand de lastigste en vervelendste forumster he.... Niet echt, maar die dag wel
Hoi Yette,
Mogguh Yette.

Hoe is daar verder? (Bij beiden dan.. Yette en Struik)
quote:pomona-struik schreef op 13 december 2015 @ 07:35:

[...]

Niet echt, maar die dag wel En moet kunnen he. Ff een dag lekker van je afzeiken. Ban op de koop toe nemen.
Hier gaat het prima, had alleen wel uit willen slapen want het is erg laat geworden.

Mislukt. Dus vandaag ben ik een zombie.
Hoe was je ban, Struik? Afkickverschijnselen, plafond gezogen en ramen gelapt?
Plaats een camera Yet..

Eerste nederlandse zombiefilm ..:)
quote:yette schreef op 13 december 2015 @ 07:46:

Hoe was je ban, Struik? Afkickverschijnselen, plafond gezogen en ramen gelapt?Nope, ik loop als een gehandicapte ezel momenteel dus ik heb alle afleveringen van once upon a time gekeken.
16 jaar, vriend met kinderen en een overleden vrouw? Waar gaat het toch heen met de wereld?
Ik was het net aan het lezen... wat een vaag verhaal weer...
Je zou even kunnen loepen? Dan sta je helemaal versteld!
Op 13th street nu Monk. Best grappig..
Is zij echt 16???

Dat lees ik niet terug.. (maar dat kan aan mij liggen)

Wel dat ze een salaris van een 16 jarige krijgt. (Wat ik wel snap als ik haar lees )
Welk topic is dat?
Ze had als te betalen rekeningen OV en abbo voor telefoon. Haar ouders hebben geld zat maar geven haar niks.

Zal ook wel de reden zijn waarom ze niet aan vriends familie voorgesteld kan worden denk ik
Goedemorgen.

Weet je wat ik zo naar vind? Van die mensen die forumsters die gescheiden/weduwe/uit elkaar zijn, bijna uitmaken voor ontaarde moeder als die moeder het in haar hoofd haalt ooit weer een nieuwe relatie te beginnen. Want oh oh, die arme kinderen, die mogen nooit meer geconfronteerd worden met een nieuwe partner, de arme bloedjes. En ze mogen al helemaal niets anders zien van hun moeder dan dat die haar eigen gevoelens, behoeftes en wensen voor 100% opzij zet voor haar kinderen.

Tuurlijk, je moet nadenken over wanneer en hoe en hoe snel je een nieuwe liefde voorstelt aan je kinderen. Maar moeders zijn geen slechte moeders als ze ooit weer een relatie beginnen.
quote:yette schreef op 13 december 2015 @ 08:04:

Welk topic is dat?En dit.
suikerbolletje in "vriend zegt date af"
quote:pomona-struik schreef op 13 december 2015 @ 08:05:

Ze had als te betalen rekeningen OV en abbo voor telefoon. Haar ouders hebben geld zat maar geven haar niks.

Zal ook wel de reden zijn waarom ze niet aan vriends familie voorgesteld kan worden denk ik

Pom, had jij nou een ban voor dat topic van dilaila?

Dan mag zij wel een permaban krijgen, tokkie dat ze is.
Goedemorgen Wol.

En +1...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven