Thee en taart

09-10-2008 18:43 337 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze een topic voor de vrouwen die me zo hebben gesteund in mijn love-troubles de afgelopen dagen, en die zelf ook zo hun troubles blijken te hebben. Op dit topic hoef je je niet bezwaard te voelen dat lekker te spuien, dit is een topic voor iedereen.

Ik heb net water gekookt en de theedoos staat op tafel. Kies een lekker smaakje, de taart die op tafel staat is vandaag mijn taart: chocoladetulband met boerenjongens en -meisjes en brokjes pure chocola.

Eeet smakelijk, en barst los.....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Zie ook mijn topic op overig.
Laat die taart maar zitten trouwens....

Na 4 wijntjes heb ik meer zin in een vette hap

Alcohol verdooft heerlijk... maar het wordt toch weer ochtend hé!
Proost Lyc, en voor erbij:

Dank Poez!!

Hihi...hik... zit gewoon te watertanden hier!!!

Maar toch zou ik liever die andere "bal" hier bij me hebben!!

Waarom eigenlijk want hij verdient het om als seperatorenvlees in een bitterbal verwerkt te worden!!!

En dan door mij opgegeten worden! Gnagna!
Oh ja...

En die nieuwe/oude vlam van hem pureer ik dan tot mosterd om in te dippen!!

(Ben normaal aardiger hoor! )
Ach Felies, zit je een beetje op slot? Kan er ook niet een beetje verdriet uit ergens?

Wat een desillusie... Ik vind het zo ontzettend knap hoe je hiermee omgaat, dat je ondanks alles staat als een huis. Ook al voelt het op een dag als deze niet zo, het is wel zo. Mijn bewondering hiervoor
Ga in therapie!
Ha dames, als ik hier zo lees dan krijg ik de indruk dat katten momenteel veeeeeeeel leuker worden gevonden dan mannen.

Hier ook hoor, heb 3 van die schatjes

Voel me wel wat beter nu ik weet niet als enige in m'n uppie voor de tv zit te hangen, op zaterdagavond.

Poez toch ook goed nieuws lees ik

Sweet dreams allemaal
Ik kan over mijn verdriet praten en het helpt ook. En ergens ook niet. Omdat ik wezenloos blijf kijken naar een fundamenteel stuk onbegrip en onvermogen in hem tot het snappen van voor mij "normale" en menselijke dingen. En tegelijkertijd denk ik dan: ja maar is dat zo? Of redeneer ik dan teveel vanuit mezelf? Projecteer ik, trek ik onrechtvaardige conclusies?

Tegelijkertijd is zelfs dat ook weer niet zo boeiend want ik weet dat als ik daarop inlever, ik inlever op voor mij noodzakelijke behoeften. Tja, dan houdt 't op.

Dus daarin sta ik nu idd heel sterk. Maar het voelt allemaal heel vervreemdend en bevreemdend. Misschien wil je mijn posts van vandaag erover lezen op het eer uw vader en moeder topic als je puf hebt? Ik zou je mening waarderen. Ik heb zoveel aan je woorden gehad een paar maanden terug.

Hoe gaat het verder met jou? Een dikke , ik vind het een naar idee dat je met een foute liefde worstelt. Je verdient zoveel meer dan dat.
Feliciaatje, wat klinkt dat allemaal verdrietig. Ik wilde dat ik iets voor je kon doen. Maar dit zijn echt van die dingen waar je op een gegeven moment zelf de wijsheid in moet vinden. Er is dan al zoveel tegen en door jezelf gezegd, dat veel ook niet meer aankomt denk ik. Ik geef je in ieder geval maar weer een
Dankjewel lieverd. Dat weet ik ook. Ik moet ook beter voor mezelf zorgen, maar daar wordt (ook) aan gewerkt.

Jij bent niet gek hoor. Probeer nu gewoon bij jezelf te blijven en je op jezelf te richten en je niet blind te staren op je man. Misschien zul je hem wel nooit begrijpen.

Ik zal eens bijlezen op het andere topic.

Ga in therapie!
Lief van jullie . Ik merk dat ik afscheid aan het nemen ben van wat er ooit wel echt was. Het is voorbij, teveel stuk. Vandaar het verdriet denk ik. Ik had gehoopt dat het anders kon zijn.

Aan de andere kant wel een glimp aan de horizon van een bepaalde opluchting. Dat ik het los mag laten.
Even mijn hart luchten.... zonder verklaren, zonder analyseren; ik voel mij zo verdrietig vandaag. Het is zo moeilijk met EM, we leven blijkbaar in twee verschillende werelden met heel andere behoeften, en ik kan hem dat niet eens kwalijk nemen natuurlijk.. maar ik ben het zó moe om altijd maar die kar te trekken, die emotionele kar bedoel ik dan. Want de praktische dingen, dat verloopt allemaal prima bij ons.

Maar ik voel mij zoooooooooo alleen.... en praten helpt niet, dat heb ik net ook weer geprobeerd en ik bereik hem gewoonweg niet, het dringt niet door, hij voelt het niet...

Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
EV kom eens tegen mijn brede boezem lieverd...

Als jij het niet redt, om die emotionele kar in je eentje te trekken, laat die kar dan even staan. Als jij hem in je eentje blijft trekken, zal hij nooit de noodzaak inzien van ook eens het trektuigje aan te trekken. Laat de boel dan maar even, hou het maar even bij die praktische dingen.

Ik snap dat dat eng is, want djeez, waar ga je dan heen. Maar nu voel je je ook alleen, misschien nog wel veel alleniger juist omdat je het zo hard probeert....
Ah Poez, daar had ik nu net behoefte aan..

Geen idee hoe ik dat doe, de boel de boel laten. Nergens meer over praten, of wat? ..... *beetje radeloos*

Ja, ik probeer veel te hard.

Echt veel te hard, en ik kan het niet laten.

Maar ik word er doodmoe van.

En een hele goede vriendin van me zegt: hij kán het niet. Blijf niet proberen, want hij KAN niet NIET.

Het verwarrende is dat hij zégt van wel.
Niet zozeer nergens over praten, want dat doen jullie nu ook niet, tenminste, niet op een manier die jij wilt. Maar gewoon een keer even nergens over beginnen. Het even laten rusten. Andere dingen gaan doen.

Je vriendin heeft gelijk; als hij het niet kán, dan kun je trekken wat je wilt aan die kar maar dan gaat hij toch niet vooruit....
Hij zegt dat hij het kan, maar zegt hij niet gewoon dat hij het wil kunnen?
Aan een dood paard kun je niet trekken.

Ik wil nog meer taart. Ben ondersteboven.
Geen bijzonderheden
Nee, hij vindt van zichzelf dat hij echt een gevoelsmens is enzovoort. Zijn praten maakt me in de war. Zo handig en gladjes kan hij praten. Hij zegt dus niet dat hij het niet kan, laat staan dat hij zou willen dat hij het kon.

Maar wat ik ook zo pijnlijk vind, is dat hij richting zijn twee volwassen zonen ook helemaal niets onderneemt. Ik ben degene die ze weleens mailtjes o.i.d. stuurt omdat ik dat belangrijk vind.

Ach, laat ik erover ophouden. Geef mij ook maar wat taart.
Onderste boven? Vertel Yas!

Onder het genot van een stukje cheesecake...

Wat er niet in zit, haal je er ook niet uit, lieve Elmervrouw. Das triest, maar wel waar....
Zucht.
Hoe gaat het nu trouwens met jou, Poez? (f)
Met mij gaat het prima, Elmer. Mocht ik even een inzinking hebben gehad dit weekend; ik heb vanmiddag even mijn extern ego gesproken en die helpt me er altijd weer volledig bovenop!
quote:Feliciaatje schreef op 12 oktober 2008 @ 00:14:

Ik merk dat ik afscheid aan het nemen ben van wat er ooit wel echt was. Het is voorbij, teveel stuk. Vandaar het verdriet denk ik. Ik had gehoopt dat het anders kon zijn.

Aan de andere kant wel een glimp aan de horizon van een bepaalde opluchting. Dat ik het los mag laten.

Wat heb je dit stukje ontzettend mooi opgeschreven Feli. Ik vind het zó enorm herkenbaar. Het is precies zoals je het zegt.

Het intens verdrietige van het loslaten van je dromen, je toekomstbeeld... dat is misschien nog wel het allerpijnlijkst. (komt bij mij ook even een brok in keel nu).

En van de andere kant is er dat sprankje, die oerkracht die naar boven komt die maakt dat alle opties weer open liggen, dat het 'gezuig" van een niet werkende relatie en een niet-willende man voorbij is, dat er nu rust en een nieuw begin is..

Echt precies zoals jij het zegt dus. Dank je wel voor je inzicht! (f)

Liefs en veel wijsheid gewenst aan alle andere vrouwen die hier ook worstelen met een liefdesrouwproces
Ha, fijn dat te horen, Poez. Kun je die 'extern ego' (wat of wie het ook mag zijn) even langsturen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven