Napraattopic deel 46
dinsdag 8 december 2015 om 09:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 14 december 2015 om 16:44
Aanvulling: en ik zie een aantal forummers heel erg zuigen. Drie pagina's later toch nog ff reageren, selectief posts eruit pikken of quoten, heel kort door de bocht reageren, alleen maar op jou reageren. Same old, same old.
En dat gedrag, daar schijt ik van. Te schoolplein, te sneu.
Mij maakt het niet of iemand ene keer uit de bocht vliegt, raar reageert, bitchie is, whatever. Maar dat kinderachtige gezuig, gejaag en achterbakse gedoe, blegh.
Mij maakt het niet of iemand ene keer uit de bocht vliegt, raar reageert, bitchie is, whatever. Maar dat kinderachtige gezuig, gejaag en achterbakse gedoe, blegh.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
maandag 14 december 2015 om 16:51
quote:hatsetats schreef op 14 december 2015 @ 16:44:
Aanvulling: en ik zie een aantal forummers heel erg zuigen. Drie pagina's later toch nog ff reageren, selectief posts eruit pikken of quoten, heel kort door de bocht reageren, alleen maar op jou reageren. Same old, same old.
Mij maakt het niet of iemand ene keer uit de bocht vliegt, raar reageert, bitchie is, whatever. Maar dat kinderachtige gezuig, gejaag en achterbakse gedoe, blegh.Vandaag heb ik weer veel van zulke zuigende berichten moeten lezen, tot mijn spijt. Eens met je Hats.
Mij maakt het niet of iemand ene keer uit de bocht vliegt, raar reageert, bitchie is, whatever. Maar dat kinderachtige gezuig, gejaag en achterbakse gedoe, blegh.Vandaag heb ik weer veel van zulke zuigende berichten moeten lezen, tot mijn spijt. Eens met je Hats.
maandag 14 december 2015 om 16:53
quote:thee schreef op 14 december 2015 @ 16:34:
Waarom zou het '10 jaar getrouwd' topic niet waar zijn?
En ik begreep hier op NP dat een zeker iemand daar weer was losgegaan. Maar die zie ik daar niet.Topic is inmiddels verwijderd door de Mods.
Waarom zou het '10 jaar getrouwd' topic niet waar zijn?
En ik begreep hier op NP dat een zeker iemand daar weer was losgegaan. Maar die zie ik daar niet.Topic is inmiddels verwijderd door de Mods.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
maandag 14 december 2015 om 16:55
quote:hatsetats schreef op 14 december 2015 @ 16:44:
Na hoeveel pagina's mag je niet meer reageren op een onderwerp op de napraat?
Hoef ik namelijk niet meer terug te lezen ook.
Hoef ik namelijk niet meer terug te lezen ook.
maandag 14 december 2015 om 16:58
maandag 14 december 2015 om 16:58
quote:Poltergeist2016 schreef op 14 december 2015 @ 16:55:
[...]
Hoef ik namelijk niet meer terug te lezen ook.Het gata me om de context. Nergens op reageren en wel als ene duveltje uit ene doosje op ene post van Tas.
[...]
Hoef ik namelijk niet meer terug te lezen ook.Het gata me om de context. Nergens op reageren en wel als ene duveltje uit ene doosje op ene post van Tas.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
maandag 14 december 2015 om 17:11
maandag 14 december 2015 om 17:19
maandag 14 december 2015 om 17:21
quote:GrimbleGrumble schreef op 14 december 2015 @ 17:19:
Ik moet me soms zo inhouden om niet volkomen balorig op topics met titels als "scheiden of niet" te reageren: gewoon, zonder de OP te lezen binnenvallen met "JA! SCHEIDEN! SCHEIDEN! SCHEIDEN! #TeamScheiden". Of juist: "Nee, natuurlijk niet idioot! Bij hem blijven! #TeamBlijven".Ja dat. Bij topictitels als 'Ben ik nou gek?' kan ik mezelf al bijna helemaal niet bedwingen.
Ik moet me soms zo inhouden om niet volkomen balorig op topics met titels als "scheiden of niet" te reageren: gewoon, zonder de OP te lezen binnenvallen met "JA! SCHEIDEN! SCHEIDEN! SCHEIDEN! #TeamScheiden". Of juist: "Nee, natuurlijk niet idioot! Bij hem blijven! #TeamBlijven".Ja dat. Bij topictitels als 'Ben ik nou gek?' kan ik mezelf al bijna helemaal niet bedwingen.