Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
niet over nadenken, dat gaat vanzelf...... :-))))
haha, ja zou er bijna een stepbankje voor gaan kopen !
Nou ik ga even de vuilnis weggooien, even onder de douche, make- upje op......lekker luchtje op! En dan lees ik straks nog eventjes mee!!

Pfoe....de kriebels spelen weer op, nu ik er zo over schrijf
Veel plezier WM !
Is wakker ... heerlijk geslapen !

Mozza kani k iets voor je betekenen op RP ?? Ik ben full member en heb mijn profiel op deactiveren aangezien ik RM heb leren kennen..
Thanks....gaat vast lukken!!

Jullie allemaal ook nog een fijne avond!!
Ik knap niet direct af op taalfouten , maar dat komt omdat ik ze zelf ook maak. Oke geen ik wordt *haha* maar wel andere taalfouten. Vind niet dat ik dan gelijk een man daar op kan afrekenen.

Waar ik wel op afknap is een stem ! wanneer ik iemand aan de telefoon heb en t klinkt niet lekker dan is tie afgeschreven.
Fijne avond WM...geniet lekker van de vlinders!!
BE leuk je date !! Klinkt erg goed !! Geniet er van !!

WM succes met je datelarij ,, zoenuh zoenuh zoenuh

Xenia ik drink ook nooit thee , maar doordat dames hier wel eens potjes thee zetten heb ik mijzelf ook een potje gekocht en theezakkies bij de Xenos haha

En moet zeggen tis heerlijk op zondagmiddag lekker potje thee op een lichtje met wat koekjes enzo erbij.

Aspoes: aah lekker gezoend , met een bekende ? ga je hem vaker zien hoe wie wat is het ?

Erykah : herkenbaar die berichtjes , je voldoet niet aan de regels of eisenlijstje.. Ik grinnik dan maar wat en denk dan : Joh grow up je komt er nog wel een keer achter dat zon eisenlijstje belachelijk is.
Kan je alleen als je fullmember bent dat grijze of gouden bolletje bij iemand zien?

Miranda....leuk die CD!! Ik ben vorige week naar Mamma Mia geweest, echt heerlijk die muziek en superleuke film. Heb je lekker geshopt?

Ja die sandalen is echt onvergeeflijk he? Kan gewoon echt niet!

Xenia zit volgens mij weer met haar ZZP romantisch te chatten zeker?

Vleer wanneer is je date nou? Deze week toch? Ben zo benieuwd joh!!
Erykah, moet zeggen dat TM ook weleens hier is geweest op z'n "klus-sandalen".....haha...maarja, vond hem toen al leuk en aantrekkelijk genoeg om dat maar te negeren.....
Ja, ik kan echt afknappen op een stem, plat praten en zo....

tja, eigenlijk knap ik heel snel af op een man, daarom ben ik single waarschijnlijk. Goh, hebben al die mensen toch gelijk dat ik te kritisch ben
Erykah ja alleen als je full member bent zie je wanneer iemand wel of geenfull member is. Als j niet full member bent zie je bij iedereen een grijs bolletje staan..

Dinsdag ga ik hem zien whoehoeee...

Miran... gewoon ff bellen met RP meneer, aan een stem kan je snel genoeg horen of t je bevalt..

Ik moet wat eten maar kan niets in elkaar flansen , denk dak maar pannekoeken ga bakken hehe
Hahahaha ik herken het wel hoor Miranda. Ik dacht altijd dat ik niet kritisch was maar ben ik ook hoor.

Ga je nou nog naar de kroeg vanavond of??
Spannend Vleer! Wat gaan jullie doen? Hapje eten, borrel drinken?
Ben heerlijk aan het luieren, wat tv-kijken, lezen, hapje, drankje etc.etc.

Dus geen romantisch gedoe met ZZP. Ook nog niets van hem vernomen vandaag, niet dat dat erg is hoor. Negeer nog een klein beetje een onderbuikgevoel, iets met zn telefoon die toch al paar x opeens uit gaat en dan hele dag niet aan is.

Ben benieuwd hoe het wm gaat en of BE zn 3e date alweer in is gegaan...hij is wel weer erg stil vandaag.

Nu gooische vrouwen!
Vleer is helemaal in de wolken van RM! Haha, nu al je profiel aan het deactiveren? En WM ook al lekker bezig vanavond... en Xenia met zzp... krijg bijna gewoon een kriebelig fijn gevoel van het meeleven alleen al! Heerlijk dames!

Maarreh... straks loopt hier het halve topic nog leeg met al die geslaagde dates :(

Dat grijze of gouden bolletje zie je inderdaad niet als gierig lid. En ook alleen de eerste foto...

Sandalen... ik zou het iemand wel kunnen vergeven, maar het hem vergeven dat 'ie ze dan ook nog op RP zet... hmmm. Hahaha!

Ja stem is belangrijk he... had dat dus echt met BD en NJO, echt, hun stemmen waren bij beiden de grootste 'afknapper'.

Heel raar eigenlijk. Ze praatten niet eens heel raar of plat ofzo, maar gewoon geen fijne stem. Dan denk ik: wil ik hier de komende maanden naar luisteren? Nee. Stom he!
Pannenkoeken heb ik gisteren ook gemaakt! Lekker met kaas ertussen en natuurlijk naturel met veeeeel stroop!

Heb vandaag uiteindelijk bij opa en oma gegeten. Ging ff langs, en ze vroegen of ik wou blijven eten. De schatten :-)
Wat leuk dat je je oma en opa nog hebt!

Ja idd.........dat ze die foto's dan ook nog op RP zetten....

zoals die vent met die vers gevangen grote vis !! hahaha
Hahahahah Mozzarella....ja niet handig van hem. Dat ie ze ooit aan heeft gehad ala...en dat er dan ook een foto van is...ok, maar zet het NIET op RP!

Xenia niet fijn dat onderbuikgevoel. Waarschijnlijk is er niets aan de hand maar toch....
Vleer en ik zijn meubilair hier dus gaan niet zo gauw weg hoor
Ik heb zzp zojuist smsje gestuurd, met bedankje voor superromantische avond en vraag of ie in slaap gevallen was omdat zn tel. plotseling uit was (na chatten zouden we nog ff smsen op bed en tijdens de warming up was hij plotsklaps onbereikbaar) en verder wat blabla met prettige werkweek en zo....en ja hoor....weer staat zn telefoon uit...

Sorry hoor, vind t heel vaag..tegen 6en vanavond werd mn berichtje van van8 bezorgd en nu staat ie dus alweer uit. Was vorig weekend zelfde.

Heb met mn laatste internetdate soortgelijk gedoe gehad en toen mn onderbuikgevoelens genegeerd. Na de date werd het dus 100% duidelijk dat mijnheer gewoon nog samenwoonde.

Ben niet iemand die overal apen en beren ziet hoor, maar mn onderbuikgevoelens komen altijd uit, dus ga er nu echt wel naar luisteren.
Ben ook heel blij dat ze allebei nog leven En zelfs maar 5 min van me vandaan wonen. En dan nog ga ik veel te weinig langs

Onderbuikgevoel is niet fijn, maar hoort er ook wel een beetje bij toch... dat je gevoel begint 'aan' te gaan, maar tegelijk komt ook de onzekerheid/angst en letten op elk klein wissewasje of dat niet 'iets' zou kunnen betekenen waardoor je gauw weer achter je muur zou moeten kruipen. Maak je nog maar ff geen zorgen hoor!
Hoe weet je dan of z'n telefoon uit staat als je smst? Of heb je 'm ook gebeld?
Vleer is hier niet weg te krijgen haha

Jullie gaan vast heeeel hard lachen als ik ga vertellen wat we gaan doen haha

we hebben beide een schurft hekel aan de Ikea.. en gaan lekker shoppen ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven