Napraattopic deel 47

15-12-2015 17:17 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Maar in dat geval moeten ze ook maar aan een andere ava... '

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 16 december 2015 @ 00:31:

Ja, die bedoel ik.

Of moeten we ze gaan aanduiden als ' "She Who Cannot Be Named"?

Ben het in ieder geval niet van plan.Maakt me niet uit hoor, hoe je ze wilt noemen . Dacht even checken of we het over dezelfde mensen hebben.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Oh, prima!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 16 december 2015 @ 00:33:

Maar in dat geval moeten ze ook maar aan een andere ava... '

[afbeelding]
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Jibba schreef op 16 december 2015 @ 00:30:

[...]

Enn zei net van wel!

En ze hoeven toch niet te vechten. Ze kunnen het ook keurig uitpraten.

Wij geven wel advies hoor, daar zijn we hier toch allemaal voor?

Of er gebeurt weer niets.

Dadel kan hier weer janken.

"Maar ze was al gewaarschuwd voor mij"!

Of je zegt wie en wat, of je zwijgt. Gaan zieken in een topic en hier dan komen lullen dat ik het ben?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Ah ja joh.... ze kunnen beter over je lullen dan van je vreten.

Laat gaan, het is een misverstand.
quote:DorothyParker schreef op 16 december 2015 @ 00:36:

[...]

Of er gebeurt weer niets.

Dadel kan hier weer janken.

"Maar ze was al gewaarschuwd voor mij"!

Of je zegt wie en wat, of je zwijgt. Gaan zieken in een topic en hier dan komen lullen dat ik het ben?Ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Wie heeft Dadel voor DP gewaarschuwd en kunnen we dat nog ergens teruglezen?
Ik zeg net een paar dagen geleden dat ik in een deuk lag omdat je hier een paar maanden geleden ook als een razende tekeer ging ( iets met topic van Tas).

Blijkbaar voel je je persoonlijk aangevallen alleen omdat ik zeg zonde van die bomen. Nou dan kan je echt niets hebben.
Dorothy no hard feelings ik ben volgens mij een van de mensen die weet hoe het is als je emo voelt en je voelt je niet gesteund. Dus ik ben niet boos op je ik hoop dat je je ei kwijt kunt en je wat beter voelt. Ik neem je niks kwalijk daarom ging ik ook niet tegen je in. Je mag je best klote voelen daar ben je mens voor het hoeft niet altijd perfect te gaan. Zand erover vriendjes? Of we bouwen het op ik begrijp je heel goed soms is het even shitt ik gaa daar nu op het moment ook doorheen.
quote:dadelduifje schreef op 16 december 2015 @ 00:41:

Ik zeg net een paar dagen geleden dat ik in een deuk lag omdat je hier een paar maanden geleden ook als een razende tekeer ging ( iets met topic van Tas).

Blijkbaar voel je je persoonlijk aangevallen alleen omdat ik zeg zonde van die bomen. Nou dan kan je echt niets hebben.

Ik was de enige die iets over bomen zei.

En Tas is was hier nog geen paar maanden. En wow! God! Ik was misschien niet vriendelijk tegen Tas! Haar tweede of derde naam toen en ze wilde een iemand bannen. God. Serieus.zou me opsluiten. Bannen. Wat een trut dat ik ben!

(Kijk, sarcasme!
Mijn lieve dadel hoe is het met je?
quote:DorothyParker schreef op 16 december 2015 @ 00:47:

[...]

(Kijk, sarcasme!Daar houd ik niet van.
Tjonge jonge. Altijd snachts inderdaad.

Het ging over een topic van Tas. Weet je nog, je kwam even uithuilen dat je een waarschuwing gekregen had.
En Enn wat ben he toch een begripvol persoon. Mijn escuses dat ik zo tegen je in ging je verdient het niet je hebt me notabene geholpen met mijn ava. Ik weet het ik weet dat ik af en toe kleuterig reageer maar goed dat is part of me. En ik heb een van mijn insomnia night bleghh ik kan weer eens niet slapen same old same old ik kan me eigenlijk niet herinneren wanneer ik een nacht door heb geslapen.
Een paar pagina's lang trouwens en ineens had je ook een ban...
quote:Enn schreef op 16 december 2015 @ 00:49:

[...]

Daar houd ik niet van.
quote:Ttass28 schreef op 16 december 2015 @ 00:47:

Mijn lieve dadel hoe is het met je?Nou je ziet het ik ben vandaag in een goede bui.
quote:Ttass28 schreef op 16 december 2015 @ 00:46:

Dorothy no hard feelings ik ben volgens mij een van de mensen die weet hoe het is als je emonvot en je voelt je niet gesteund. Dus ik ben niet boos op je ik hoop dat je je ei kwijt kunt en je wat beter voelt. Ik neem je niks kwalijk daarom ging ik ook niet tegen je in. Je mag je best klote voelen daar ben je mens voor het hoeft niet altijd perfect te gaan.

Wat zit jij eigenlijk te lullen?

Jij zit iedereen uit te dagen.

En je kan lullen wat je wil. En zielig doen wat je wil. Ze hebben het over het feit dat ik het voor Moiren opnam. En na al mijn bannen, is het hun niets eens gelukt mij een ban uit te delen. Zelfs geen waarschuwing.
quote:Ttass28 schreef op 16 december 2015 @ 00:51:

En Enn wat ben he toch een begripvol persoon. Mijn escuses dat ik zo tegen je in ging je verdient het niet je hebt me notabene geholpen met mijn ava. Ik weet het ik weet dat ik af en toe kleuterig reageer maar goed dat is part of me. En ik heb een van mijn insomnia night bleghh ik kan weer eens niet slapen same old same old ik kan me eigenlijk niet herinneren wanneer ik een nacht door heb geslapen.En de rest?
Tas, je mag wat mij betreft doen en laten wat je wilt. Ben je zoals jij zelf schrijft 'kleuterig' dan ben jij dat, niemand anders en dus is het niet van mij . Ik hoop dat je zo lekker kan slapen.
quote:DorothyParker schreef op 16 december 2015 @ 00:53:

[...]

En je kan lullen wat je wil. En zielig doen wat je wil. Ze hebben het over het feit dat ik het voor Moiren opnam. En na al mijn bannen, is het hun niets eens gelukt mij een ban uit te delen. Zelfs geen waarschuwing.Ik heb het over dat je tekeer ging in mij. Topic remember? Het was best kwetsbaar voor mij. Maar goed ik hoop dat je je draai gevonden hebt.
quote:Enn schreef op 16 december 2015 @ 00:49:

[...]

Daar houd ik niet van.En ik vond jou zo leuk...
quote:DorothyParker schreef op 16 december 2015 @ 00:53:

[...]

En je kan lullen wat je wil. En zielig doen wat je wil. Ze hebben het over het feit dat ik het voor Moiren opnam. En na al mijn bannen, is het hun niets eens gelukt mij een ban uit te delen. Zelfs geen waarschuwing.Wie is ze en hun? Vage reacties schrijf je.
quote:Ttass28 schreef op 16 december 2015 @ 00:55:

[...]

Ik heb het over dat je tekeer ging in mij. Topic remember? Het was best kwetsbaar voor mij. Maar goed ik hoop dat je je draai gevonden hebt.

Met welke nick bedoel je?

Wel handig, zo vaak veranderen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven