Napraattopic deel 46
dinsdag 8 december 2015 om 09:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 13 december 2015 om 17:33
zondag 13 december 2015 om 17:33
quote:Star schreef op 13 december 2015 @ 17:30:
[...]
Ik vroeg alleen aan Tas wat ze met haar opmerking in een ander topic bedoelde en of ze het niet allemaal teveel vanuit haar eigen slechte start hier bekeek. Niks slechts aan.Ja klopt. Beetje jammer van de andere reacties. Tot An bepalen wat een ander schrijft aan toe.
[...]
Ik vroeg alleen aan Tas wat ze met haar opmerking in een ander topic bedoelde en of ze het niet allemaal teveel vanuit haar eigen slechte start hier bekeek. Niks slechts aan.Ja klopt. Beetje jammer van de andere reacties. Tot An bepalen wat een ander schrijft aan toe.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 13 december 2015 om 17:34
quote:Ttass28 schreef op 13 december 2015 @ 17:30:
Goh geruzie nog wel maar goed daarom mag ik geen kritiek uiten en moet ik op mijn handen zitten en lief zijn en als iemand mij een compliment geeft ben ik verstandelijk beperkt?
Ik vindt het fijn dat mensen mij oprechte complimenten geven of voor mij opkomen daar hoef je niet verstandelijk beperkt voor te zijnNee dat schreef ze niet. Ze schreef dat dat complimentje op haar overkwam als een complimentje dat je een verstandelijk gehandicapte zou geven. Het complimentje was dus de gebeten hond, niet jij.
Goh geruzie nog wel maar goed daarom mag ik geen kritiek uiten en moet ik op mijn handen zitten en lief zijn en als iemand mij een compliment geeft ben ik verstandelijk beperkt?
Ik vindt het fijn dat mensen mij oprechte complimenten geven of voor mij opkomen daar hoef je niet verstandelijk beperkt voor te zijnNee dat schreef ze niet. Ze schreef dat dat complimentje op haar overkwam als een complimentje dat je een verstandelijk gehandicapte zou geven. Het complimentje was dus de gebeten hond, niet jij.
quote:Star schreef op 13 december 2015 @ 17:16:
[...]
Poeh, niet meer dan 100,-. Niet echt actief als in sportief hoor, meer actief omdat ze anders gek wordt thuis.
Ze houdt wel van reizen.
Is ze creatief?
Ik zag, nav een topic op vief, een cursus glas-in-lood voor ¤110. ( een andere eendaagse cursus ?)
Abo op tijdschrift?
[...]
Poeh, niet meer dan 100,-. Niet echt actief als in sportief hoor, meer actief omdat ze anders gek wordt thuis.
Ze houdt wel van reizen.
Is ze creatief?
Ik zag, nav een topic op vief, een cursus glas-in-lood voor ¤110. ( een andere eendaagse cursus ?)
Abo op tijdschrift?
Je bent zelf een theepot
zondag 13 december 2015 om 17:36
zondag 13 december 2015 om 17:40
zondag 13 december 2015 om 17:41
zondag 13 december 2015 om 17:46
zondag 13 december 2015 om 17:49
quote:yette schreef op 13 december 2015 @ 17:46:
Ik ga het ook gewoon lekker over eten hebben
Ik schuif zo een risottotaart met uitgebakken ontbijtspek en prei de oven in.
Nu 'alleen' nog een paprika roosteren voor in de boontjessalade met feta, een zoet tomaten-knoflooksausje maken en vegballetjes bakken.Dat klinkt echt geweldig!
Ik ga het ook gewoon lekker over eten hebben
Ik schuif zo een risottotaart met uitgebakken ontbijtspek en prei de oven in.
Nu 'alleen' nog een paprika roosteren voor in de boontjessalade met feta, een zoet tomaten-knoflooksausje maken en vegballetjes bakken.Dat klinkt echt geweldig!