Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 12 oktober 2008 om 19:46
Ik knap niet direct af op taalfouten , maar dat komt omdat ik ze zelf ook maak. Oke geen ik wordt *haha* maar wel andere taalfouten. Vind niet dat ik dan gelijk een man daar op kan afrekenen.
Waar ik wel op afknap is een stem ! wanneer ik iemand aan de telefoon heb en t klinkt niet lekker dan is tie afgeschreven.
Waar ik wel op afknap is een stem ! wanneer ik iemand aan de telefoon heb en t klinkt niet lekker dan is tie afgeschreven.
zondag 12 oktober 2008 om 19:52
BE leuk je date !! Klinkt erg goed !! Geniet er van !!
WM succes met je datelarij ,, zoenuh zoenuh zoenuh
Xenia ik drink ook nooit thee , maar doordat dames hier wel eens potjes thee zetten heb ik mijzelf ook een potje gekocht en theezakkies bij de Xenos haha
En moet zeggen tis heerlijk op zondagmiddag lekker potje thee op een lichtje met wat koekjes enzo erbij.
Aspoes: aah lekker gezoend , met een bekende ? ga je hem vaker zien hoe wie wat is het ?
Erykah : herkenbaar die berichtjes , je voldoet niet aan de regels of eisenlijstje.. Ik grinnik dan maar wat en denk dan : Joh grow up je komt er nog wel een keer achter dat zon eisenlijstje belachelijk is.
WM succes met je datelarij ,, zoenuh zoenuh zoenuh
Xenia ik drink ook nooit thee , maar doordat dames hier wel eens potjes thee zetten heb ik mijzelf ook een potje gekocht en theezakkies bij de Xenos haha
En moet zeggen tis heerlijk op zondagmiddag lekker potje thee op een lichtje met wat koekjes enzo erbij.
Aspoes: aah lekker gezoend , met een bekende ? ga je hem vaker zien hoe wie wat is het ?
Erykah : herkenbaar die berichtjes , je voldoet niet aan de regels of eisenlijstje.. Ik grinnik dan maar wat en denk dan : Joh grow up je komt er nog wel een keer achter dat zon eisenlijstje belachelijk is.
zondag 12 oktober 2008 om 19:59
Kan je alleen als je fullmember bent dat grijze of gouden bolletje bij iemand zien?
Miranda....leuk die CD!! Ik ben vorige week naar Mamma Mia geweest, echt heerlijk die muziek en superleuke film. Heb je lekker geshopt?
Ja die sandalen is echt onvergeeflijk he? Kan gewoon echt niet!
Xenia zit volgens mij weer met haar ZZP romantisch te chatten zeker?
Vleer wanneer is je date nou? Deze week toch? Ben zo benieuwd joh!!
Miranda....leuk die CD!! Ik ben vorige week naar Mamma Mia geweest, echt heerlijk die muziek en superleuke film. Heb je lekker geshopt?
Ja die sandalen is echt onvergeeflijk he? Kan gewoon echt niet!
Xenia zit volgens mij weer met haar ZZP romantisch te chatten zeker?
Vleer wanneer is je date nou? Deze week toch? Ben zo benieuwd joh!!
zondag 12 oktober 2008 om 20:26
Erykah ja alleen als je full member bent zie je wanneer iemand wel of geenfull member is. Als j niet full member bent zie je bij iedereen een grijs bolletje staan..
Dinsdag ga ik hem zien whoehoeee...
Miran... gewoon ff bellen met RP meneer, aan een stem kan je snel genoeg horen of t je bevalt..
Ik moet wat eten maar kan niets in elkaar flansen , denk dak maar pannekoeken ga bakken hehe
Dinsdag ga ik hem zien whoehoeee...
Miran... gewoon ff bellen met RP meneer, aan een stem kan je snel genoeg horen of t je bevalt..
Ik moet wat eten maar kan niets in elkaar flansen , denk dak maar pannekoeken ga bakken hehe
zondag 12 oktober 2008 om 20:33
Ben heerlijk aan het luieren, wat tv-kijken, lezen, hapje, drankje etc.etc.
Dus geen romantisch gedoe met ZZP. Ook nog niets van hem vernomen vandaag, niet dat dat erg is hoor. Negeer nog een klein beetje een onderbuikgevoel, iets met zn telefoon die toch al paar x opeens uit gaat en dan hele dag niet aan is.
Ben benieuwd hoe het wm gaat en of BE zn 3e date alweer in is gegaan...hij is wel weer erg stil vandaag.
Nu gooische vrouwen!
Dus geen romantisch gedoe met ZZP. Ook nog niets van hem vernomen vandaag, niet dat dat erg is hoor. Negeer nog een klein beetje een onderbuikgevoel, iets met zn telefoon die toch al paar x opeens uit gaat en dan hele dag niet aan is.
Ben benieuwd hoe het wm gaat en of BE zn 3e date alweer in is gegaan...hij is wel weer erg stil vandaag.
Nu gooische vrouwen!
zondag 12 oktober 2008 om 20:42
Vleer is helemaal in de wolken van RM! Haha, nu al je profiel aan het deactiveren? En WM ook al lekker bezig vanavond... en Xenia met zzp... krijg bijna gewoon een kriebelig fijn gevoel van het meeleven alleen al! Heerlijk dames!
Maarreh... straks loopt hier het halve topic nog leeg met al die geslaagde dates
Dat grijze of gouden bolletje zie je inderdaad niet als gierig lid. En ook alleen de eerste foto...
Sandalen... ik zou het iemand wel kunnen vergeven, maar het hem vergeven dat 'ie ze dan ook nog op RP zet... hmmm. Hahaha!
Ja stem is belangrijk he... had dat dus echt met BD en NJO, echt, hun stemmen waren bij beiden de grootste 'afknapper'.
Heel raar eigenlijk. Ze praatten niet eens heel raar of plat ofzo, maar gewoon geen fijne stem. Dan denk ik: wil ik hier de komende maanden naar luisteren? Nee. Stom he!
Maarreh... straks loopt hier het halve topic nog leeg met al die geslaagde dates
Dat grijze of gouden bolletje zie je inderdaad niet als gierig lid. En ook alleen de eerste foto...
Sandalen... ik zou het iemand wel kunnen vergeven, maar het hem vergeven dat 'ie ze dan ook nog op RP zet... hmmm. Hahaha!
Ja stem is belangrijk he... had dat dus echt met BD en NJO, echt, hun stemmen waren bij beiden de grootste 'afknapper'.
Heel raar eigenlijk. Ze praatten niet eens heel raar of plat ofzo, maar gewoon geen fijne stem. Dan denk ik: wil ik hier de komende maanden naar luisteren? Nee. Stom he!
zondag 12 oktober 2008 om 20:57
Ik heb zzp zojuist smsje gestuurd, met bedankje voor superromantische avond en vraag of ie in slaap gevallen was omdat zn tel. plotseling uit was (na chatten zouden we nog ff smsen op bed en tijdens de warming up was hij plotsklaps onbereikbaar) en verder wat blabla met prettige werkweek en zo....en ja hoor....weer staat zn telefoon uit...
Sorry hoor, vind t heel vaag..tegen 6en vanavond werd mn berichtje van van8 bezorgd en nu staat ie dus alweer uit. Was vorig weekend zelfde.
Heb met mn laatste internetdate soortgelijk gedoe gehad en toen mn onderbuikgevoelens genegeerd. Na de date werd het dus 100% duidelijk dat mijnheer gewoon nog samenwoonde.
Ben niet iemand die overal apen en beren ziet hoor, maar mn onderbuikgevoelens komen altijd uit, dus ga er nu echt wel naar luisteren.
Sorry hoor, vind t heel vaag..tegen 6en vanavond werd mn berichtje van van8 bezorgd en nu staat ie dus alweer uit. Was vorig weekend zelfde.
Heb met mn laatste internetdate soortgelijk gedoe gehad en toen mn onderbuikgevoelens genegeerd. Na de date werd het dus 100% duidelijk dat mijnheer gewoon nog samenwoonde.
Ben niet iemand die overal apen en beren ziet hoor, maar mn onderbuikgevoelens komen altijd uit, dus ga er nu echt wel naar luisteren.
zondag 12 oktober 2008 om 21:04
Ben ook heel blij dat ze allebei nog leven En zelfs maar 5 min van me vandaan wonen. En dan nog ga ik veel te weinig langs
Onderbuikgevoel is niet fijn, maar hoort er ook wel een beetje bij toch... dat je gevoel begint 'aan' te gaan, maar tegelijk komt ook de onzekerheid/angst en letten op elk klein wissewasje of dat niet 'iets' zou kunnen betekenen waardoor je gauw weer achter je muur zou moeten kruipen. Maak je nog maar ff geen zorgen hoor!
Onderbuikgevoel is niet fijn, maar hoort er ook wel een beetje bij toch... dat je gevoel begint 'aan' te gaan, maar tegelijk komt ook de onzekerheid/angst en letten op elk klein wissewasje of dat niet 'iets' zou kunnen betekenen waardoor je gauw weer achter je muur zou moeten kruipen. Maak je nog maar ff geen zorgen hoor!