Napraattopic deel 47

15-12-2015 17:17 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:fietsie schreef op 15 december 2015 @ 20:40:

[...]

Waarom kun jij sneller quoten dan ik kan verbeteren?Pas Woman ook even aan dan. Het is er maar eentje
quote:Moiren_ schreef op 15 december 2015 @ 20:41:

[...]

Heel veel quote-ervaring. Ik zit soms nachtenlang alleen maar op quoteknopjes te klikken.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 15 december 2015 @ 19:41:

[...]

Dan zitten de knoopjes aan de verkeerde kant.Och, alsof ziveel mensen dat zouden zien
Je bent zelf een theepot
quote:Moiren_ schreef op 15 december 2015 @ 20:33:

[...]

Als je ze wast zijn ze schoon.
quote:Moiren_ schreef op 15 december 2015 @ 20:33:

[...]

Als je ze wast zijn ze schoon.
quote:Star schreef op 15 december 2015 @ 20:42:

[...]

Pas Woman ook even aan dan. Het is er maar eentje Oh wat erg, niks voor mij!
Dat lijkt mij zo smerig, kaasfondue chips van de Smiths
Wow alweer een nieuw hoofdstuk!

Struik gefeliciteerd! De stappen die je afgelopen weken maakte/voorgeschoteld kreeg zijn echt wel serieus te noemen! Wens je heeeeel veeel positieve energie toe om met dit alles het allerbeste voor jou en jullie voor elkaar te krijgen! (En natuurlijk verwacht ik vroeg-zomer-oogst-recepten-uit-de-tuin - van je.) Want ja het voorjaar wordt mooi!!!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:SuzanneSuus schreef op 15 december 2015 @ 20:43:

[...]

Och, alsof ziveel mensen dat zouden zien Ik zie het altijd direct.
Solomio in "Wat te doen in Breda."

Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Poltergeist2016 schreef op 15 december 2015 @ 20:51:

Dat lijkt mij zo smerig, kaasfondue chips van de SmithsNieuw in de winkel, is het wat?

Hier zegt iemand dat het lekker is.
En ik ben in een boos-bleh modus. Veel erfeniskwestie/belastingdienst/gedoe op werk/nieuwe assistente die heel goed is maar de lijken die uit de kast vallen van de oude/grieperig/man ook en die is dan ook echt 'grieperige' man/die zijn in september overleden moeder heel erg mist/en dan schoonvader aan de tel die in paniek is omdat er 'pensioenpost' is binnengekomen en ik het niet goed afhandel... En ik probeer de ballen hoog te houden, maar WIL NU EVEN niet meer.

Soooo dat is er uit. Nu ben ik weer lief.
Solo!!! Zoveel onderzoek en dan gaat zoon niet naar vriend??? ik ken Breda een beetje en vind het wel leuk, jij weet er intussen zoveel over dat ik wel een Breda date met je wil. Kwestie van de rest van mijn leven even ' met rust te laten'.
quote:Oudblond schreef op 15 december 2015 @ 21:02:

Solo!!! Zoveel onderzoek en dan gaat zoon niet naar vriend??? ik ken Breda een beetje en vind het wel leuk, jij weet er intussen zoveel over dat ik wel een Breda date met je wil. Kwestie van de rest van mijn leven even ' met rust te laten'.

Ja, zoon gaat wel, maar vriend studeert in Breda en gaat in de kerstvakantie naar zijn ouders, die veel dichter hier in de buurt wonen.

Hoe weet jij dat zoon naar vriend zou gaan? Dat had ik toch helemaal niet geschreven?

Of wel?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 15 december 2015 @ 20:59:

[...]

Ik zie het altijd direct.Ja jij..
Je bent zelf een theepot
quote:Solomio schreef op 15 december 2015 @ 21:07:

[...]

Ja, zoon gaat wel, maar vriend studeert in Breda en gaat in de kerstvakantie naar zijn ouders, die veel dichter hier in de buurt wonen.

Hoe weet jij dat zoon naar vriend zou gaan? Dat had ik toch helemaal niet geschreven?

Of wel? Eh dat kwam zo in me op, dus volgens mij heb je dat ergens geschreven. Iets van ' meegaan met de trein, maar hen tijd laten en zelf tijd doden' of zo? Maar fijn voor zoon, jammer voor het forum want jij zou de hele Breda-dag hier bloggen en daar keek ik heeel erg naar uit!!!
quote:Oudblond schreef op 15 december 2015 @ 21:14:

[...]

Eh dat kwam zo in me op, dus volgens mij heb je dat ergens geschreven. Iets van ' meegaan met de trein, maar hen tijd laten en zelf tijd doden' of zo? Maar fijn voor zoon, jammer voor het forum want jij zou de hele Breda-dag hier bloggen en daar keek ik heeel erg naar uit!!!

En nu ga ik dus naar een andere plaats, waar een vriendin van me woont, dus die heb ik net aangekondigd dat ik bij haar langskom.

Moeten jullie me missen.
open je wel even een topic ajb solo? Jullie kunnen vandaag niet op me rekenen - hier de hulplijn?
quote:SuzanneSuus schreef op 15 december 2015 @ 21:08:

[...]

Ja jij..Ik ook.
quote:Oudblond schreef op 15 december 2015 @ 21:22:

open je wel even een topic ajb solo? Jullie kunnen vandaag niet op me rekenen - hier de hulplijn?Vanwege mijn privacy wilde ik de exacte datum graag voor mezelf houden, dus helaas.
quote:Solomio schreef op 15 december 2015 @ 21:25:

[...]

Vanwege mijn privacy wilde ik de exacte datum graag voor mezelf houden, dus helaas.Die datum had je ook al redelijk prijs gegeven. Heerlijk mens ben je. En je weet ons vast wel te amuseren met je nieuw gemaakte afspraak.
quote:Oudblond schreef op 15 december 2015 @ 21:30:

[...]

Die datum had je ook al redelijk prijs gegeven. Heerlijk mens ben je. En je weet ons vast wel te amuseren met je nieuw gemaakte afspraak. Nee, geen datum.
oh ja wel hoor solo. He ik ben meer meelezer dan schrijver, maar lees dus ook met aandacht.... Mensen vroegen je hoe het in Breda was geweest en jij antwoorde dat dat ' dan en dan nog moest komen (over een week zei je en in combi met wat er in Breda te doen is.... ) Dus niet exacte dag genoemd, maar wel genoeg gezegd om op 2 dagen te gokken. Geniet van je vriendendagje!
Welke permabanneling had 'feestdagen doorkomen' geopend?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 15 december 2015 @ 21:41:

Welke permabanneling had 'feestdagen doorkomen' geopend?Zat ik me ook af te vragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven