Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Poltergeist2016 schreef op 14 december 2015 @ 16:40:

[...]

Voor jou met uitjes

[afbeelding]Die is perfect!
Aanvulling: en ik zie een aantal forummers heel erg zuigen. Drie pagina's later toch nog ff reageren, selectief posts eruit pikken of quoten, heel kort door de bocht reageren, alleen maar op jou reageren. Same old, same old.

En dat gedrag, daar schijt ik van. Te schoolplein, te sneu.

Mij maakt het niet of iemand ene keer uit de bocht vliegt, raar reageert, bitchie is, whatever. Maar dat kinderachtige gezuig, gejaag en achterbakse gedoe, blegh.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Hats, chill.

Wat een mooi hip woord gebruik ik op mijn ouwe dag.
quote:Poltergeist2016 schreef op 14 december 2015 @ 16:31:

en ik ga aan de soep omdat ik een noodkroon vanochtend heb gekregen Soep is veel lekkerder! Hier vanavond minestrone (heb mediterrane kliekjes verwerkt)
quote:yette schreef op 14 december 2015 @ 16:48:

[...]

Soep is veel lekkerder! Zoek je ruzie of zo?
quote:hatsetats schreef op 14 december 2015 @ 16:44:

Aanvulling: en ik zie een aantal forummers heel erg zuigen. Drie pagina's later toch nog ff reageren, selectief posts eruit pikken of quoten, heel kort door de bocht reageren, alleen maar op jou reageren. Same old, same old.

Mij maakt het niet of iemand ene keer uit de bocht vliegt, raar reageert, bitchie is, whatever. Maar dat kinderachtige gezuig, gejaag en achterbakse gedoe, blegh.Vandaag heb ik weer veel van zulke zuigende berichten moeten lezen, tot mijn spijt. Eens met je Hats.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 14 december 2015 @ 16:50:

[...]

Zoek je ruzie of zo?Nee hoor! Wilde je juist complimenteren over de compensatiesla. Moet altijd grijnzen als 'mijn' woord opduikt.
quote:thee schreef op 14 december 2015 @ 16:34:

Waarom zou het '10 jaar getrouwd' topic niet waar zijn?

En ik begreep hier op NP dat een zeker iemand daar weer was losgegaan. Maar die zie ik daar niet.Topic is inmiddels verwijderd door de Mods.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:hatsetats schreef op 14 december 2015 @ 16:44:

Mij maakt het niet of iemand ene keer uit de bocht vliegt, raar reageert, bitchie is, whatever. Maar dat kinderachtige gezuig, gejaag en achterbakse gedoe, blegh.

Na hoeveel pagina's mag je niet meer reageren op een onderwerp op de napraat?

Hoef ik namelijk niet meer terug te lezen ook.
quote:Poltergeist2016 schreef op 14 december 2015 @ 16:55:

[...]

Hoef ik namelijk niet meer terug te lezen ook.Gut dat zal voor sommige mensen lastig worden, niet reageren op oude meuk
I like being a mess. It's who I am.
quote:Poltergeist2016 schreef op 14 december 2015 @ 16:55:

[...]

Hoef ik namelijk niet meer terug te lezen ook.Het gata me om de context. Nergens op reageren en wel als ene duveltje uit ene doosje op ene post van Tas.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Kia-Ora schreef op 14 december 2015 @ 16:53:

[...]

Topic is inmiddels verwijderd door de Mods.Het was op pagina 1 al duidelijk dat er gepost werd uit het hoge noorden.

[...]

Topic is inmiddels verwijderd door de Mods.O, da's dan heel recent. Heb 't net zitten lezen.
Nou zoon is onderweg hoor. Man was de patat vergeten , dus dan kan zoon net zo goed ook meteen even een bakkie pindasaus meenemen .
quote:Fenrir-Greyback schreef op 14 december 2015 @ 17:02:

Nou zoon is onderweg hoor. Man was de patat vergeten , dus dan kan zoon net zo goed ook meteen even een bakkie pindasaus meenemen .
quote:thee schreef op 14 december 2015 @ 17:02:

[...]

O, da's dan heel recent. Heb 't net zitten lezen.

Het werd steeds mooier. De TO liet op het laatst de mannen het met elkaar doen.

Overduidelijke troll.

[...]

Topic is inmiddels verwijderd door de Mods.Jammer!
quote:Poltergeist2016 schreef op 14 december 2015 @ 16:40:

[...]

Voor jou met uitjes

[afbeelding]Die is met wijko meuk :(
quote:yasmijn schreef op 14 december 2015 @ 17:06:

[...]

Het werd steeds mooier. De TO liet op het laatst de mannen het met elkaar doen.

Overduidelijke troll.Jouw opmerking in het CM topic .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 14 december 2015 @ 17:09:

[...]

Die is met wijko meuk :(Ik wijko meuk. En ik ben er vrij zeker van dat ik er vanavond weer van ga genieten, want bij het buurtsupertje hebben ze niet anders
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 14 december 2015 @ 17:09:

[...]

Die is met wijko meuk :(
quote:Kia-Ora schreef op 14 december 2015 @ 17:11:

[...]

Jouw opmerking in het CM topic .😬
Ik moet me soms zo inhouden om niet volkomen balorig op topics met titels als "scheiden of niet" te reageren: gewoon, zonder de OP te lezen binnenvallen met "JA! SCHEIDEN! SCHEIDEN! SCHEIDEN! #TeamScheiden". Of juist: "Nee, natuurlijk niet idioot! Bij hem blijven! #TeamBlijven".
IMHO
Ik wil zo graag de kerstreclames door zappen op tv
quote:GrimbleGrumble schreef op 14 december 2015 @ 17:19:

Ik moet me soms zo inhouden om niet volkomen balorig op topics met titels als "scheiden of niet" te reageren: gewoon, zonder de OP te lezen binnenvallen met "JA! SCHEIDEN! SCHEIDEN! SCHEIDEN! #TeamScheiden". Of juist: "Nee, natuurlijk niet idioot! Bij hem blijven! #TeamBlijven".Ja dat. Bij topictitels als 'Ben ik nou gek?' kan ik mezelf al bijna helemaal niet bedwingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven