Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
En de toon? Lees eerst een met de allervriendelijkste toon een post en daarna op een pinnige wijze dezelfde post. Je zal verbaasd staan over het verschil in beleving. Jij maakt zelf de leestoon want dat doe ik namelijk ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 13 december 2015 @ 16:50:

[...]

Verzorgingsset voor lichaam en gezicht?

Wij hebben wel eens voor mijn moeder 12 bonnen van de bloemist gekocht, die allemaal ingepakt en in zo'n klein kerstboompje gehangen. Mooi versierd en alles. Kon ze het hele volgende jaar een elke maand een mooie bos bloemen halen.

Voor mijn moeder vind ik het altijd lastig, ze heeft alles al en vind ook niet zo snel iets leuk.

Klinkt als de mijne

Vogelvoederpakket vind ik een leuke wel trouwens.
quote:SuzanneSuus schreef op 13 december 2015 @ 16:51:

[...]

Tweede vraag: ja en bjjna klaar zelfs, mijn tegenvraag komt zo

Eerste: budget? Huishoudelijk, persoonlijke hygiene, koken, kleding, sieraden, boeken, handwerken?

Ik heb voor de nwe keuken oa nieuwe theedoeken en keukenhanddoeken gevraagd, voor de kleur èn omdat de oude op zijn bijv. Geen idee hoe oud je moeder is maar vervangen van spullen kan best prettig zijn.Dat soort dingen koopt ze altijd zelf. Sinds ze alleen is heeft ze een ontzettend gat in haar hand en krijg ik de kans niet eens
quote:Star schreef op 13 december 2015 @ 16:55:

[...]

Klinkt als de mijne

Vogelvoederpakket vind ik een leuke wel trouwens.Vogels in de tuin is leuk, ze laten als dank ook wel vaak iets achter, moet je van houden, op de ramen.
quote:Enn schreef op 13 december 2015 @ 16:54:

En de toon? Lees eerst een met de allervriendelijkste toon een post en daarna op een pinnige wijze dezelfde post. Je zal verbaasd staan over het verschil in beleving. Jij maakt zelf de leestoon want dat doe ik namelijk ook.Prima maar wat ik bedoel is dat de meeste waar ik niet lekker lig op feite van meeloop gedrag tonen wat je net hebt gelezen daar werd dat ik het nooit goed kan doen. Ik ben nooit tegen iemand enkel dat ik mezelf in de weg loop meer niet. Dat is wat ik met de post bedoel. Sorry dat je het zo leest mijn escuses. Ik zal het voortaan handiger formuleren.
quote:fietsie schreef op 13 december 2015 @ 16:58:

[...]

Vogels in de tuin is leuk, ze laten als dank ook wel vaak iets achter, moet je van houden, op de ramen.en ik zeik weer bijna in mijn broek
Oh NP! Nogmaals ik ben niet zo snel van denken dat iemand niet ok is. Maar misschien als je jezelf in de weg loopt kan je rekening houden met dat dit op anderen dus niet prettig overkomt? Je wilt niet weten hoe vaak ik besluit om niet op verzenden te drukken hè? Niet alles wat ik denk hoeft te worden benoemd/gezegd. Geloof me! Zeg maar...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Ttass28 schreef op 13 december 2015 @ 16:58:

[...]

Prima maar wat ik bedoel is dat de meeste waar ik niet lekker lig op feite van meeloop gedrag tonen wat je net hebt gelezen daar werd dat ik het nooit goed kan doen. Ik ben nooit tegen iemand enkel dat ik mezelf in de weg loop meer niet. Dat is wat ik met de post bedoel. Sorry dat je het zo leest mijn escuses. Ik zal het voortaan handiger formuleren.Tas wie bedoel je nou? Je vat het wel allemaal heel negatief op vandaag. Gaat het goed? Lukt je soep?

[...]

Prima maar wat ik bedoel is dat de meeste waar ik niet lekker lig op feite van meeloop gedrag tonen wat je net hebt gelezen daar werd dat ik het nooit goed kan doen. Ik ben nooit tegen iemand enkel dat ik mezelf in de weg loop meer niet. Dat is wat ik met de post bedoel. Sorry dat je het zo leest mijn escuses. Ik zal het voortaan handiger formuleren.ik vind je soms irritant maar meestal vind ik je lief
Deze vind ik wel lollig

[...]

Prima maar wat ik bedoel is dat de meeste waar ik niet lekker lig op feite van meeloop gedrag tonen wat je net hebt gelezen daar werd dat ik het nooit goed kan doen. Ik ben nooit tegen iemand enkel dat ik mezelf in de weg loop meer niet. Dat is wat ik met de post bedoel. Sorry dat je het zo leest mijn escuses. Ik zal het voortaan handiger formuleren.was je al buiten geweest vandaag? Al iets anders gedaan dan hier mee zitten lezen?
quote:Star schreef op 13 december 2015 @ 17:02:

Deze vind ik wel lollig

[afbeelding]
ze ging toch saotosoep maken?
Mooie mannen met turnen op sporza live
quote:fietsie schreef op 13 december 2015 @ 16:47:

[...]

Klopt! Je hoopt ze voor die tijd genoeg mee te hebben gegeven zodat ze in zulke dingen zelf goede keuzes kunnen maken. Maar je weet het nooit.

Zoiets dus. Veel praten, vrienden thuis laten komen helpt ook etc.

Ik merk bij de 2 pubers dat de peergroup ook heel positief kan werken,

Natuurlijk ook negatief, dûh, maar ook positief sturend.
Je bent zelf een theepot
quote:Enn schreef op 13 december 2015 @ 17:01:

Oh NP! Nogmaals ik ben niet zo snel van denken dat je niet ok bent. Maar misschien als je jezelf in de weg loopt kan je rekening houden met dat dit op anderen dus niet prettig overkomt? Je wilt niet weten hoe vaak ik besluit om niet op verzenden te drukken hè? Niet alles wat ik denk hoeft te worden benoemd/gezegd. Geloof me! Zeg maar... Daar ben je beter in dan ikzelf
Soep is klaar de eieren koken rijst staat aan
quote:SuzanneSuus schreef op 13 december 2015 @ 17:06:

[...]

Zoiets dus. Veel praten, vrienden thuis laten komen helpt ook etc.

Ik merk bij de 2 pubers dat de peergroup ook heel positief kan werken,

Natuurlijk ook negatief, dûh, maar ook positief sturend.Tja, leuk die peergroup, zoon van 15 zat aan het bier Hij heeft vooral oudere vrienden via sport.
quote:Enn schreef op 13 december 2015 @ 17:01:

Oh NP! Nogmaals ik ben niet zo snel van denken dat iemand niet ok is. Maar misschien als je jezelf in de weg loopt kan je rekening houden met dat dit op anderen dus niet prettig overkomt? Je wilt niet weten hoe vaak ik besluit om niet op verzenden te drukken hè? Niet alles wat ik denk hoeft te worden benoemd/gezegd. Geloof me! Zeg maar... Jij ook al?
quote:Star schreef op 13 december 2015 @ 16:57:

[...]

Dat soort dingen koopt ze altijd zelf. Sinds ze alleen is heeft ze een ontzettend gat in haar hand en krijg ik de kans niet eens

Oh erg hè? Het zou verboden moeten worden.

Ze is aktief begrijp ik? Wat is het budget?
Je bent zelf een theepot
quote:Ttass28 schreef op 13 december 2015 @ 17:07:

Soep is klaar de eieren koken rijst staat aan

waarom moet je dat nou zeggen? Ik heb ook zin in iets lekkers, lekker soepje bijv met rijst.

Ik ga een paar roti's opwarmen maar, ook al heb ik geen kip, aardappelen of kouseband.
Doe er dan gelijk een vogelhuisje bij Star! Of zo'n ding voor pindakaas.

Vuurkorf

Pizzabakding

Mooi plaid voor de bank

Kussentjes

Bijzondere kerstballen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Ttass28 schreef op 13 december 2015 @ 17:06:

[...]

Daar ben je beter in dan ikzelf Je doet het al veel beter Ttass!
quote:Nicotientje schreef op 13 december 2015 @ 17:11:

[...]n

Je doet het al veel beter Ttass!Dankje
quote:Ttass28 schreef op 13 december 2015 @ 17:13:

[...]

Dankje Word je daar nou echt blij van? Ik zou ernstig het idee krijgen dat ze me als een verstandelijk beperkte zien die beloond moet worden voor goed gedrag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven