Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:ana_isabel schreef op 13 december 2015 @ 08:43:

[...]

Nooooit geweten...https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Kortste_dag

Herstel.. 22 dec.. soms 23..
quote:Corona67 schreef op 13 december 2015 @ 08:42:

[...]

En ik weet wat dat is. Maar ik praat niet meer met/over Solo.

Heb gisteren 3 en een half uur in de ballenbak zitten (liggen) wachten op haar.

Ik denk zij ook allang niet meer met jou, anders was ze wel op komen dagen...

Tja, just dance spelen op JB was weer niet goed genoeg voor je he...
quote:Solomio schreef op 13 december 2015 @ 08:43:

[...]

Een daglichtlamp, om de winterdepressie een beetje op afstand te houden.Wat rot als je daar last van hebt. Werkt het voor je? Wordt hij dan langzaamaan " feller"?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 13 december 2015 @ 08:32:

[...]

Na ja, dat is een groot leeftijdsverschil, maar zoals zij het beschrijft klinkt het alsof hij wel serieus is en zijn vooral een bakvis. Hij wil graag dat zij de familie ontmoet.

Ik geloof er geen zak van.

'Kijk eens, opa die op sterven-na-dood is, oma, lieve kinderen ... dit is nou de puber die ik al date sinds haar 13e!'
quote:Corona67 schreef op 13 december 2015 @ 08:45:

[...]

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Kortste_dag

Herstel.. 22 dec.. soms 23.. Ach, je zat in de buurt
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 13 december 2015 @ 08:44:

[...]

Heb jij zo'n lamp? Ik zit erover te denken om er een te kopen, maar weet niet of het echt werkt.Ik heb em al jaren en jaren en ja, het werkt. Maar het is niet zo dat ik helemaal geen klachten meer heb, ze zijn alleen minder heftig en ze duren minder lang.
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:ana_isabel schreef op 13 december 2015 @ 08:45:

[...]

Ik denk zij ook allang niet meer met jou, anders was ze wel op komen dagen...

Tja, just dance spelen op JB was weer niet goed genoeg voor je he...

Ik probeerde zo te dansen in de ballenbak zoals in de clip van het liedje Sorry..

Mogelijk zag Solo dat terwijl ze kwam aanlopen
quote:Solomio schreef op 13 december 2015 @ 08:47:

[...]

Ik heb em al jaren en jaren en ja, het werkt. Maar het is niet zo dat ik helemaal geen klachten meer heb, ze zijn alleen minder heftig en ze duren minder lang.Is het dan van belang bij het opstaan? Dat je daardoor de dag beter aankan?
quote:yette schreef op 13 december 2015 @ 08:46:

[...]

'Kijk eens, opa die op sterven-na-dood is, oma, lieve kinderen ... dit is nou de puber die ik al date sinds haar 13e!'Ik ben ook erg sceptiesj bij zulke topics. Ik geloof er te weinig. Lullig voor die echt waar zijn maar ja
quote:Solomio schreef op 13 december 2015 @ 08:47:

[...]

Ik heb em al jaren en jaren en ja, het werkt. Maar het is niet zo dat ik helemaal geen klachten meer heb, ze zijn alleen minder heftig en ze duren minder lang.Dat zou ik al een groot voordeel vinden, minder last van de donkere dagen voor kerst.
quote:Corona67 schreef op 13 december 2015 @ 08:48:

[...]

Ik probeerde zo te dansen in de ballenbak zoals in de clip van het liedje Sorry..

Mogelijk zag Solo dat terwijl ze kwam aanlopen zucht...ik had nog zo gezegd: " stap eerst die ballenbak uit , voordat je je moves laat zien... heb je overigens nadien wel je handen gewassen? Ivm bacterien enzo..
quote:yette schreef op 13 december 2015 @ 08:46:

[...]

'Kijk eens, opa die op sterven-na-dood is, oma, lieve kinderen ... dit is nou de puber die ik al date sinds haar 13e!'Oja, daar had ik niet bij stilgestaan! Dat is inderdaad wel erg ongeloofwaardig.
quote:ana_isabel schreef op 13 december 2015 @ 08:50:

[...]

Is het dan van belang bij het opstaan? Dat je daardoor de dag beter aankan?

Ik heb ook nog een daglichtwekker, die wordt langzaam feller en dan is het in de slaapkamer al licht als je wakker wordt. dat is althans de theorie. Eén van de meest irritante kenmerken van mijn winterdepressie is dat ik achterlijk vroeg wakker word, ver voordat de wekker ook maar enigszins iets zou gaan doen.

Deze daglichtlamp (van het plaatje) staat nu naast mijn computer te branden, zodat het hier heel erg licht is en ik er af en toe even in kan kijken. Zodat mijn lijf en mijn geest denken dat het al midden op een zonnige dag is.
quote:ana_isabel schreef op 13 december 2015 @ 08:52:

[...]

zucht...ik had nog zo gezegd: " stap eerst die ballenbak uit , voordat je je moves laat zien... heb je overigens nadien wel je handen gewassen? Ivm bacterien enzo..Ik draag altijd wegwerphandschoentjes in de BB
quote:Corona67 schreef op 13 december 2015 @ 08:48:

[...]

Mogelijk zag Solo dat terwijl ze kwam aanlopenOw, was jij dat.......................
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 13 december 2015 @ 08:52:

[...]

Dat zou ik al een groot voordeel vinden, minder last van de donkere dagen voor kerst.

Welke donkere dagen?

Kijk, zo goed werkt het dus.
quote:Solomio schreef op 13 december 2015 @ 08:56:

[...]

Welke donkere dagen?

quote:Solomio schreef op 13 december 2015 @ 08:56:

[...]

Welke donkere dagen?

quote:Solomio schreef op 13 december 2015 @ 08:55:

[...]

Ow, was jij dat....................... Ik weet. Door die ballen is het nou eenmaal lastig je evenwicht te bewaren.. Maar jij bleef zo lang weg. Moest wat he. Ik verveelde me
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 13 december 2015 @ 08:57:

[...]

Naäpurd
quote:Solomio schreef op 13 december 2015 @ 08:53:

[...]

Ik heb ook nog een daglichtwekker, die wordt langzaam feller en dan is het in de slaapkamer al licht als je wakker wordt. dat is althans de theorie. Eén van de meest irritante kenmerken van mijn winterdepressie is dat ik achterlijk vroeg wakker word, ver voordat de wekker ook maar enigszins iets zou gaan doen.

Deze daglichtlamp (van het plaatje) staat nu naast mijn computer te branden, zodat het hier heel erg licht is en ik er af en toe even in kan kijken. Zodat mijn lijf en mijn geest denken dat het al midden op een zonnige dag is.Ja, dat zat ik mij nog te bedenken...je zult hem wel mee moeten nemen, je huis door. Anders lijkt mij het effect minimaal.. hoe doe je dat als je vroeg de deur uit moet?
quote:Grzeczny schreef op 13 december 2015 @ 01:53:

[...]

Welja, op zeshonderd kilo maakt een pond niet uit.Niet alles gaat over jou.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 13 december 2015 @ 08:57:

[...]

Je mag mijn lamp wel lenen. Van de zomer.
quote:Corona67 schreef op 13 december 2015 @ 08:55:

[...]

Ik draag altijd wegwerphandschoentjes in de BB

Weet niet wat enger is... JB imiteren in de ikea ballenbak of tijdens je act of speelactiviteit, handschoentjes dragen...

Werden er kinderen plotseling ruw door hun ouders uit de ballebak getrokken, terwijl jij erin stapte?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 13 december 2015 @ 08:08:

Goedemorgen.

Weet je wat ik zo naar vind? Van die mensen die forumsters die gescheiden/weduwe/uit elkaar zijn, bijna uitmaken voor ontaarde moeder als die moeder het in haar hoofd haalt ooit weer een nieuwe relatie te beginnen. Want oh oh, die arme kinderen, die mogen nooit meer geconfronteerd worden met een nieuwe partner, de arme bloedjes. En ze mogen al helemaal niets anders zien van hun moeder dan dat die haar eigen gevoelens, behoeftes en wensen voor 100% opzij zet voor haar kinderen.

Tuurlijk, je moet nadenken over wanneer en hoe en hoe snel je een nieuwe liefde voorstelt aan je kinderen. Maar moeders zijn geen slechte moeders als ze ooit weer een relatie beginnen.+1000 Je doet je kinderen te kort als je aan een nieuwe partner begint.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven