Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat kan die kleine Floyd snurken zeg. Lig ik wakker en hij snurkt voor 2. Dat er zo'n geluid uit dat kleine lijfje kan komen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Meuh.. maandag...

Zit aan mn ontbijtje hele ondeugende dingen te bedenken a la collega bezemkast intrekken e d. ..

Ik ben een slecht mens.. gauw wat koffie erin gooien..

Haha Mv...hier ook 1 die af en toe een beetje snurkt. Niet zo hard als mijn overleden kater. Zo die maakte herrie... niet normaal...
quote:Zelatrice schreef op 14 december 2015 @ 07:16:

Meuh.. maandag...

Zit aan mn ontbijtje hele ondeugende dingen te bedenken a la collega bezemkast intrekken e d. ..

Ik ben een slecht mens.. gauw wat koffie erin gooien..

Haha Mv...hier ook 1 die af en toe een beetje snurkt. Niet zo hard als mijn overleden kater. Zo die maakte herrie... niet normaal...

Haha ZelA!

Mocht je het irl uit gaan voeren horen we het hier graag als eerste.

@mv; kruik is indd tegen de kou. Baby's kunnen hun eigen lichaamstemperatuur nog niet goed zelf regelen.

Voel me inderdaad soms net als in een kerstreclame. Zeker als ik beneden zit te voeden, vriendlief op de piano speelt en de lampjes in de kerstboom branden. Hoe zoet!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Oh wat is dit een grappig filmpje; http://www.telegraaf.nl/t ... et_speelgoedtijger__.html
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:ingelke_kepringelke schreef op 14 december 2015 @ 08:53:

[...]

Haha ZelA!

@mv; kruik is indd tegen de kou. Baby's kunnen hun eigen lichaamstemperatuur nog niet goed zelf regelen.

Voel me inderdaad soms net als in een kerstreclame. Zeker als ik beneden zit te voeden, vriendlief op de piano speelt en de lampjes in de kerstboom branden. Hoe zoet! Hebben jullie wel je roomwitte kabeltruien aangetrokken?
quote:Mylene_Valerie schreef op 14 december 2015 @ 08:56:

[...]

Hebben jullie wel je roomwitte kabeltruien aangetrokken?Haha, nee. We zijn aan het wachten op de kersttruien van de Postcodeloterij om aan te trekken (NOT
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

[...]

Haha ZelA!

Mocht je het irl uit gaan voeren horen we het hier graag als eerste. uiteraard, als vanzelfsprekend..

Oww oww oww , we zijn met kantoor vorige week verhuisd naar een moderner en ruimer gebouw.

Net ontdekt dat daar ook een, vrije ruime, kelder is... . Daar word ik nog wat ondeugender van...
Mijn dag is goed begonnen: de Lidl hier verkocht eindelijk lebkuchen.
quote:Zelatrice schreef op 14 december 2015 @ 09:16:

[...]

uiteraard, als vanzelfsprekend..

Oww oww oww , we zijn met kantoor vorige week verhuisd naar een moderner en ruimer gebouw.

Net ontdekt dat daar ook een, vrije ruime, kelder is... . Daar word ik nog wat ondeugender van...Ik hoef geen details te weten hoor
quote:bankje schreef op 14 december 2015 @ 10:24:

Mijn dag is goed begonnen: de Lidl hier verkocht eindelijk lebkuchen.Oh waar een paar maanden geleden over geschreven werd?
quote:ingelke_kepringelke schreef op 14 december 2015 @ 09:02:

[...]

Haha, nee. We zijn aan het wachten op de kersttruien van de Postcodeloterij om aan te trekken
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Mylene_Valerie schreef op 14 december 2015 @ 10:33:

[...]

Ik hoef geen details te weten hoor

Oww zeker wel, tot en met de meest smerige...

Alles of niets, hihihi...

Jaaaa ik wil ook een foute trui..
Spannend, het leuke kerstcadeautje voor mijn moeder is nu onderweg, kreeg net een email erover. Hopelijk is het er niet morgen want dan moet ik de hele dag werken, donderdag ook dus ik duim dat het woensdag komt.

Moet nog even denken wat ik zal doen, ik krijg het mooi ingepakt thuis. Toch even voorzichtig openen of het wel heel is of mooi ingepakt laten?

[...]

Haha ZelA!

Voel me inderdaad soms net als in een kerstreclame. Zeker als ik beneden zit te voeden, vriendlief op de piano speelt en de lampjes in de kerstboom branden. Hoe zoet! Ahhh dat zijn idd heerlijke momenten
quote:Zelatrice schreef op 14 december 2015 @ 09:16:

[...]

uiteraard, als vanzelfsprekend..

Net ontdekt dat daar ook een, vrije ruime, kelder is... . Daar word ik nog wat ondeugender van...Leuk, je loopt langs hem, kijkt hem kort en brutaal aan en zegt heel simpel " 16.00 uur, bezemkast" en loopt in een rechte lijn door zonder antwoordt af te wachten.
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 14-12-2015 18:29
Reden: Typ hier de reden van wijziging..
% gewijzigd
.
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 14-12-2015 18:28
Reden: Typ hier de reden van wijziging..
% gewijzigd
quote:Mylene_Valerie schreef op 14 december 2015 @ 16:23:

Spannend, het leuke kerstcadeautje voor mijn moeder is nu onderweg, kreeg net een email erover. Hopelijk is het er niet morgen want dan moet ik de hele dag werken, donderdag ook dus ik duim dat het woensdag komt.

Moet nog even denken wat ik zal doen, ik krijg het mooi ingepakt thuis. Toch even voorzichtig openen of het wel heel is of mooi ingepakt laten?Ik zou het wel even proberen voorzichtig te openen. Maar het zal vast heel overkomen hoor, het cadeau zal wel in een doosje met peanuts komen . Ik hoop dat je het woensdag binnen krijgt!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:prada schreef op 14 december 2015 @ 18:25:

[...]

Leuk, je loopt langs hem, kijkt hem kort en brutaal aan en zegt heel simpel " 16.00 uur, bezemkast" en loopt in een rechte lijn door zonder antwoordt af te wachten.

Nee dat is bij hem niet zo heel handig.. moet wat diplomatieker, zojuist gedaan na 2 uur twijfelen.

Bed8 me net dat ik chill genoeg ben vooe kwetsbare appjes en heb toch niks te verliezen..
Oehhh spannend. Keep us posted en heel veel succes.
quote:Kia-Ora schreef op 14 december 2015 @ 20:31:

[...]

Ik zou het wel even proberen voorzichtig te openen. Maar het zal vast heel overkomen hoor, het cadeau zal wel in een doosje met peanuts komen . Ik hoop dat je het woensdag binnen krijgt!

Ja daar zullen ze wel vaker mee te maken hebben gehad

Als ik ga schudden en ik hoor het rammelen dan is het nog vroeg genoeg om te openen (is iets van glas).
quote:Mylene_Valerie schreef op 14 december 2015 @ 21:45:

[...]

Ja daar zullen ze wel vaker mee te maken hebben gehad

Als ik ga schudden en ik hoor het rammelen dan is het nog vroeg genoeg om te openen (is iets van glas).Niet te hard schudden hè . Want dan schut je de schroefjes eruit!
quote:Kia-Ora schreef op 14 december 2015 @ 21:56:

[...]

Niet te hard schudden hè . Want dan schut je de schroefjes eruit!Hahahah, nee en ik laat mijn katten er ook niet op zitten, zie het al helemaal voor mij. En dan die koppies van `moi?`
quote:AnneRoos74 schreef op 14 december 2015 @ 21:57:

He heb je al vakantie of nog even niet?
Ik vakantie?? Ik heb voorlopig geen vakantie in zicht.

Je vergist je denk ik.

Ik ben wel aan vakantie toe. Maar dat was je vraag niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven